hoezo rectificatie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik wou nog antwoorden maar ik eis een rectificatie !
dit word dus gewoon gezien als spamquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Nawien het volgende:
Zoals eerder al vermeldt door mij
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Nawien het volgende:
het mooie van discussies is dat deze niet statisch zijn.
(Plus nog tig gevallen waarin je geen hoofdletter gebruikt aan het begin van een zin.)
Degene die beweerd, toont aan.
Iemand beweerd dat het fout is.
discussieren
En verder blijf je van Lienekien en Frollo af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Nawien het volgende:
Jammer alleen dat de discussie op basis van argumenten aan jullie kant is beëindigt.
ik ben geen kloon zoals nawien beweerd, en hij eist een rectificatie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Nee hoor, dat was een serieuze reply, het feit dat u rectificatie eist zorgde bij mij voor een prikkeling, geen anale maar een prikkeling die dermate er toe leidt dat ik vind dat u zelf moet rectificeren dat u géén kloon bent!
Groetjes,
Rickokun
Euhm ten 1e was het onderwerp volgens mij geen spelling, ten 2e zit ik aan niemand. mensen zitten aan mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En verder blijf je van Lienekien en Frollo af.
waarom jij mij een kloon noemt misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:34 schreef Nawien het volgende:
Ok, onder het mom van de aanhouder wint. Wat wil je weten?
jij noemde mij kloon en ik zou graag willen weten waaromquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:27 schreef Nawien het volgende:
Hoe bedoel je?
ow op die manier.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:37 schreef Nawien het volgende:
Ooh dat, insidersgrapje
dank je wel:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:10 schreef Nawien het volgende:
Hier dit helpt:
http://wiki.fok.nl/index.php/Kloon
Als je iets hoort wat je niet snapt, typ je het daar in. Grote kans dat je daar een pagina vindt waar het uitgelegd staat.
Ik heb kloon voor je opgezocht.
dank je wel maar reageer even op het topic van WoW aubquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:39 schreef Nawien het volgende:
Hehe komt wel goed. Succes ermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |