Jaques Chapel en Gio Lippens hou je ook niet vol hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
Dat meot tegenwoordig toch wel mogelijk zijn met al die digitale kanalen enzo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
dat doe ik thuis eigenlijk altijd. TV aan met geluid uit, en de radio op 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Is misschien wel een goede tipquote:
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
TD gaat nog niet vol denk ik, de groep blijft nog vrij groot. Ze willen Dekker ook nog meenemen over deze top.
Op den duur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jaques begint me op den duur ook vreselijk te irriteren.
Leif Lostequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ereinion het volgende:
Zou die Kirchen een berichtje hebben gekregen over zijn controle na etappe 11? Die lost ineens samen met Leif Hoste.
yr. evans kan beste tijdrijden van de top5. dan moet sastre al 3minuten voorkomen wil ie een kans maken om voor evans te eindigen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef kawotski het volgende:
wanneer gaat Predictor nu eens rijden, hun klassement gaat nu naar de vaantjes
Dit is veel te vroeg voor Rasmussen, er komen nog vlakke stukken, met wind enzo, daar ben je alleen niks..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.
daar ben ik wel zeker vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me af of de renners die ook weten. Geeft een ploegleider dit door?
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ereinion het volgende:
Zou die Kirchen een berichtje hebben gekregen over zijn controle na etappe 11? Die lost ineens samen met Leif Hoste.
Waarom de hoofdletter T steeds?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef Eduard37 het volgende:
Ben wel benieuwd of ConTador een eventuele aanval van Rasmussen kan volgen.
Niet alleen van Rasmussen natuurlijk. Ook voor Contador.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef flyck het volgende:
[..]
yr. evans kan beste tijdrijden van de top5. dan moet sastre al 3minuten voorkomen wil ie een kans maken om voor evans te eindigen.
En ze moeten helemaal niet rijden. Is het probleem van rasmussen.
Yep, mee eens. Tot nu toe is het nog gecontrolleerd koersen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is veel te vroeg voor Rasmussen, er komen nog vlakke stukken, met wind enzo, daar ben je alleen niks..
als hij is zoals vorige keer met veel gemak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef Eduard37 het volgende:
Ben wel benieuwd of ConTador een eventuele aanval van Rasmussen kan volgen.
Het mag blijven staan hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Och, doe ik automatisch ik schreef het ooit als ConDador. Zal het aanpassen.
zijn nog niet op de topquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:36 schreef Falco het volgende:
De Basken zijn opvallend gedisciplineerd dit keer!
H&M zitten tussen de verhuisdozen, we luisteren nu naar Radio Tour de France.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:36 schreef ririndra het volgende:
ik zit hier nog steeds op mijn werk (mag niet eerder naar huis)kan iemand schetsen hoe H&M berichtgeven nav het laatste d-nieuws over 2e geval Vino en de unknown cyclist die gepakt is (in welke teneur) of is het mineur stemming?
H&M zijn al een half uurtje stilquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:36 schreef ririndra het volgende:
ik zit hier nog steeds op mijn werk (mag niet eerder naar huis)kan iemand schetsen hoe H&M berichtgeven nav het laatste d-nieuws over 2e geval Vino en de unknown cyclist die gepakt is (in welke teneur) of is het mineur stemming?
sastre rijd slechter TT dan contador. komt nog eens bij dat discovery voor 1ste plaats gaan en dus rasmussen en zijn ploeg moet vermoeien en hem alleen zien te krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet alleen van Rasmussen natuurlijk. Ook voor Contador.
Gut dat zou wat zijn, wie was er eigenlijk derde in loudienvillequote:
Vind het een leuk nummerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef -----Mickey----- het volgende:
Toch niet weer dat k**-lied, dat draaien ze nu al de 2,5 weken op de radio. En niet 1 keer maar meerdere keren per utizending. Bah
Misschien hebben ze wel hun ontslagbrief gekregenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
H&M zitten tussen de verhuisdozen, we luisteren nu naar Radio Tour de France.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef -----Mickey----- het volgende:
Toch niet weer dat k**-lied, dat draaien ze nu al de 2,5 weken op de radio. En niet 1 keer maar meerdere keren per utizending. Bah
En T-Mobile is de laatste tijd niet veel minder verdacht dan Astanaquote:
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
wow ... die baas van rabobank, heet hij de rooij? lijkt niet veel zin te hebben om volgend jaar nog met rasmussen in zee te gaan![]()
(voor diegenen die het interview op vrt volgen)
Rasmussen is er volgend jaar nog steeds bijquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
wow ... die baas van rabobank, heet hij de rooij? lijkt niet veel zin te hebben om volgend jaar nog met rasmussen in zee te gaan![]()
Maar hij loopt amper uit op het peloton. TDquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Cootz het volgende:
Sastre heeft er echt zin in. Rijdt bijna alleen de hele tijd op kop!
Niet zo raar van dit gezeik kom je nooit meer af. Zie ook Armstrong.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Is Menchov wel een teamspeler?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.
Krijgen we nu dit weer? Iemand die al het geld verdiend voor die ploeg wordt nu gezien als geen Teamplayer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was voor de tour ook al, zijn contract was nog steeds niet verlengd omdat hij niet goed in de groep ligt. Hij is geen teamspeler namelijk, en daar houden ze bij Rabo niet van.
Van De Rooy straalt nooit het enthousiasme af, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Dat Herbert dat nog niet heeft uitgelegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef VincentAdam het volgende:
Allemaal Rabofans langs de kant!
dat hangt toch af van het prijskaartje hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Fiama het volgende:
Rasmussen is er volgend jaar nog steeds bij
Het is de ETA bijna gelukt H&M het zwijgen op te leggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef Whizzkith het volgende:
Wat is er gebeurd daar?
Ik zag aan het begin van vandaag ook al ergens ETA 2x op de grond staan trouwens
denk niet dat iemand dat ooit gaat lukkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de ETA bijna gelukt H&M het zwijgen op te leggen.
Dit was voor de tour begon, en voordat de tour begon was hij geen teamspeler. Oftewel, de afgelopen 3 seizoenen, tot 2 weken terug dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:40 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit weer? Iemand die al het geld verdiend voor die ploeg wordt nu gezien als geen Teamplayer?
Dat zou dom zijn, Rasmussen zal er iedergeval niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik hoor de belg er niet over, is dat voor, tijdens of na de tourkaravaan gebeurd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef DarkShine het volgende:
Eurosport bevestigd 2 explosies naast het parcour...
Niemand krijgt ze stilquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de ETA bijna gelukt H&M het zwijgen op te leggen.
vanmorgen een column van karsten kroon in de krantm, over rasmussen toen karsten nog in de raboploeg zatquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |