Als jij bepaald dat je iets niet leest moet je ook niet later vragen wat er stond denk ik?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok, maar bepaal wat ik lees en niet lees. Mijn vraag is daarmee nog steeds niet beantwoord. Dus weet niet waar je naar toe wil?
als popo nog bij paulhino is gaat popo nog niet volluit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:02 schreef xienix84 het volgende:
Maar discovery is nu daarvoor hard ah rijden met twee goeie mannen die het al moeilijk hebben. Of dat slim is weet ik niet. Als ze t kunnen is het perfect voor Contador om twee mannen voorop te hebben, maar ze schijnen het al zwaar te hebben.
En DekkerHij rijdt weer netjes met een straf tempo
Je gaat er bijna iets van denkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:03 schreef Leatherface het volgende:
Dat Leif Hoste daar nog bij zit, zeg.
Dan loopt de Belgische pers te kuttenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op Eurosport vlak voor de start zei Boonen iets heel anders, namelijk dat hij er beter niks over kan zeggen, wat hij ook niet deed daar.
Dan moet je niet zeiken als je iets niet begrijpt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok, maar bepaal wat ik lees en niet lees. Mijn vraag is daarmee nog steeds niet beantwoord. Dus weet niet waar je naar toe wil?
Wat ben jij vervelend zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Let maar op Sastre blaast zich nog op in deze warmte![]()
Oooooo, het kost teveel moeite om het nogmaals te vertellen terwijl het hier continue over gepraat wordt? Zeg dat dan...........quote:
Tja ze moeten wel, dit is hun laatste kansquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef Cootz het volgende:
Wie had gedacht dat Mayo en Sastre nog zouden aanvallen?
Geen dank.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Oooooo, het kost teveel moeite om het nogmaals te vertellen terwijl het hier continue over gepraat wordt? Zeg dat dan...........
Bedankt voor je openheid en je belerende woorden.
Loop niet te zeiken en pas je eens aan. Iedereen moet zeker z'n posts tig keer herhalen omdat jij ze in eerste instantie niet wil lezen maar later weer wel maar te lame bent om terug te lezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Je bent gewoon enorm vermoeiend, en als je dan ook nog eens alles herhaald wil hebben begint het te jeuken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Oooooo, het kost teveel moeite om het nogmaals te vertellen terwijl het hier continue over gepraat wordt? Zeg dat dan...........
Bedankt voor je openheid en je belerende woorden.
btw Falco; Is het nogsteeds prettig Astana?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan loopt de Belgische pers te kuttenZou ook kunnen natuurlijk
.
Ok toeren weer, het is duidelijk wie een open mind heeft en wie niet. Wordt weer meegetrokken door bekrompen mensen.....Jakkes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Loop niet te zeiken en pas je eens aan. Iedereen moet zeker z'n posts tig keer herhalen omdat jij ze in eerste instantie niet wil lezen maar later weer wel maar te lame bent om terug te lezen![]()
Whehe, even een andere ondertitel bedenkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:09 schreef Maybach het volgende:
[..]
btw Falco; Is het nogsteeds prettig Astana?
Hé tyf anders gewoon effe op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok toeren weer, het is duidelijk wie een open mind heeft en wie niet. Wordt weer meegetrokken door bekrompen mensen.....Jakkes.
Iddquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert, ik denk dat Niermann er NIET bij zit.
Ach das Nietmannquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hé tyf anders gewoon effe op.
Die knop rechtsboven
Boehoee!! Iedereen is tegen mequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok toeren weer, het is duidelijk wie een open mind heeft en wie niet. Wordt weer meegetrokken door bekrompen mensen.....Jakkes.
en rasmussen zijn gele...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Te hopen dat Boonen ze groene trui nog verspeeld!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:13 schreef 456 het volgende:
Ik geloof er echt in dat Soler en Rasmussen hebben gepraat en dat daarom Rasmussen rustig blijft.
Eerder hoop ik dat hij hem verstevigd om Boonen zijn mond te snoeren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |