lekker onderbouwd ook echtquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe computer gekocht met Vista en dat ding lag zaterdag weer bij MyCom.
Wat een lompe zooi.
Niks mis met XP.![]()
quote:
wat voor computer heb je?quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:00 schreef Juup© het volgende:
Ik hoop dat er snel wat aan de traagheid van Vista gedaan gaat worden.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe computer gekocht met Vista en dat ding lag zaterdag weer bij MyCom.
Wat een lompe zooi.
Niks mis met XP.![]()
quote:
Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt,quote:Intel Core Duo T2300
Klokfrequentie 1.66 GHz
Frontside bus 667 MHz
North bridge Intel 945PM
South bridge Intel ICH7M
Geheugen 2GB DDR2-533
Graphics
ATI Mobility™ Radeon® X1600 128/512 MB HyperMemory™
HDD 120 GB 5200rpm
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Vandaag, gozer op school was 2 uur bezig om draadloos internet te configureren op z'n macBook. Bij mij was het 20 min werk
Nee. Het is echt iets mafs van Vista. Ik heb een Dual Boot met XP en bij XP is er niets aan de hand en wordt de instelling wel onthoudenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:42 schreef menesis het volgende:
Wel vreemd van die muis jah, vooral ook omdat je touchpad het wel gewoon doet. Waarsch een driver probleempje maar dat had je zelf ook al bedacht denk ik.
Dat energiebeheer schema vind ik wat vreemder. Het is niet zo dat er van je laptop zelf ook een energiebeheer systeem op je computer draait?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]wat een mongool dan.
2uur lang de verkeerde code intiepen. (20minuten lang de verkeerde code intypen is btw ook behoorlijk josti.)
ik heb vanaf het begin al vista draaien hier. als mn pc 3dagen aan staat is alles zo vreselijk traag. vastlopers allom. na een reboot is het redelijk snel maar na 2/3 dagen werken is het waardeloos.
Maar nu heb ik 2 dagen geleden een macbook pro gekocht en de mac fanboys hebben dik gelijk. OSX is STUKKEN beter dan windows. (en dan heb ik het over werken. geen games enzo.)
zwaar stabiel en rete snel.
kom dan minstens met 1 argument?quote:
Toch vind ik het wel fijn om even na het photoshoppen normaal te kunnen gamen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kom dan minstens met 1 argument?
ik zeik niets af ik gebruik het beide... jaren lang ben ik anti apple geweest. maar nu moest ik wel een mac kopen omdat bijna alle klanten van mij spullen vanaf een mac aanleveren. dus ik dat ding met tegenzin gekocht. en met de gedachten dat ik er een dualboot van ging maken.
mja is gewoon weg niet nodig omdat ik dit perfect vindt werken. en qua snelheid gaat vista nooit van zn leven sneller met dezelfde hardware.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zeik niets af ik gebruik het beide... jaren lang ben ik anti apple geweest. maar nu moest ik wel een mac kopen omdat bijna alle klanten van mij spullen vanaf een mac aanleveren. dus ik dat ding met tegenzin gekocht. en met de gedachten dat ik er een dualboot van ging maken.
mja is gewoon weg niet nodig omdat ik dit perfect vindt werken. en qua snelheid gaat vista nooit van zn leven sneller met dezelfde hardware.
Ik hoef geen argument te geven, het is een VISTA topic.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Draait bij mij al 4 maanden zonder problemen (op de hier voor door mij genoemde na).quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel fijn om even na het photoshoppen normaal te kunnen gamen.
En dat Vista na 3 dagen traag word, geen last van, misschien lag het aan je hardware?
ik doe niet versus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat het een vista topic is en niet een versus topic.
Daar zijn heel veel andere topics voor.
een sticker zegt dat ie 'vista compatible' is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel fijn om even na het photoshoppen normaal te kunnen gamen.
En dat Vista na 3 dagen traag word, geen last van, misschien lag het aan je hardware?
ik merk op een systeem van 4 jaar oud niet dat hij vertraagd t.o.v. XPquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik doe niet versus.
ik gebruik het beiden. (dat betekend dat ik ook vista hebt.) ik zeik niets af. maar osx is gewoon beter. en verder zeg ik niets kwaads over windows want het is een goed systeem.
echter heeft vista naast de eyecandy werkelijk 100% GEEN snellere performance integenstelling van XP.
dus.
Waarschijnlijk heeft meneertje maar heel even Vista gebruikt. Dán kan Vista idd langzaam zijn ja (indexering + dat Vista nog niet goed kan zien welke programma's veel gebruikt worden zodat die 'gecached' worden in het geheugen).quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk op een systeem van 4 jaar oud niet dat hij vertraagd t.o.v. XP
en areo staat aan...
daarbij komt dat programma's als photoshop en dreamweaver beduidend sneller opstarten t.o.v. xp
dus ik snap het niet helemaal?
ik zou hooguit een XP ernaast willen hebben voor eventuele backwards compatibiliteit..(waar nodig)quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft meneertje maar heel even Vista gebruikt. Dán kan Vista idd langzaam zijn ja (indexering + dat Vista nog niet goed kan zien welke programma's veel gebruikt worden zodat die 'gecached' worden in het geheugen).
Ik zou absoluut niet meer terugwillen naar XP (of welk ander OS dan ook)![]()
ja 'meneertje' doet al eventjes computeren en weet wel hoe het werkt hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft meneertje maar heel even Vista gebruikt. Dán kan Vista idd langzaam zijn ja (indexering + dat Vista nog niet goed kan zien welke programma's veel gebruikt worden zodat die 'gecached' worden in het geheugen).
Ik zou absoluut niet meer terugwillen naar XP (of welk ander OS dan ook)![]()
Nee, dat is slim.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef mien-moeke het volgende:
Mee lees tvp
zal het aan jouw machine liggen denk je?quote:gebruiker is niet geverifieerd
Subscriber op de MS security news letters?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
Interessant stukje over UAC:
http://www.microsoft.com/(...)007/09/SecurityWatch
Nog eentje:
http://www.microsoft.com/technet/technetmag/issues/2007/06/UAC/
Start => Control Panel => Network And Sharing Center en daar links klikken op Set up a connection or network??quote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen zin om 16 topics door te lezen maareh, ik zou graag willen weten waar ik een netwerkverbinding kan maken.
Ik wil graag op het netwerk van mijn werk.
Eerst kon dat via netwerken (xp) en dan stond daar een mapje. Hoefde er alleen maar op de klikken en ik kon verbinding maken.
IK kan dit nu nergens vinden.
Wel iets geprobeerd via mijn computer en dan maakt ie een schijf aan (netwerklocatieofzo) (x of y bijvoorbeeld) maar dat is niet wat ik bedoel, want ikkan nu geen verbinding meer maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |