Laden, Lossen, Splitsen, Schoonmaken, Embalage ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Username: Simsfan88
Filiaalnummer: 1380
Filiaalplaats: Nuenen
Filiaalnaam: Nuenen
Afdelingen: Houdbaar (en soms zuivel, groente en vlees)
Afdelingen: Houdbaar, zuivel en groente
Wat verstaan jullie onder "Magazijn"?
goed voor elkaar kerelquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:50 schreef waterreus23 het volgende:
Sinds vorige week weer terug van vakantie, en wat was 'mijn' Bier Fris afdeling een drama, zoveel lege vakken
Maar na een weekje intensief tellen, alles op worp zetten ect, ect, ziet het er weer allemaal vol gevuld en strak uit
Volgens mij hebben jullie dan dezelfde als wij. 't Vervelendste is nog dat die ovens soms ook beginnen te loeien als er helemaal niks in zitquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef -Sum- het volgende:
vandaag voor t eerst met de nieuwe broodovens gewerkterger me nu al aan de ding-dong als t programma klaar is
denk steeds dat er een omroepbericht van de NS volgt
![]()
morgen weer 7-12!
Dan zijn ze op temperatuur, klaar om te bakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:57 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie dan dezelfde als wij. 't Vervelendste is nog dat die ovens soms ook beginnen te loeien als er helemaal niks in zit![]()
Confirm.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Dan zijn ze op temperatuur, klaar om te bakkenhij gaat dan 1 keer af
Moet je je indenken hoe het is als je 4 van die ovens hebt staan die allemaal vol zitten, je wordt gek van dat pingeltje![]()
Roger thatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Moet je je indenken hoe het is als je 4 van die ovens hebt staan die allemaal vol zitten, je wordt gek van dat pingeltje![]()
4 van die ovens waar 5 plekken zijn ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
zo was het bij ons al met de oude ovens en nu met de nieuwe nog steeds hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Stammies het volgende:
Wij hebben een oven waarin je per keer maximaal 12 broden kan bakkenen de hele dag maar 1 bakker van 7 tot 4
![]()
Om 8 uur hebben we dan ook maar 5 soorten brood en nog geen croissants, stokbroden of pistoletjes in de manden liggen. Als klanten die willen moeten ze die vragen.
leuk nachtjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef hooibaal het volgende:
Een korte samenvatting van een nachtje werken:
Ook Nijmegen dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef hooibaal het volgende:
dat is Maartenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ook Nijmegen dus?
Ik hoefde (gelukkig) geen nachtdienst, had ik nooit volgehouden.
Wie ben je dan trouwens? Oh, en de zatte mensen tot 24:00 uur vond ik al erg genoeg
Bij wie was dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef hooibaal het volgende:
- Iemand die 1 van mijn collega's ineens een handkus geeft, verdwijnt, 1 minuut later weer terugkomt, zijn excuses maakt en wederom verdwijnt
Bij Marian.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Bij Marian.
Het schijnt overigens een vaste klant te zijn, vermoedelijk uit de categorie 'niet helemaal honderd'. Hij schijnt ook regelmatig binnen te komen, iets te hard "Goedemorgen" te zeggen, nadrukkelijk te wachten tot iemand iets terugzegt, indien nodig gewoon te vragen om een reactie, en dan weer weg te gaan.
Zo zijn er wel meer van die rare vogels. Er komt ook met enige regelmaat zo'n kerel binnen die een hele serie flesjes frisdrank met het etiket naar voren gaat zetten, vervolgens (bijvoorbeeld) hardop de maaltijdsalades gaat tellen, en daarna weer het perron op loopt. Af en toe blijf je je echt verbazen.
Gaaf! Ik wil ook wel eens een nachtdienstje draaienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:01 schreef hooibaal het volgende:
[afbeelding]
Joh, is niet druk
Ow ja, en de datum/tijd op de foto klopt natuurlijk niet. Foto is gemaakt rond half vier 's nachts.
Whahahaha ow woops, hoi!quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:16 schreef Dupje het volgende:
Euhm, er was nog een rare vent. Een man die blijkbaar ook vaker in de winkel is. Hij is doof en praat dus niet, ofja, hij maakt alleen geluiden. En hij heeft bedacht dat hij andere klanten geld geeft om iets voor hem af te rekenen. Alleen geeft hij te weinig geld en hoopt ie dat de klant bij geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |