Klinkt een beetje als de donuts die ik in NY als ontbijt mocht gaan etenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Churros is geen toetje, das ontbijt!
Wel lekker, wel zoet, wel vet, maar echt ontbijt!
Dan was het vast niet overgewaaid uit venezuela...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:02 schreef klaarover het volgende:
of misschien wel overgewaaid uit Venezuela? Dat weet ik niet. Lekker was het wel.
Nou, ik vond daar de soort wentelteefjes als ontbijt erg lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:55 schreef Hik het volgende:
Dan was het vast niet overgewaaid uit venezuela...![]()
Venezolanen kunnen lekker dansen, muziek maken en Amerikaanse presidenten beledigen, maar koken kunnen ze niet.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef phileine het volgende:
Churros zijn inderdaad ontbijt, die moet je in je koffie Hete chocolade dopen.
hehe als ik het eet is het net voordat ik naar bed gaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:05 schreef phileine het volgende:
Oh ja, churros con chocolate, maar dat is helemáál erg als ontbijt.
True, ik was in Sevilla een tijdje terug en na het uitgaan kun je veel vroege werkvogels aantreffen bij de straattentjes waar churros en chocolademelk worden verkocht. Baggervet, maar nog altijd beter dan de toast met olie en knoflook die sommige Spanjaarden 's ochtends verorberen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Churros is geen toetje, das ontbijt!
Wel lekker, wel zoet, wel vet, maar echt ontbijt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |