Onnodig links rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef Nerzhul het volgende:
ik rijd 130 op de snelweg en op de linkse baan
TS, je mag trouwens blij zijn dat je daar geen boete voor gekregen hebt.quote:
Als dat echt waar is;quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef Nerzhul het volgende:
ik ga naar die vriend toe en vraag aan die vader hoe dat nou afgelopen is met die agent in die auto, wat blijkt nou die agent heeft een bekeuring van 500 euro gekregen en hij is gedegradeerd tot bijrijder ofwel hij mag niet meer rijdden in een politieauto
quote:America's dumbest criminals, gewoon 130 , onnodig links blijven rijden met de politie achter je.
Politie haalt je in, gelukkig niet aan de kant gezet je hebt mazzel, wat doe je?
Gewoon nog een keer inhalen
Dumb and Dumber in een auto.
Agent had je gewoon aan de kant moeten flikkeren
Dat las ik pas nog in de donald duck toen willie wortel die vliegende auto had uitgevonden en ze in de lucht allemaal in de file stonden!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Wacht trouwens maar tot iedereen in vliegende auto's rijd, zal een heel nieuwe dimensie aan het woord "chaos' geven.
haha ja, maar als men het idee heeft dat het overal kan rondvliegen krijg je pas dikke ongelukken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat las ik pas nog in de donald duck toen willie wortel die vliegende auto had uitgevonden en ze in de lucht allemaal in de file stonden!!
Hoi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:57 schreef Elixabete het volgende:
en 130 rijden
Ik dacht dat de maximum 120 was hier in Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |