quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Isa open eens geen toetjestopic op de vroege ochtend![]()
En wat is dat? Of moet ik nu googlen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef Zpottr het volgende:
Crema catalana!
Jaaa, googlen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat is dat? Of moet ik nu googlen?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]Sorry! Maar ik kreeg het idee gisteravond in bed en wilde het vanmorgen opzoeken in mijn kookboekjes, maar niets, nada! En dan heb je altijd fok nog
Maar die perzikbeignets klinken wel heel lekkerIs alleen vast niet iets traditioneels wat Spanjaarden vaak eten na een maaltijd.
Jah en zout wordt aangeduid met een snuifje... dat wordt leuk natafelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Een soeplepel drankJeetje, ik krijg zin in toetjes van dit topic
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah en zout wordt aangeduid met een snuifje... dat wordt leuk natafelen![]()
Dit lukt alleen als je echt een enorm goeie grill hebt; als je pech hebt gaat de pudding alsnog koken, weg laagje suiker. Een koksbrandertje werkt beter imho.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Verwarm de oven voor op de grillstand.
Bestrooi de crème met een dun laagje basterdsuiker en laat dit onder de grill ca. 2 minuten karameliseren.
Oliebolachtig, dacht ik. Om te dippen in chocolademelk toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Zijn dat een soort koekjes, die churros?
het is zoetig, het is een beslag dat je frituurt, en dan serveert met poedersuikerquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Zijn dat een soort koekjes, die churros?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
. Ook een holle versie, zodat je er kan chocola in kan laten spuiten
Klinkt een beetje als de donuts die ik in NY als ontbijt mocht gaan etenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Churros is geen toetje, das ontbijt!
Wel lekker, wel zoet, wel vet, maar echt ontbijt!
Dan was het vast niet overgewaaid uit venezuela...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:02 schreef klaarover het volgende:
of misschien wel overgewaaid uit Venezuela? Dat weet ik niet. Lekker was het wel.
Nou, ik vond daar de soort wentelteefjes als ontbijt erg lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:55 schreef Hik het volgende:
Dan was het vast niet overgewaaid uit venezuela...![]()
Venezolanen kunnen lekker dansen, muziek maken en Amerikaanse presidenten beledigen, maar koken kunnen ze niet.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef phileine het volgende:
Churros zijn inderdaad ontbijt, die moet je in je koffie Hete chocolade dopen.
hehe als ik het eet is het net voordat ik naar bed gaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:05 schreef phileine het volgende:
Oh ja, churros con chocolate, maar dat is helemáál erg als ontbijt.
True, ik was in Sevilla een tijdje terug en na het uitgaan kun je veel vroege werkvogels aantreffen bij de straattentjes waar churros en chocolademelk worden verkocht. Baggervet, maar nog altijd beter dan de toast met olie en knoflook die sommige Spanjaarden 's ochtends verorberen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:41 schreef Hik het volgende:
Churros is geen toetje, das ontbijt!
Wel lekker, wel zoet, wel vet, maar echt ontbijt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |