Haha je eigen ploegleden die moeten lossen omdat je het tempo te hoog maakt...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:17 schreef flyck het volgende:
sterk van dekker. Hoelang zou hij dit nog kunnen volhouden? menchov waarschijnlijk niet lang meer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:17 schreef flyck het volgende:
sterk van dekker. Hoelang zou hij dit nog kunnen volhouden? menchov waarschijnlijk niet lang meer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:17 schreef Sethje het volgende:
allemaal het werk van thomas dekker of niet herbert
Dat is de Saunier Duval methode toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:17 schreef 456 het volgende:
[..]
Haha je eigen ploegleden die moeten lossen omdat je het tempo te hoog maakt...
Dat zou zijn stelling enkel bevestigen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eerder hoop ik dat hij hem verstevigd om Boonen zijn mond te snoeren!
quote:"Je haalt de sjoemelaars er makkelijk uit. Gasten van wie je weet dat ze zich gaan verstoppen. Kerels die maanden geen poot aan de grond krijgen en dan plots gaan vliegen. Dat kan niet."
Ik plaats screenshotsquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef Gripper het volgende:
ik kan tot een uur of 4 niet bij een TV, dus explain please: dekker zit lekker mee, fietst boogerd ook soepeltjes mee omhoog? en menchov?
Dekker-Menchov-Boogerd-Rasmussen-Contadorquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef Gripper het volgende:
ik kan tot een uur of 4 niet bij een TV, dus explain please: dekker zit lekker mee, fietst boogerd ook soepeltjes mee omhoog? en menchov?
Vino was ook wisselvallig, zaterdag top zondag flop maandag top.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef Cootz het volgende:
Naja, Thomas Dekker heeft duidelijk wel weer een goede dag. Dat was maandag wel anders...
Hehequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef mesecina het volgende:
[..]
Dat zou zijn stelling enkel bevestigen!
[..]
Waarom zou hij voorop gaan fietsen. Hij laat de rabo's lekker rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Contador kan een foto van maken van de bips van Rasmussen en die thuis ophangen, dan heeft hij nog een aandenken van de tourHij zit er werkelijk elke dag bijna achterin
ORTHEZ - Aleksandr Vinokoerov is volgens de Franse sportkrant L'Equipequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef 456 het volgende:
Ff tussendoor:
http://www.nu.nl/news/116(...)eer_positief%27.html
Niet zo vreemd, als je op dag 13 twee soorten bloed in je lijf hebt, dan heb je dag op dag 15 nog steeds. Maar we hoeven nu ons in ieder geval geen illusies meer te maken over de contra-expertise.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef 456 het volgende:
Ff tussendoor:
http://www.nu.nl/news/116(...)eer_positief%27.html
Hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ORTHEZ - Aleksandr Vinokoerov is volgens de Franse sportkrant L'Equipe
en toen stopte ik
Zeg ik dat hij dat moet doen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Waarom zou hij voorop gaan fietsen. Hij laat de rabo's lekker rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |