Ik heb zojuist een chauffeur de verkeerde kant opgestuurdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:31 schreef heijnen het volgende:
ik heb al 1 klant geholpen in het half uur dat we open zijn JIPPIE!!!!
Daardoor heb je iemand wel aan meer werk geholpen. Huldequote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een chauffeur de verkeerde kant opgestuurd
Ja toch.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daardoor heb je iemand wel aan meer werk geholpen. Hulde
weer al 2 klante geholpenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij zal zo wel weer terugkomen
Je moet jezelf aan het werk houden he
ah, daar is meneer de chauffeur weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
weer al 2 klante geholpen
WOHOO BEN GOED BEZIG MENSEN!
als ik weer koffie ga halen zou het m'n 4e bakkie wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ik ga maar weer een tweede bakje koffie halen...!
Goed ideequote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ik ga maar weer een tweede bakje koffie halen...!
Daar hebben we de KSC voorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:44 schreef Agiath het volgende:
Dit zou trouwens een leuke SC-reeks kunnen worden, Fokkers op het werk --> FOHW SC
Ik ben vandaag betaald aan het niets doen. Dat is beter dan vrijquote:
quote:
ik ben illegaal vrijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben vandaag betaald aan het niets doen. Dat is beter dan vrij
Ik vind Hillywood buitenlandquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zijn hier trouwens ook nog mensen die ook in het buitenland werken? of ben ik de enige?
quote:
nee, wel naar de mac, voor maar 1 euro!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je daar ook naar de starbucks dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |