abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53091335
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef menesis het volgende:

[..]
quote:
Intel Core Duo T2300
Klokfrequentie 1.66 GHz
Frontside bus 667 MHz
North bridge Intel 945PM
South bridge Intel ICH7M
Geheugen 2GB DDR2-533

Graphics
ATI Mobility™ Radeon® X1600 128/512 MB HyperMemory™
HDD 120 GB 5200rpm
Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt,

Vista is qua besturingssysteem snel zat op mijn laptop, maar ik ben nog steeds aan het klooien met een enorm trage draadloze muis bij het uitvoeren van diverse handelingen onder Vista. Als ik files verplaats op kopieer, of als ik b.v. een dvd of cd aan het branden ben dan moet ik echt met de Touchpad gaan werken omdat de muis gewoon traag is.

Maar goed, hier had ik al eerder over geklaagd

Tevens moet ik elke dag mijn EnergieBeheerSchema opnieuw instellen omdat Vista dat niet wil onthouden

Het zijn allemaal kleine dingen die hopelijk opgelost gaan worden door MS.

Verder is Vista voor mij een leuk OS en op de paar oudere programma's waar geen updates voor zijn na werkt het lekker..
pi_53095237
Wel vreemd van die muis jah, vooral ook omdat je touchpad het wel gewoon doet. Waarsch een driver probleempje maar dat had je zelf ook al bedacht denk ik.
Dat energiebeheer schema vind ik wat vreemder. Het is niet zo dat er van je laptop zelf ook een energiebeheer systeem op je computer draait?
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:22:24 #278
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53096132
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef dubidub het volgende:

[..]

Vandaag, gozer op school was 2 uur bezig om draadloos internet te configureren op z'n macBook. Bij mij was het 20 min werk
wat een mongool dan.
2uur lang de verkeerde code intiepen. (20minuten lang de verkeerde code intypen is btw ook behoorlijk josti.)

ik heb vanaf het begin al vista draaien hier. als mn pc 3dagen aan staat is alles zo vreselijk traag. vastlopers allom. na een reboot is het redelijk snel maar na 2/3 dagen werken is het waardeloos.

Maar nu heb ik 2 dagen geleden een macbook pro gekocht en de mac fanboys hebben dik gelijk. OSX is STUKKEN beter dan windows. (en dan heb ik het over werken. geen games enzo.)

zwaar stabiel en rete snel.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_53096323
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:42 schreef menesis het volgende:
Wel vreemd van die muis jah, vooral ook omdat je touchpad het wel gewoon doet. Waarsch een driver probleempje maar dat had je zelf ook al bedacht denk ik.
Dat energiebeheer schema vind ik wat vreemder. Het is niet zo dat er van je laptop zelf ook een energiebeheer systeem op je computer draait?
Nee. Het is echt iets mafs van Vista. Ik heb een Dual Boot met XP en bij XP is er niets aan de hand en wordt de instelling wel onthouden
pi_53096333
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:22 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

wat een mongool dan.
2uur lang de verkeerde code intiepen. (20minuten lang de verkeerde code intypen is btw ook behoorlijk josti.)

ik heb vanaf het begin al vista draaien hier. als mn pc 3dagen aan staat is alles zo vreselijk traag. vastlopers allom. na een reboot is het redelijk snel maar na 2/3 dagen werken is het waardeloos.

Maar nu heb ik 2 dagen geleden een macbook pro gekocht en de mac fanboys hebben dik gelijk. OSX is STUKKEN beter dan windows. (en dan heb ik het over werken. geen games enzo.)

zwaar stabiel en rete snel.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:44:17 #281
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53096622
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

kom dan minstens met 1 argument?
ik zeik niets af ik gebruik het beide... jaren lang ben ik anti apple geweest. maar nu moest ik wel een mac kopen omdat bijna alle klanten van mij spullen vanaf een mac aanleveren. dus ik dat ding met tegenzin gekocht. en met de gedachten dat ik er een dualboot van ging maken.

mja is gewoon weg niet nodig omdat ik dit perfect vindt werken. en qua snelheid gaat vista nooit van zn leven sneller met dezelfde hardware.
pi_53097792
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ik zeik niets af ik gebruik het beide... jaren lang ben ik anti apple geweest. maar nu moest ik wel een mac kopen omdat bijna alle klanten van mij spullen vanaf een mac aanleveren. dus ik dat ding met tegenzin gekocht. en met de gedachten dat ik er een dualboot van ging maken.

mja is gewoon weg niet nodig omdat ik dit perfect vindt werken. en qua snelheid gaat vista nooit van zn leven sneller met dezelfde hardware.
Toch vind ik het wel fijn om even na het photoshoppen normaal te kunnen gamen.
En dat Vista na 3 dagen traag word, geen last van, misschien lag het aan je hardware?
pi_53098198
quote:

[..]

Omdat het een vista topic is en niet een versus topic.
Daar zijn heel veel andere topics voor.
pi_53099303
quote:

[..]

Ik hoef geen argument te geven, het is een VISTA topic.
pi_53099324
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

En dat Vista na 3 dagen traag word, geen last van, misschien lag het aan je hardware?
Draait bij mij al 4 maanden zonder problemen (op de hier voor door mij genoemde na).
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:08:32 #286
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53099817
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:51 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Omdat het een vista topic is en niet een versus topic.
Daar zijn heel veel andere topics voor.
ik doe niet versus.
ik gebruik het beiden. (dat betekend dat ik ook vista hebt.) ik zeik niets af. maar osx is gewoon beter. en verder zeg ik niets kwaads over windows want het is een goed systeem.

echter heeft vista naast de eyecandy werkelijk 100% GEEN snellere performance integenstelling van XP.

dus.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:10:13 #287
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53099872
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

een sticker zegt dat ie 'vista compatible' is.
goede videokaart 2 gig ram 2x 300gig hd en is gewoon een goede machine voor de rest.
pi_53100569
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ik doe niet versus.
ik gebruik het beiden. (dat betekend dat ik ook vista hebt.) ik zeik niets af. maar osx is gewoon beter. en verder zeg ik niets kwaads over windows want het is een goed systeem.

echter heeft vista naast de eyecandy werkelijk 100% GEEN snellere performance integenstelling van XP.

dus.
ik merk op een systeem van 4 jaar oud niet dat hij vertraagd t.o.v. XP
en areo staat aan...
daarbij komt dat programma's als photoshop en dreamweaver beduidend sneller opstarten t.o.v. xp
dus ik snap het niet helemaal?
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:08:22 #289
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53101106
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:43 schreef mschol het volgende:

[..]

ik merk op een systeem van 4 jaar oud niet dat hij vertraagd t.o.v. XP
en areo staat aan...
daarbij komt dat programma's als photoshop en dreamweaver beduidend sneller opstarten t.o.v. xp
dus ik snap het niet helemaal?
Waarschijnlijk heeft meneertje maar heel even Vista gebruikt. Dán kan Vista idd langzaam zijn ja (indexering + dat Vista nog niet goed kan zien welke programma's veel gebruikt worden zodat die 'gecached' worden in het geheugen).

Ik zou absoluut niet meer terugwillen naar XP (of welk ander OS dan ook)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_53101189
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Devolution het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft meneertje maar heel even Vista gebruikt. Dán kan Vista idd langzaam zijn ja (indexering + dat Vista nog niet goed kan zien welke programma's veel gebruikt worden zodat die 'gecached' worden in het geheugen).

ik zou hooguit een XP ernaast willen hebben voor eventuele backwards compatibiliteit..(waar nodig)
niet alles (maar 99% WEL) werkt onder Vista
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:19:46 #291
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53101414
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Devolution het volgende:

[..]

ja 'meneertje' doet al eventjes computeren en weet wel hoe het werkt hoor
heb legale vista ultimate en ik draai het nog steeds sinds dag 1 van toen hij te krijgen was.
hoe langer ik het hebt hoe langzamer het lijkt te worden.

aero heb ik inmiddels al uitgezet want het is overbodig en vertraagt alleen maar.

maar uiteraard ligt het aan mij en mijn systeem terwijl ik hier de enige mensen hoor die er positief over zijn. maar goed ik ga weer verder.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 september 2007 @ 09:58:59 #292
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53115347
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_53115954
Hoe krijg ik die verwisselbare schijven uit Computer als ze niet gebruikt worden? Dat zijn die flash stations waar niks in zit..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_53117682
Mee lees tvp
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 september 2007 @ 16:29:38 #295
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53124273
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef mien-moeke het volgende:
Mee lees tvp
Nee, dat is slim.
Nog een paar posts en het topic is vol...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_53129995
Ik heb geen zin om 16 topics door te lezen maareh, ik zou graag willen weten waar ik een netwerkverbinding kan maken.
Ik wil graag op het netwerk van mijn werk.
Eerst kon dat via netwerken (xp) en dan stond daar een mapje. Hoefde er alleen maar op de klikken en ik kon verbinding maken.
IK kan dit nu nergens vinden.
Wel iets geprobeerd via mijn computer en dan maakt ie een schijf aan (netwerklocatieofzo) (x of y bijvoorbeeld) maar dat is niet wat ik bedoel, want ikkan nu geen verbinding meer maken.
pi_53130027
gebruiker is niet geverifieerd ofzoiets geeft ie aan als ik daarop klik
  donderdag 13 september 2007 @ 00:47:44 #298
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53136585
quote:
gebruiker is niet geverifieerd
zal het aan jouw machine liggen denk je?

[ Bericht 80% gewijzigd door _GdR_ op 13-09-2007 01:36:16 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 13:03:15 #299
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_53144188
quote:
Subscriber op de MS security news letters?
Kreeg deze gister ook binnen.
  donderdag 13 september 2007 @ 13:04:46 #300
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_53144229
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen zin om 16 topics door te lezen maareh, ik zou graag willen weten waar ik een netwerkverbinding kan maken.
Ik wil graag op het netwerk van mijn werk.
Eerst kon dat via netwerken (xp) en dan stond daar een mapje. Hoefde er alleen maar op de klikken en ik kon verbinding maken.
IK kan dit nu nergens vinden.
Wel iets geprobeerd via mijn computer en dan maakt ie een schijf aan (netwerklocatieofzo) (x of y bijvoorbeeld) maar dat is niet wat ik bedoel, want ikkan nu geen verbinding meer maken.
Start => Control Panel => Network And Sharing Center en daar links klikken op Set up a connection or network??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')