Ja hoor, ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:03 schreef lcicle het volgende:
Igraine, ik heb ze nog niet gesprokenDus ik weet nog niet hoe ze het uitspreken, maar ik verwacht Mir-din.
Ik ben ook zo hilarisch over de naam omdat hij per-fect bij de ouders past! Maar dat komt op een forum natuurlijk niet over als ik dat zeg

Oh nou 't viel me de laatste jaren al wat op toen veel vrienden ook kinderen kregen, ik haal 't dus niet alleen uit deze lijst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:22 schreef lcicle het volgende:
Maar 'oud hollandse namen' zijn toch ook haske in de mode?

Olavquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jasper en Tom

Jasper, Tom en Willemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jasper en Tom

Ja zo lust ik er nog wel een paar.quote:

Casquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jasper en Tom

Plas?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Cas is geen optie door liefs achternaam

Die vind ik erg leuk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Ireth het volgende:
Jasper, Tom & Daan

Ik ken een Tim, Tom en Tedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jasper Tom en Tim lijkt me wel wat ja
Daan mag ook op het lijstje, Niels bij misschien door die laatste s

je hebt al twee van mijn jongens in je lijst, en één bij de afvallers...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jasper Tom en Tim lijkt me wel wat ja
Daan mag ook op het lijstje, Niels bij misschien door die laatste s

Volgens Re is dat een blonde acteur met blauwe ogen.quote:

Maar gokken blijft leuk hoor, het was niet als aanval bedoeldquote:

Je hebt de smaak flink te pakken he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... nee.Die hou ik 'geheim' voor diegenen die hem nog niet weten.
Heel stiekem hoop ik namelijk dat stinkie zo smelt als hij zijn eerstgeborene in zijn armen sluit dat hij acuut besluit nog een 2e te willen.![]()

Nee, deze wonen in Ohio. (US)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:06 schreef _evenstar_ het volgende:
@vivi met een broertje eduard?
vroeger op school hadden we nl. vier broers tim tom ted en eduard

Dat zei ik eerderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens Re is dat een blonde acteur met blauwe ogen.

Zeg, wat is er met "Vivi" gebeurd?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:01 schreef Smoezie het volgende:
Ik vind Jette zo'n leuke naam
Aangezien ik Lila er toch niet door ga krijgen als het ooit zover is

En ik droomde dat Et en Swets de kleine Ruben noemdequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik droomde dat Maneki haar kindje Olivier ging noemen.

Hoe spreken jullie het dan uit? Loeke?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef Lishe het volgende:
Jette...![]()
Wij kregen gisteren een mailtje van de vader van nog een Luuke. Zo leuk vond ik! Zij hadden de naam van het Deense Lykke, wat geluk betekent, en de uitspraak letterlijk genomen.... Luuke dus. Vind het een mooie extra betekenis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |