....maar tekort komt als kopmanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een bullshit jou reactie. Lees voortaan eventjes voor je reageert. Er werd gesuggereerd of gevraagd of Menchov wel een teamspeler is.
Daar reageerde ik op. Ja hij heeft laten zien dat hij een teamspeler is. punt
Tuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef JeroenV het volgende:
Waar zit Contrador? Ook nog vrolijk in het peleton neem ik aan?
Als Soler dan bij de eerste paar zit, heeft het nog niet veel zin.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef Remzz het volgende:
Als Rasmussen de etappe wint krijgt hij er zo nog weer ff 40 bij. Dus alles kan nog.
middenin ergensquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef JeroenV het volgende:
Ja maar gezien zijn rijden gisteren en wat hij vandaag al heeft gedaan geloof ik daar niet zo in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Als Soler dan bij de eerste paar zit, heeft het nog niet veel zin.
Lekker rustig achter het rabotreintjequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef JeroenV het volgende:
Eergisterenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar gezien zijn rijden gisteren en wat hij vandaag al heeft gedaan geloof ik daar niet zo in.
Wat een held is die Sastrequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Grumpey het volgende:
Overigens is Sastre ook altijd al een renner die ik erg tof vind....heeft net te weinig in het hele hoge gebergte, maar wat een goede subtopper die ook wel durft om iets te doen. Kan me nog herinneren dat hij Armstrong ging proberen aan te vallen
Zou wel iets voor Voigt zijn om dat zo zelf te gaan besluiten dat dat allicht wel grappig zou zijn. Het nut zie ik er echt niet van in. Het is niet zo dat Soler nou zo'n macht heeft als renner, dat Sastre er ploegmaten voor inzet om 'm tevreden te stellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Fugie het volgende:
zou dat een order van sastre zijn richting voigt ? Om soler te helpen ?
Ach dat hoeft toch niet? Je kan hem best een paar minuutjes cadeau doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop toch wel dat rabo voornemens is om Sastre terug te gaan halen.
Ik denk dat ze allemaal wel teamspelers zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep. Blijkbaar wel maar dit ging over of hij een teamspeler is.
Menchov, Boogerd is de laatste man voor Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Fugie het volgende:
wie zullen ze op de marie blanc gebruiken ? boogerd of menchov ?
ik denk het ook, ik denk zelfs dat boogerd sterker is dan menchov op dit moment :xquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menchov, Boogerd is de laatste man voor Rasmussen.
evans, dat was toch ook een mountainbiker?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel teamspelers zijn.
Rasmussen is oud-wereldkampioen mountainbiker.
Mountainbikers zijn altijd een beetje aparte jongens.
In alle bergritten vind ik 'm zeer onvoorspelbaar. Dus verrassingen zijn echt niet uit te sluiten met die gast.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Ja maar gezien zijn rijden gisteren en wat hij vandaag al heeft gedaan geloof ik daar niet zo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |