Ok, dan houden we nog ff onze mondquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Wou deze alleen klaarzetten
[rit 16] Orthez -> Col d'Aubisque (218,5 km) #4
quote:
Zou ik deeltje 6 openen?quote:
Ik denk dat Menchov qua persoon zich redelijk makkelijk schikt in functiewijzigingen opgelegd vanuit de ploegleiding, want daar komt het in feite op neer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef Remzz in het vorige topic het volgende:
Klopt dat viel me heel erg mee, had nooit verwacht dat Menchov voor Rasmussen was gaan rijden...
Omdat hij er al een tijdje wasquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:56 schreef du_ke het volgende:
Hee ik kan het nieuwe topic in 1 keer vinden.
Wat een bullshit jou reactie. Lees voortaan eventjes voor je reageert. Er werd gesuggereerd of gevraagd of Menchov wel een teamspeler is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kritiek op een niet presterende kopman is onterecht?
Op de volgende col begint het feest pas echt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef Fides het volgende:
Jammer dat het peloton nog zo groot is.
Als Rasmussen de etappe wint krijgt hij er zo nog weer ff 40 bij. Dus alles kan nog.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
Soler: 167 punten
Rasmussen: 149 punten
....maar tekort komt als kopmanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een bullshit jou reactie. Lees voortaan eventjes voor je reageert. Er werd gesuggereerd of gevraagd of Menchov wel een teamspeler is.
Daar reageerde ik op. Ja hij heeft laten zien dat hij een teamspeler is. punt
Tuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef JeroenV het volgende:
Waar zit Contrador? Ook nog vrolijk in het peleton neem ik aan?
Als Soler dan bij de eerste paar zit, heeft het nog niet veel zin.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef Remzz het volgende:
Als Rasmussen de etappe wint krijgt hij er zo nog weer ff 40 bij. Dus alles kan nog.
middenin ergensquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef JeroenV het volgende:
Ja maar gezien zijn rijden gisteren en wat hij vandaag al heeft gedaan geloof ik daar niet zo in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Als Soler dan bij de eerste paar zit, heeft het nog niet veel zin.
Lekker rustig achter het rabotreintjequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef JeroenV het volgende:
Eergisterenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar gezien zijn rijden gisteren en wat hij vandaag al heeft gedaan geloof ik daar niet zo in.
Wat een held is die Sastrequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Grumpey het volgende:
Overigens is Sastre ook altijd al een renner die ik erg tof vind....heeft net te weinig in het hele hoge gebergte, maar wat een goede subtopper die ook wel durft om iets te doen. Kan me nog herinneren dat hij Armstrong ging proberen aan te vallen
Zou wel iets voor Voigt zijn om dat zo zelf te gaan besluiten dat dat allicht wel grappig zou zijn. Het nut zie ik er echt niet van in. Het is niet zo dat Soler nou zo'n macht heeft als renner, dat Sastre er ploegmaten voor inzet om 'm tevreden te stellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Fugie het volgende:
zou dat een order van sastre zijn richting voigt ? Om soler te helpen ?
Ach dat hoeft toch niet? Je kan hem best een paar minuutjes cadeau doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop toch wel dat rabo voornemens is om Sastre terug te gaan halen.
Ik denk dat ze allemaal wel teamspelers zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep. Blijkbaar wel maar dit ging over of hij een teamspeler is.
Menchov, Boogerd is de laatste man voor Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Fugie het volgende:
wie zullen ze op de marie blanc gebruiken ? boogerd of menchov ?
ik denk het ook, ik denk zelfs dat boogerd sterker is dan menchov op dit moment :xquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menchov, Boogerd is de laatste man voor Rasmussen.
evans, dat was toch ook een mountainbiker?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel teamspelers zijn.
Rasmussen is oud-wereldkampioen mountainbiker.
Mountainbikers zijn altijd een beetje aparte jongens.
In alle bergritten vind ik 'm zeer onvoorspelbaar. Dus verrassingen zijn echt niet uit te sluiten met die gast.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Ja maar gezien zijn rijden gisteren en wat hij vandaag al heeft gedaan geloof ik daar niet zo in.
Zo te zien wel, bloed op z'n been.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:04 schreef Gitanki het volgende:
Voigt gevallen?
Mountainbiken was vorig jaar het stokpaardje van herbert he, dit jaar nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel teamspelers zijn.
Rasmussen is oud-wereldkampioen mountainbiker.
Mountainbikers zijn altijd een beetje aparte jongens.
kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
evans, dat was toch ook een mountainbiker?
Flecha is toch wel een van de slechtste Spaanse klimmers, sowieso.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Remzz het volgende:
Alsof het zo raar is dat Flecha, Niermann en Weening een HC en eerste catergorie berg niet over komen. Ze lopen al dagen te verkondigen dat Flecha net een 3e cat. bergje aan kan
dat is zijn specialiteit dan ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Flecha is toch wel een van de slechtste Spaanse klimmers, sowieso.
Val er maar eens op, dan voel je het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Vork het volgende:
Waar zit je kokosnoot eigenlijk?
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Nyrem het volgende:
dat is zijn specialiteit dan ook niet
Hoe moet ik er op vallen, als ik niet weet waar die zit?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:07 schreef Bruce117 het volgende:
Val er maar eens op, dan voel je het wel
LOL voor die fransenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh Lefevre!!!
nee naar een mevrouw die zo heet die zorg draagde in de middeleeuwen ofzo voor die regioquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Slaughter het volgende:
Is die Marie Blanc naar die ouwe directeur genoemd?
voor mij de grootste schijnheil van het hele pelotonquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh Lefevre!!!
dat hele woord patron vind ik gewoon kansloos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
Dat gezeik over een patron in het peleton. Ik ben juist blij dat die er niet is.
Blijven proberen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoe moet ik er op vallen, als ik niet weet waar die zit?
Rasmussen heeft nog geen trap te veel gedaan dus dat komt wel goed enk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef Grumpey het volgende:
Sastre pakt 5 minuten
Niet goed..quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef Grumpey het volgende:
Sastre pakt 5 minuten
Ja maar de Fransen en Duitsers luisteren niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef Ericr het volgende:
Boogerd is de patron
Ja, vanuit de commentaarpositie van Maarten en Herbert.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh hoor ik daar een ambulance?
Maarten zn kokosnoot ligt in puin.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eh hoor ik daar een ambulance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |