TS bashen = ontopicquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:13 schreef Biogarde het volgende:
Blijf eens ontopic ipv elkaar het leven zuur maken.
je frustaties op dit forum dumpen niet dus fuck off plix?quote:
gast dat jij aangeeft dat je veel met politie te maken hebt en daarna je eigen moet verbeteren door middel van profesioneel niveau met hun om te gaan ja oke jij bent de crimineel en zij pakken je profesioneel op dank je wel doei doeiquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:25 schreef _The_General_ het volgende:
Maarja, zoals jij het beschrijft werkt het niet punt
Oh jij bent zo'n proleet die het mooi vindt om de politie te naaien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef Nerzhul het volgende:
toch raar dat mensen nooit normaal kunnen reageren als er iets gebeurd tegen de politie had toch verwacht dat mensen wat vrolijker zouden zijn hierover
Eén woord voor jou: interpunctie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:30 schreef Nerzhul het volgende:
hahahaha wat voor bewijs wil je hebben misschien het filmpje met me telefoon of misschien het feit dat ik niet de enige was die die brief heb geschreven en lees me andere topic met het feit dat mensen maar de helft van een topic lezen want er zat 2 weken tussen maatje ik weet niet maar oke
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n proleet die het mooi vindt die er van droomt om de politie te naaien.
Dan weet ik weer genoeg.
Wij moeten vrolijk zijn omdat je een aanklacht indient tegen de politequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef Nerzhul het volgende:
toch raar dat mensen nooit normaal kunnen reageren als er iets gebeurd tegen de politie had toch verwacht dat mensen wat vrolijker zouden zijn hierover
soms wel soms niet als de politie je niet geloofd als je raak gereden word door een auto waarvan de bestuurder zelfs nog wilt dat ze komen vanwege het schadeformulier dan heb je wel eens kans om beetje raar tegen de politie aan te kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:37 schreef Sinat het volgende:
[..]
Wij moeten vrolijk zijn omdat je een aanklacht indient tegen de politeHoe triest kan je zijn... Geloof het of niet, maar de politie doet soms ook goede dingen. Kom je wel achter als je een beetje levenservaring krijgt!
Interpunctie vriend....interpunctie!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Nerzhul het volgende:
soms wel soms niet als de politie je niet geloofd als je raak gereden word door een auto waarvan de bestuurder zelfs nog wilt dat ze komen vanwege het schadeformulier dan heb je wel eens kans om beetje raar tegen de politie aan te kijken.
gast wat maakt dat nou uit man, wat boeit dat, dat interesseert toch niemandquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Interpunctie vriend....interpunctie!!!!!
Mij wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
gast wat maakt dat nou uit man, wat boeit dat, dat interesseert toch niemand
dat maakt wel uit want anders word je verhaal enorm onleesbaar je gaat dan als een blinde vink door je verhaal heen zonder op adem te kunnen komen en zonder te weten waar een zin nou precies begint en waar het eindigt dat leest nogal irritant en nodigt totaal niet uit tot het verder lezen van jouw verhaal snap je nou ongeveer wat ik bedoel heb jij geen moeite om dit verhaal te lezen maar scheur je er in 1 keer doorheen dat vind ik dan heel knap van je want zelfs de schrijver van deze reactie ik dus heeft enorme moeite om mijn verhaal terug te lezen geeft verder niks want godzijdank hebben we figuren zoals jij die daar totaal geen moeite mee hebben jijs chrijft dan ook verhalen als soms wel soms niet als de politie je niet geloofd als je raak gereden word door een auto waarvan de bestuurder zelfs nog wilt dat ze komen vanwege het schadeformulier dan heb je wel eens kans om beetje raar tegen de politie aan te kijken. prachtig dat jij zo kan schrijven en toch zonder problemen je eigen verhaal kan begrijpen mij lukt dat niet dus heb een beetje medelijden met mij ok en doe dat de volgende keer niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
gast wat maakt dat nou uit man, wat boeit dat, dat interesseert toch niemand
Ik start geen topics om het starten van topics; de klacht die ik heb gaat specifiek over jou dus richt ik hem in jouw topicje aan jou.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef Nerzhul het volgende:
@muts ik vond het inderdaad niet erg om dat te lezen zelfs met de punt die je waarschijnlijk niet hebt gezien tijdens het maken van die reply maar als je het zo erg vind dat ik geen interpunctie gebruik, weet je wat je dan moet doen?
MAAK ER EEN KLACHT VAN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |