Hij vertelde dat hij 50 jaar is, dan was hij er vlot bij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee kinderen, dochter van 35, zoon van 20. Waarschijnlijk dus niet.
Moet je nu altijd zo sarcastisch, cynisch zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begint er op te lijken dat DGK een low cost programma moet worden...........
B.t.w, hebben ze bij VOL zijn telefoon nr. al?
dan was hij er vroeg bijquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee kinderen, dochter van 35, zoon van 20. Waarschijnlijk dus niet.
vreselijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt als een volslagen idioot in de keuken rond te springen en in zichzelf te lullen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt als een volslagen idioot in de keuken rond te springen en in zichzelf te lullen.
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte, hij is zo over the top bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Hij klinkt net als die keer dat hij op dat paard in zichzelf aan het lullen was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:48 schreef DrsH het volgende:
Brian begint volgens mij lichtelijk te dementeren
Jep.....dat moet!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Moet je nu altijd zo sarcastisch, cynisch zijn?
Inderdaad, behoorlijk vreemd. Helaas niet paraquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Die garnalen moeten nu toch wel zo droogggggggggggg als een beschuitje zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian loopt weer lekker in zijn eentje te lullen, kom op je kan !! tijdens het koken.
Langer dan een minuut of 2 lijkt me al dramatisch voor een garnaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Die garnalen moeten nu toch wel zo droogggggggggggg als een beschuitje zijn.
hij blijft ze maar bakken
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
is dit het homotopic?
worden homos ook geil van zichzelf?
Nu jij mee post waarschijnlijk welquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
is dit het homotopic?
Hoe maakt hij ze eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Die garnalen moeten nu toch wel zo droogggggggggggg als een beschuitje zijn.
hij blijft ze maar bakken
Die jongen is echt klaar om rechtstreeks in een gekkenhuis geplaatst te worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Wat is Brian toch overduidelijk bezig met wat tv-beelden te maken![]()
Ooooh kijk mij eens leuk praten met het voedsel.
Meneer vertelde ook dat hij uit Suriname kwam toen Huub vroeg waar ie vandaan kwam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij 50 jaar is, dan was hij er vlot bij.
Ook vertelde hij dat hij in Parijs woont en nu weer in de Pijp, wat klopt er niet????
Ze liggen als minstens een minuut of 10 te koken in een soort marinade.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe maakt hij ze eigenlijk?
Zeik niet hij heeft het gewoon goed naar z'n zin nu en maakt wat lol so what?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij klinkt net als die keer dat hij op dat paard in zichzelf aan het lullen was.
Dat eindigde met een potsierlijke mislukte salto erg hard op zijn smoel.
Ik verwacht er nog wat van dus
Ik vind het wel grappig......ik ga het ook eens proberen vanavond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, behoorlijk vreemd. Helaas niet para![]()
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
is dit het homotopic?
Waarschijnlijk n.a.v. de brief hieronder:quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Wat is Brian toch overduidelijk bezig met wat tv-beelden te maken![]()
Ooooh kijk mij eens leuk praten met het voedsel.
Nee, hij probeert wanhopig wat 'leuke' beelden te maken, kijk mij eens lollig zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Zeik niet hij heeft het gewoon goed naar z'n zin nu en maakt wat lol so what?
Je kan ook doorschieten in je dierenliefde!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Langer dan een minuut of 2 lijkt me al dramatisch voor een garnaal.
Ik denk dat hij nu denkt dat hij weer grappig is voor de kinderen die naar DGK kijken. Dat is belangrijk voor Bwianquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Die jongen is echt klaar om rechtstreeks in een gekkenhuis geplaatst te worden.
Het kan wel. Hij zei dat zijn vader neger is (zijn woord), dus dat zou Suriname verklaren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Meneer vertelde ook dat hij uit Suriname kwam toen Huub vroeg waar ie vandaan kwam.
En nu zegt ie Banghlades/Amerika.
![]()
Dus dat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:55 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu denkt dat hij weer grappig is voor de kinderen die naar DGK kijken. Dat is belangrijk voor Bwian
Nee zijn vader komt uit Amerika zei die.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan wel. Hij zei dat zijn vader neger is (zijn woord), dus dat zou Suriname verklaren.
Ik denk dat ie zichzelf allang verloren is en de realiteit niet goed meer kan plaatsen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:55 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu denkt dat hij weer grappig is voor de kinderen die naar DGK kijken. Dat is belangrijk voor Bwian
Ja, want wat ie deed zag er echt niet uit met die pony van Lieke!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
Lieke snapt er niks van. Hij is al 30 jaar kapper/visagist, dan kan hij toch wel wat met haar haar.
Ik begin te twijfelen of dit een echte make-up artist is. Hij vertelt de ene leugen na de andere.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
Lieke snapt er niks van. Hij is al 30 jaar kapper/visagist, dan kan hij toch wel wat met haar haar.
Hmm, nou ja, dan geef ik het ook op. Het enige wat ik zie is een mix van Indiaas/negroide.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee zijn vader komt uit Amerika zei die.
Hier ook last.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef demins het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de vertoning van smilies? Of heb ík dat weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |