quote:
Ja, lijkt me wel het beste (en je zegt het toch niet ookal raden we het goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie raden het nooit liefjens, geef het nou maar gewoon op!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Vicky het volgende:
psstt BE, isset uit de serie films waar stinkie zo'n fan van is????![]()
I J? Ik bedoelde SW qua film danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Als je op I J doelt... Nope...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef Vivi het volgende:
Eh, acteur, blond... blauwe ogen..Thorne Forrester!
Engie Bengie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef Vivi het volgende:
Eh, acteur, blond... blauwe ogen..Thorne Forrester!
Neenee, het is iets wat je op meerdere manieren kan schrijven!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:34 schreef bixister het volgende:
Floris!
Oh wacht... ik had natuurlijk moeten zeggen 'Damn...quote:
dat was idd de eerste film waar ik aan moest denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:40 schreef Vivi het volgende:
Joe Black?
Tristan is overigens wel een heel mooie naam (alleen niet anders te spellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dan was ik wel voor Tristan gegaan!
[afbeelding]
hahaaaaa toch nog een NEE weten te ontlokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dan was ik wel voor Tristan gegaan!
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef livelink het volgende:
En, heeft BE nog iets verklapt op de meet? Bij een acteur met blond haar en blauwe ogen moet ik meteen aan Dolf Lundgren denken![]()
[afbeelding]
Ik heb even gekeken en als naam van een personage dat hij speelt zou dan Xander kunnen zijn.
Terence Hill is toch een Italiaan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:51 schreef texelonia het volgende:
Italianen met blond haar?
Dat weet je niet zeker of het de eerste isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef lcicle het volgende:
Onze vrienden hebben zondag een dochtertje gekregen, Myrddin(de oorsprong van 'Merlijn')
Volgens de namenteller van Babyinfo is die naam in 2006 maar 2x aan een meisje gegeven, de dochter van Mysticle_lighting heet zo, en nu ken ik alvast de eerste van 2007 hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |