http://en.wikipedia.org/wiki/Transnistriaquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Ben wel eens in Moldavie geweest maar volgens mij bestaat transnistrie alleen in jouw dromen
Uhm met Euro en Dollars bedoel ik toch echt dat je met 1 van deze twee biljetten moet gaan betalen, mijn vriendin wou namelijk eerst ook in Hryvnia gaan betalen en dat werd geweigerd. Vandaar. Verklaren dat je er nooit over gehoord hebt helpt helaas ook niet, het is niet hun probleem zeggen ze danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef Tieu het volgende:
Oke bedankt voor de tip, ze heeft een vaste baan en studeert ook nog dus ik hoop dat dat het dan ook daadwerkelijk makkelijker maakt. 34 euro? dat is dus ongeveer 240 grivna, je hebt het over nieuw, zal verklaren waarom ik er nog nooit van gehoord heb. ken wel de 100, 200 en 500
Kiev zal ik ooit nog wel eens langer bezoeken, leek me inderdaad erg mooi hoewel ik weinig heb gezien.
Ja, lees de vorige topics door, daar staan uitgebreide verhalen in.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:55 schreef anisubs het volgende:
ik zit er aan te denken die radioactieve stad te bezoeken, iemand tips of ervaringen?
Ben er afgelopen oktober geweest, lees hieronder mijn verslag (makkelijker dan alles opnieuw typen)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:55 schreef anisubs het volgende:
ik zit er aan te denken die radioactieve stad te bezoeken, iemand tips of ervaringen?
ik ben er in augustus geweest. Foto's staan op mijn hyvesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:55 schreef anisubs het volgende:
In 2002 had je in ieder geval een visum nodig voor Moldavië. Dat was dan wel ontzettend makkelijk te krijgen bij de ambassade in Brussel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef FlyingFox het volgende:
Privet!
Okay, voor Oekraïne heb je geen visum nodig. Toch heb ik ergens gelezen dat wanneer je van Lvov naar ODessa treint en je door Moldavië rijdt, toch echt een visum nodig hebt. Maar volgens de visumdienst hoeft dit dus weer niet! Iemand ervaringen met visa en Moldavië??
Dank!
http://www.turism.md/eng/section/761/quote:The citizens of the following states do not need visas for the entry on the territory of the Republic of Moldova for a period of stay until 90 days:
1. the member states of the European Union — Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Cyprus, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Great Britain, Holland, Hungary, Poland, Portugal, Romania, Slovenia, Slovakia, Spain, Sweden
2. Canada, Japan, Iceland, Norway, Swiss Confederation, USA;
3. CIS member states: Armenia, Azerbaijan, Belarus, Georgia, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Russia, Tajikistan, Ukraine and Uzbekistan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |