Alleen jij en ik hebben datquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef demins het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de vertoning van smilies? Of heb ík dat weer?
De asobig kan niet gewoon even wachten tot die man weg is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Haalt Amanda nu alles er af?
Dat heeft iedereen denk ik hier werkt het ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef demins het volgende:
Ja hier ook problemen met smilies.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef demins het volgende:
Con artist is ook een vakquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of dit een echte make-up artist is. Hij vertelt de ene leugen na de andere.
geeft weer mooi aan hoe onbeschoft Amanda isquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, de make-up van Amanda is verdwenen.
Lieke heeft het er toch niet afgehaald?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha Amanda & Lieke vinden het niks , alsof die man dat dalijk niet merkt als hij hun weer ziet... lullig.
Ik dacht al dat je me niet meer wou kennenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef Pavement het volgende:
even voor de info, half fok ligt op zn gat server fout/melt down, pm fotoboek fok.games frontpage en de smiles kaduuk.
Ze is al bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
De asobig kan niet gewoon even wachten tot die man weg is.![]()
Uiteraard even terug bladerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef LoveProfusion het volgende:
DrsH heb je nog een dagopening gedaan?
volgens mij wel , haar haar heeft ze ook anders gedaan , 'hij doet dit al 30 jaar en dan weet hij niet hoe hij dit moet doen!' aldus Lieke.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft het er toch niet afgehaald?
Ze heeft even haar pony gedaan en een lijntje om haar ogen gezet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
volgens mij wel , haar haar heeft ze ook anders gedaan , 'hij doet dit al 30 jaar en dan weet hij niet hoe hij dit moet doen!' aldus Lieke.
Kun je geen eigen topic openen, ik lees met plezier je verslagen, moet ze alleen zo zoeken.quote:
Super OP, hoef je tenminste niet al die COSSEN terug te lezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb jou verslag in deze OP gezet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |