Ah dan ken ik hem daar inderdaad ook van. Toen Boogerd 5e werd of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Rinero, was dat niet eens de nummer 4 van de Tour?
Ja 98. Rijdend onder Cofidisquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Rinero, was dat niet eens de houder van de bergtrui?
Ik ben zeer benieuwd of Rasmussen en Contador weer een 1-tegen-1 gevecht krijgen. Misschien kan Sastre ook nog wat betekenen voor het klassement.quote:
Yup, en als nummer 3 Escartin, die toen op de voorlaatste dag met de hele Kelme-groep uit protest opstapte, zodat boogerd inderdaad 5e werdt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah dan ken ik hem daar inderdaad ook van. Toen Boogerd 5e werd of niet?
Ruim op tijd in ieder gevalquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Wil je topic 5 klaarzetten open je hem al
Ik ben geen L'Equipequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja 98. Rijdend onder CofidisNooit meer wat klaargespeeld daarna. U do the math
![]()
Saunier is clean?quote:
Alleen ze geven het commentaar niet non-stopquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:22 schreef Grulez het volgende:
Beste van beide werelden (beeld en geluid)
Radio 1 is juist mooi, vooral de spanning die van Radio uit kan gaanquote:
Que?quote:
Dat horen ze dus door hun oortjequote:
Jaques Chapel en Gio Lippens hou je ook niet vol hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
Dat meot tegenwoordig toch wel mogelijk zijn met al die digitale kanalen enzo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Kunnen we niet gewoon H&M afschieten en Radio 1 voortaan over de etappe heenpluggen?
dat doe ik thuis eigenlijk altijd. TV aan met geluid uit, en de radio op 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef UtrechtSlim het volgende:
Is misschien wel een goede tipquote:
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
TD gaat nog niet vol denk ik, de groep blijft nog vrij groot. Ze willen Dekker ook nog meenemen over deze top.
Op den duur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jaques begint me op den duur ook vreselijk te irriteren.
Leif Lostequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Ereinion het volgende:
Zou die Kirchen een berichtje hebben gekregen over zijn controle na etappe 11? Die lost ineens samen met Leif Hoste.
yr. evans kan beste tijdrijden van de top5. dan moet sastre al 3minuten voorkomen wil ie een kans maken om voor evans te eindigen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef kawotski het volgende:
wanneer gaat Predictor nu eens rijden, hun klassement gaat nu naar de vaantjes
Dit is veel te vroeg voor Rasmussen, er komen nog vlakke stukken, met wind enzo, daar ben je alleen niks..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zolang kunnen ze niet meer blijven wachten. Ze kunnen iedereen wel willen meenemen maar Rasmussen moet toch een keer gaan aanvallen. Vaak de beste verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |