Tsja het is wat je zelf van je UI maaktquote:
nee wat ik bedoel, caster is super simpel voor een shaman te killen en al helemaal als je resto bent.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Mij krijg je makkelijk dood, heb alles puur op pve ingesteld met shorcuts dus moet met mijn muis mijn dmg spells aan gaan klikken
hou www.union.ipcare.nl in de gaten voor leukere shit:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef tonks het volgende:
Ja super jammer zeg!
okee:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
hou www.union.ipcare.nl in de gaten voor leukere shit:D
Ja snap ik, speel zelf een resto shaman maar heb al mijn keyboard shortcuts alleen voor healing ingesteld en ik weet niet wat voor mages jij tegenkomt, maar ik overleef pompyro hoeren nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
nee wat ik bedoel, caster is super simpel voor een shaman te killen en al helemaal als je resto bent.
earthshock CD is met 1 seconde verlaagd dan en kost nog minder ook,
totems kosten ook minder.
en je hebt meer mana om eartshock te doen.
EN earthshield werkt ook op spells.
ben jij zo een pompyro hoer of ben je decent frost?
ik heb 9k hp unbuffed dusjahquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja snap ik, speel zelf een resto shaman maar heb al mijn keyboard shortcuts alleen voor healing ingesteld en ik weet niet wat voor mages jij tegenkomt, maar ik overleef pompyro hoeren niet
Juist niet, mijn eerste Lucifron kill staat toch zeker in mijn top-3 boss-kills allertijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:29 schreef heijnen het volgende:
toch wel jammer dat het maar lucifron is op de MC pic
bij mij de eerste kill van ragna wij waren server firstquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, mijn eerste Lucifron kill staat toch zeker in mijn top-3 boss-kills allertijden.
Die staat ook in de top-3 ja, maar Lucifron was onze eerste raid-kill, dus die blijft me wel bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
bij mij de eerste kill van ragna wij waren server first
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef heijnen het volgende:
[..]
jij mag gerust proberen mij dood te krijgen als mage zijnde lukt je toch niet
quote:
Best makkelijk eingelijk, moet je wel veel te veel geld hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef tonks het volgende:
Wat is engineering een lastige profession om te levellen. niet dat je eigenlijk hoger moet zijn dan 350 de rest is allemaal useless maar toch wil ik al mijn professions op 375.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |