Allesh komt goet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:35 schreef covie het volgende:
[..]
jamaargoed zal straks wel weer werken. Ik weet de frontpage zo ook wel te vinden.
Is dan ook bedacht na het drinken van een beetje de veel covie's.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf.
Ik drink geregeld cola vieux
Maar die afkorting heb ik nog nooit gehoord.
Een probleem met achterlijke onverstaanbare Portugezen oplossen...quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef covie het volgende:
[..]
Is dan ook bedacht na het drinken van een beetje de veel covie's.![]()
Maar het is ook aan te raden om het zo niet te bestellen in een cafe want dan krijg je inderdaad koffie ipv cola vieux.
dan zeg je gewoon op alles wat ze zeggen sienko de la manjánáquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Een probleem met achterlijke onverstaanbare Portugezen oplossen...![]()
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dat kan ik hier niet makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, ze zeiken hier maar op
Makkelijk toch, als ze onverstaanbaar zijn gewoon ja zeggen en ophangen en morgen is je collega er weer. En dan zeg jij gewoon ik weet van niks, ze waren onverstaanbaar en volgens mij begrepen ze mij ook niet helemaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat willen ze doen? Me ontslaan ?quote:
"Que?"quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Machtsmisbruikquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat willen ze doen? Me ontslaan ?
Gatver dat is inderdaad niet lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je lekker mee dan
Ik bestelde laatst in m'n kroeg een cola vieux, stond er een nieuw grietje achter de bar, kreeg ik 5/6e vieux en een beetje cola
Ik nam toch een slok, en bedacht me toen dat ik dat niet hoefde
Hoezo, kan dat niet dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat willen ze doen? Me ontslaan ?
vanavond effe een kleintje in de kroeg, heb morgen vrij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
Gatver dat is inderdaad niet lekkerpuur is het echt niet te zuipen moet ik zeggen.
Damn nu krijg ik zin in een cola vieux, ik heb al cola maar vieux mis ik nogen het is pas woensdag
![]()
schuift het>?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Wie komt hier de afwas doen?
Iemand die zijn ontslag toch al officieel gaat indienen, dus denk je dat ik er heel erg mee zou zitten? Ze weten al dat ik wegga, er zijn al overdrachten gepland en welquote:
Eer aan jezelf houden ftw.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Sterker nog, laat ze me maar ontslaan, dat scheelt weer dat overdrachtsgedoe
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die zijn ontslag toch al officieel gaat indienen, dus denk je dat ik er heel erg mee zou zitten? Ze weten al dat ik wegga, er zijn al overdrachten gepland en wel
nee, hij rookt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dan kunnen we mooi samen op tafel gaan dansen![]()
En zuipen in de pauze.
De hele dag roken. (rook je?)
![]()
Ik heb gezegd: "Ich versuche mal der Spediteur anzurufen, aber er wisst schon das es eilt"quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan zeg je gewoon op alles wat ze zeggen sienko de la manjáná
quote:
ohquote:
quote:
Eric Prydz ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:52 schreef covie het volgende:
[..]
oh![]()
Nou ja.
Je kan ook de hele dag fokken gewoon. En dan heel vals en heel hard mee gaan zingen met de radio.
(Het nummer wat nu op Qmusic is bijv. Call on meeeeeeeeeeeee call on me, call on meeeeeeeeeee call on me)
Klopt jaquote:
Via de site van Nederland 1 kan je nu ook TDF streamen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:52 schreef covie het volgende:
[..]
oh![]()
Nou ja.
Je kan ook de hele dag fokken gewoon. En dan heel vals en heel hard mee gaan zingen met de radio.
(Het nummer wat nu op Qmusic is bijv. Call on meeeeeeeeeeeee call on me, call on meeeeeeeeeee call on me)
Da's wel chill, dat ik hier alles zo hard aan kan zetten als k wilquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef covie het volgende:
[..]
Klopt ja
Mijn collega heeft de radio aan staan dus heb er weinig van te zeggen, heb zijn wachtwoord niet.
En mijn boxjes heb ik weggegeven aan een collega![]()
OA, wat zei ik nou...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Via de site van Nederland 1 kan je nu ook TDF streamen!![]()
Ook een goede bezigheid tijdens de werkuren![]()
Wellicht ten overvloede de link: http://www.nos.nl/nosstud(...)2007/live/index.html
![]()
3 FMquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's wel chill, dat ik hier alles zo hard aan kan zetten als k wil
Heb nu maar effe fresh fm aangezet.
doorgaans staat 3fm aan hier.
Ik ben weer even mensen uitlachen hier, brbquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:58 schreef covie het volgende:
ik ga eerst nog maar even roken.
Waarom moet ik bij die smiley aan pijpen denken?quote:
Ram je 'm tot diep in de strot, zodat ze geen adem meer kunnen halen ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij die smiley aan pijpen denken?
Weet ik veel, maar het zegt meer over jou dan over mij....quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij die smiley aan pijpen denken?
Meestal des ochtends 538 en des middags iets anders, random...quote:
Ik heb ergens anders gereageerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom posten jullie niks?
Ik moest opeens een klant helpenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom posten jullie niks?
Dat is een goede reden.quote:
Ja, ik ben ook kapot nuquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:27 schreef covie het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was nu maar even rustig aan doen. Even weer een beetje op adem komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |