Ik heb ze toegevoegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:49 schreef KicKe het volgende:
Zo, topic weer gevonden...
Mijn emperium is ondertussen uitgebreid met 2 winkeltjes:
Kool Shop * Barcelona - Barcelona - KicKe
Kool Shop * Brussels - Brussel - KicKe
Nu nog even uitbreiden naar Parijs en Berlijn om mijn (voorlopig) gewenste keten te krijgen...
quote:I finished my song Pringles are bad for you, mmkay. It turned out wonderful.
Pringles are bad for you, mmkay is a Modern Rock Keep it simple. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-07-25. The melody is terrific and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
Hurray!!!quote:
37 Dazun 100N 26 004 962 ¤
38 Emily Williams 25 532 422 ¤
39 Bloodscar 24 522 712 ¤
40 2+2=5 24 302 536 ¤
quote:Radical is a Modern Rock Singalong. The tempo is Allegro. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-07-26. The melody is revolutionary and the lyrics are perfect. The originality of this song is incredible.
Heb je wat aphrodisiac nodig? Dan moet je me even op komen zoeken, maak ik het voor jequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef Wynter het volgende:
Ik ben wéééééééér niet zwanger... wordt er wel een beetje verdrietig/hopeloos van nu
Er is gewoon maar een juiste man, mjah. dan moet ik wel eerst voelen hoe het in het echt voeltquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef Wynter het volgende:
Ik ben wéééééééér niet zwanger... wordt er wel een beetje verdrietig/hopeloos van nu
Interessantquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er is gewoon maar een juiste man, mjah. dan moet ik wel eerst voelen hoe het in het echt voelt
quote:
Die crowdpleaser heet nu 'Stay hidden, stay low'. Vond deze titel mooier, heeft niks met Oasis te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef maniack28 het volgende:
Every morning // Generic // Incredible // Incredible
My girl // Floorfiller // Revolutionary // Wonderful
It's time to face // Floorfiller // Incredible // Wonderful
Planet Earth // Ballad // Terrific // Perfect
Maybe i've told you // Easy Listening // Wonderful // Incredible
Instrumentarium // Music for Musicians // Incredible // Perfect
Stay hidden // Crowspleaser // Wonderful // Incredible
Radical // Singalong // Revolutionary // Perfect
Pringles are bad for you, mmkay // Keep it Simple // Terrific // Incredible
Wat is er met je crowdpleaser gebeurd? Heb je die gerenamed vanwege Oasis?
ik ga de 9e naar Ankara, daar zit een man, met 12 kids en de 13e on the way... hij zegt supersperm te hebben, en ook aphrodesiacs.... dus dan gaan we dr hard tegen aan :pquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef josja het volgende:
[..]
Heb je wat aphrodisiac nodig? Dan moet je me even op komen zoeken, maak ik het voor je![]()
Mijn man schiet ook altijd in 1 keer raak, we hebben inmiddels 4 kids samenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:50 schreef Wynter het volgende:
ik ga de 9e naar Ankara, daar zit een man, met 12 kids en de 13e on the way... hij zegt supersperm te hebben, en ook aphrodesiacs.... dus dan gaan we dr hard tegen aan :p
Lol, mijn diary:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Meiske78 het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik weer "moody" wordt, tis inmiddels alweer ruim 2 weken sinds de geboorte van mijn jongste. 't begint nu alweer te kriebelen.
quote:20:42 I am feeling kinda moody today.
quote:Bingo! I managed to catch Raimundo Cardoso Lopes on film. This will definitely make it to the tabloids! ***
Bingo! I managed to catch Valdemar Hammen Llhanos on film. This will definitely make it to the tabloids! **
Ja, ik was met jou aan het interactenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:35 schreef DeHovenier het volgende:
Kud, ik heb ook de cold
Zal wel door mij komen
Hij had vandaag precies 3 maanden niet ingelogd.quote:Recent diary events
I'm not feeling well... The pain... It hurts... ahr...
I feel lonely and neglected. I can't sleep well at night. It's as if a strange shadow is watching me.
Ach, die zijn zo volgejammed.. maar we kunnen zealvast toevoegen en jammen en het beste nummer alvast een video voor maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, ik was met jou aan het interacten
Maare, wanneer doen jullie die nieuwe nummers in het repertoire, dan kunnen we die alvast jammen. Spelen doen we nog niet, maar dan hebben we ze iig al gejamt / gejamed / gejamd
Ohjeequote:Nixie Hollius
Nixie is a 6 year old girl who is the daughter of Elisabeth Adolfsson and Sonya Couch. Nixie is currently hanging out in Little House on the Prairie in The middle of nowhere.
11:34 MOMMY!!!??? GAHHH...!!! I WANNA GO HOME!!! DADDY!!!? I WANT MY DADDY! GAAAAA!
11:15 Let's see... this pathway looks intriguing. Let's see where it leads...
11:14 No milk today!
11:11 No milk today!
11:10 No milk today!
11:08 I see light ahead... the tunnel widens! Looks like it is...
11:03 I entered an exciting tunnel. God knows what I'll find in the other end!
10:55 Arrived at the local airport in Nashville after a tiresome flight.
08:03 Left town on a jet plane.
07:21 Bought a ticket to Nashville Int. Airport for 184 ¤.
Er is op zich voor gewaarschuwd om je kinderen niet die gates in te sturen, dat overleven ze wellicht nietquote:
Ik weet t, ik doe ook mn best om haar daar uit te krijgen :/quote:Op maandag 30 juli 2007 09:55 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Er is op zich voor gewaarschuwd om je kinderen niet die gates in te sturen, dat overleven ze wellicht niet.
Adolfsson of Cook, ligt er aan wat het mooist bij de naam staat.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:58 schreef Leonos het volgende:
Wat is de achternaam?
Ok. Allemaal hetzelfde lijkt me dat het een negatief effect geeft, maar dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:39 schreef maniack28 het volgende:
Robbie, je kan je nummers toevoegen aan de repetoire, kunnen we ze alvast jammen + vid maken
Van de populaire genres vind i kde volgende wel passen:
Indie Rock
Post Punk
New Wave
Post Rock
Dus als je per nummer even een subgenre aan wilt geven.. of is het het beste ze allemaal hetzelfde te doen?
Moet ik nieuwe nummers schrijven?quote:I finished my song One of the few. It turned out terrific.
One of the few is a Modern Rock Anthem. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-07-31. The melody is terrific and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Ja, doe er nog maar een paarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Allemaal hetzelfde lijkt me dat het een negatief effect geeft, maar dat weet ik niet.
[..]
Moet ik nieuwe nummers schrijven?
Ik heb er 3 gehad bij de afgelopen 4 songs.. is me alleen nog niet gelukt meerdere seeds te krijgen. Zal op het laatste proberen 1 supernummer te schrijven door extra lang party all night te doen en mogelijk meerdere seeds te gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef DeHovenier het volgende:
@Wynter: ja, door party al night te doen en naar culbs te gaan waar in wordt gespeeld, kan je seeds krijgen. Niet altijd, maar er is wel een kans.
@Leonos: nee, zelfgemaakte lyrics zijn alleen voor de leuk
Mij best, we zien welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:55 schreef Sautor het volgende:
Oh, Robbie mag wel bandleader blijven hoor. Als het niet te veel moeite is, er is nl vrij weinig wat je hoeft te doen
Perfect charm/perfect looks. Volle stage skills (heb je al wsl). 13 nummers met genoeg events zonder "rode" nummers, 5 sterren stage equipment en je hebt standaard awesome shows.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef komrad het volgende:
3e geworden in de competition met mijn splendid show, ik hoor graag of het werkt om allemaal nieuwe songs te schrijven. Iemand nog tips hoe ik beter kan worden, zit nu op sweet of good shows, hoe krijg ik die structureel nog 3 levels omhoog??
stage skills en equipment heb ik, perfect charm en looks nog niet. 13 populaire nummers is ook erg lastigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Perfect charm/perfect looks. Volle stage skills (heb je al wsl). 13 nummers met genoeg events zonder "rode" nummers, 5 sterren stage equipment en je hebt standaard awesome shows.
moet je maar niet dwingen dat ik backing vocals doequote:
Zonder 13 songs lukt het ook wel. Mijn laatste show was ook awesome, met maar 9 nummers, geklaag dat er te veel gebeurde en te weinig nummers werden gespeeld en geen super relatie met mijn bandmate.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:49 schreef komrad het volgende:
[..]
stage skills en equipment heb ik, perfect charm en looks nog niet. 13 populaire nummers is ook erg lastig
Ben nu begonnen om zelf te leren schrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
moet je maar niet dwingen dat ik backing vocals doe
waarom is mijn health en mood zo down
ik gym de hele tijd maar ik word maar niet betershoppen helpt ook al niet
Gymmen moet je pas doen als je health op 75% zit, daaronder resten. Shoppen helpt wel om je mood te improven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
moet je maar niet dwingen dat ik backing vocals doe
waarom is mijn health en mood zo down
ik gym de hele tijd maar ik word maar niet betershoppen helpt ook al niet
En.... de namen..... voor mijn "future" babies zijnnn.......quote:Op maandag 30 juli 2007 14:40 schreef Wynter het volgende:
voor mn volgende kind ben ik alvast namen aan het uitzoeken.
Poll: Welke naamShelby Stacy Dana Whitney Ashley Gene Nicky Courtney Connie Jewell Joan Kelly Rory Sandy Tracy Tory
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kunnen jullie ff stemmen? Heb het liefst de meest meisjes achtige naam.
Heb op dit moment 5 stemmen van buiten Fok, 1 voor Dana, 1 voor Ashley, 1 voor Jewell, 1 voor Courtney en 1 voor Rory.
Stemze, en alvast bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor een meisje....... padadam....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven van mijn toekomstige zoon, is al helemaal geplant!
Tot de volgende nutteloze update van mijn toekomstige kind.
Laters
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
Ik zou nog heel even wachten.. ik ga mn basic floorfiller tot 5* opkrikken en met 100% health aan een nummer beginnen. Wil proberen het hele nummer lang seeds te verzamelen en echt een meganummer te maken. Een weekje geduld nog dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:12 schreef Sautor het volgende:
Radicle is ons beste nummer nu in het repertoire. Zullen we daar single (met videoclip) van maken?
Kijk maar uit als je in Kopenhagen bent, en slechte dingen van plan!quote:Diary - Elisabeth Adolfsson
20:54 Bought a ticket to Københavns Lufthavn Kastrup for 864 ¤.
20:50 Unbelievable, my boss actually gave me a salary raise to 2 250 ¤.
20:50 My boss and I had a talk today and I have now moved on to my new position as police lieutenant.
20:49 I got a new job as clerk at Politigården.
20:48 I quit my job as ceo at Das Boots | Shoe Store.
20:43 Learned the skill Basic Detective. I hope this will help my career.
20:43 I read the book basic detective.
20:42 Bought basic detective for 11 003 ¤.
20:42 I withdrew 11 000 ¤ from my bank account.
Neuh, duurt niet echt te lang, maar de tour-kriebels beginnen weer een beetje te komen. En we kunnen ondertussen alweer een nieuwe single releasen. En voor een videoclip moet je ook nog rehearsen enzo, dus ik dacht laten we alvast beginnen. Single jammen, opnemen, videoclip maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou nog heel even wachten.. ik ga mn basic floorfiller tot 5* opkrikken en met 100% health aan een nummer beginnen. Wil proberen het hele nummer lang seeds te verzamelen en echt een meganummer te maken. Een weekje geduld nog dusWe kunnen toch eind augustus/begin september weer gaan touren? Of duurt dat te lang?
Jij hebt seeds gebruikt, ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou nog heel even wachten.. ik ga mn basic floorfiller tot 5* opkrikken en met 100% health aan een nummer beginnen. Wil proberen het hele nummer lang seeds te verzamelen en echt een meganummer te maken. Een weekje geduld nog dusWe kunnen toch eind augustus/begin september weer gaan touren? Of duurt dat te lang?
Daarna nog 1:quote:Greatings, my friend
You steal my girlfriend!!! You b*st*rd!!!
quote:Sorry
Suck*r! I will make your life a living HELL! Kiss my b*lls!!!
quote:I gained birthday cake.
Celebrated my birthday.
quote:I finished my song Bad karma. It turned out wonderful.
Bad karma is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-08-06. The melody is great and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
We hebben nu 12 liedjes in onze repetoire. Da's wel genoeg lijkt me?quote:Began working on my new song My Molecropper.
Meteen maar even gedaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Niet vergeten om vuurwerk te kopen voor morgen!
Als je tijd hebt, kan je beter nog 2/3 nieuwe songs schrijven en die secret houden, hebben we wat achter de handquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
We hebben nu 12 liedjes in onze repetoire. Da's wel genoeg lijkt me?
Dat gaat vanzelf tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:34 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Meteen maar even gedaan!
Niet vergeten om af te steken
Niet meer toch? Net zoals je je halloween masker nu moet gebruiken om die moodboost te krijgen...quote:
Je moet het dus wel afsteken.quote:Developer News
2007-04-13 New Year Celebration
In order to save our servers from huge nasty updates New Year celebrations will no longer be automatic. From now on you'll have to manually set off your fireworks on New Year's Eve.
You won't be able to use more than one set of fireworks on New Year's Eve. So you'll only have to log on once to get the maximum mood boost out of this festivity.
We realise some of you get stressed out by these LIVE happenings. Please remember though that it's perfectly possible to do extremely well in the game without a maxed out mood.
Eerst recorden + videoclip makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Sautor het volgende:
We hebben echt mazzel, ons hele repertoire is niet gejamd (allemaal nieuwe nummers) maar we kunnen een powerboost gebruiken, dus dan zijn we in 1x klaar. Als maniack zijn song afheeft kunnen we meteen gaan touren of niet?
Zal ik dan alvast een shema maken? Of eerst nog ff recorden en videoclip maken, dat lijkt me ook wel handig. Ondertussen een concert in Amsterdam, Brussel, Londen enzo
Doen we al die tijd al op het forum piemol ^^quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef Leonos het volgende:
Hebben jullie geen artist journal om zulke dingen te bespreken ofzo?
Ik was ook graag gegaan, alleen kan ik verdomme nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:20 schreef kweek89 het volgende:
op onze artist journal zijn we aant aftellen voor Lowlands![]()
Lotte krijgt een kindquote:Oooooh!!! Labour pains! It is time! OFF TO THE HOSPITAL!!! Can someone please call an ambulance?!
Duhquote:
Morgen jubileumquote:Celebrated my birthday.
edit: Cici ook gefeli met het zwanger zijnquote:Entered Popomundo 499 days ago.
Je krijgt nog een taart van mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Morgen jubileum
[..]
edit: Cici ook gefeli met het zwanger zijn
Mensen konden eerst wel 2lingen krijgen tengevolge van een bug, maar nu niet meer dacht ik. Anders kan je nog altijd een kind adopterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:20 schreef Cici het volgende:
Dank dank allebei
Is wel een beetje shitty want partner wil een zoon, en dus ook opvoeden en ik ook....
Kun je een 2ling krijgen? is dat mogelijk in popo?
Zou mooi zijn als ik 2 zonen kreeg :p
En ach, hij mag het kind wel opvoeden, hebben al afgesproken dat we na de zwangerschap mij weer zwanger proberen te krijgen .P
Jammen kan zo met de boost, dat is geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:45 schreef maniack28 het volgende:
Plan de Campagne
- Nummer Radical vol jammen als nummer wat Maxi nu schrijft niet beter is
- Radical opnemen
- Radical video maken
- Liefst rest van de nummers ook al opnemen
- Single met Radical + 1 na besdte nummer uitbrengen
- Album uitbrengen zodra dat kan
- Ondertussen touren
Klinkt goed of niet?
quote:You released a Full Length album only 72 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 40 days.
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik eindelijk een Seed, kan ik die alleen gebruiken voor de Melody, en dat balkje is al vol
Ja, maar dan moet je niet om de dag 1 show hebben, maar meer rust ertussen.. anders is het opnemen niet te doen. Eigenlijk wilde ik de single + video uitbrengen voor de tour, niet als de nummers al gespeelt zijn en al ontzettend populair zijn. Ik weet eigenlijk niet wat beter is.. iemand ideeen daarover?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jammen kan zo met de boost, dat is geen enkel probleem.
Recorden kunnen we tijdens het touren ook nog, toch geld zat, music video hoeven we ook niet perse in Amsterdam te schieten. Dus wat dat betreft is het ff wachten op jouw nummer, en dan touren dus?
Album kan ondertussen ook wel, dus dat wordt single + album + touren
edit, heb ff met oude nummers een 'album' gemaakt:
[..]
Wat moet ik met al dat geld? Goede vraag!quote:36. Gwendolyn 27 628 220 ¤
37. Bloodscar 27 310 390 ¤
38. 2+2=5 27 307 993 ¤
39. Reality is Deaf! 26 127 692 ¤
40. DarkerShadeOfBlack 26 020 988 ¤
quote:I finished my song My Molecropper. It turned out terrific.
My Molecropper is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-08-11. The melody is great and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
quote:Used an inspirational seed. This song is going to take a bit longer to finish now but it'll be worth it.
Began working on my new song Fathertime.
quote:What's in your heeead?
Once a year we'll be feasting on your fresh braaains in one of your filthy cities. Pray those wicked VIP will stop us with their boom sticks or suffer the consequences! Read More »
Listen to the old lady and ask your politicians for help.
0 sterren gehaaldquote:A wonderful groupie named Miranda wanted to do the wild thing with me and I couldn't resist the temptation.
I joined X-MEN Band on stage! The audience thought it was decent.
Grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Wynter het volgende:
Uhm, zombies, en er is een nieuwe feestdag "Day of the Dead" je kan je shotgun kopen bij een Arms Dealer (zit er een in amsterdam) . Op de "Day of the Dead" komen zombies in een stad in Popomundo, dan kunnen VIPs daar heen om zombies neer te knallen, zal wel een moodboost+achievement aanvast zitten.
Ik heb trouwens al weer een article gepublished. Wel allemaal de krant lezen he morgen! (Amsterdam)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef maniack28 het volgende:
Ow ennuh.. u vraagt wij draaien, we hebben een nieuwe single:
Smile is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-08-14. The melody is mind melting and the lyrics are earth shaking. The originality of this song is incredible.
Floorfiller 5* en seed en 100% healthquote:
Weetikutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ah k. Ik leer wel een andere songtype als ik klaar ben met liedjes schrijven. Na hde song waar ik nu mee bezig ben ga ik t leren. Wat voor type zal ik doen?
Je kunt beter singles uitbrengen die nog weinig fame/popularity hebben en die nog niet binnen 2 weken op hun weg terug zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weetikut
Ik ben ff uitvinden of we single moeten uitbrengen terwijl hij secret is of niet daarna plan ik en dan kunnen we aan de slag
Ik kies wel wat uit dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weetikut
Ik ben ff uitvinden of we single moeten uitbrengen terwijl hij secret is of niet daarna plan ik en dan kunnen we aan de slag
We kunnen iig de boost loslatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weetikut
Nee, dan zou ik de 3e geheim houden en 1/2 als single releasen. Maar dan boost ik wel en dan gaan we eerst ff paar daagjes recorden... Lotte is denk ik op vakantie en haar health = 21% met gymmen dus dat gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Sautor het volgende:
Of we kunnen een van de twee geheimhouden, en mocht ons repertoire weer beginnen in te zakken, dat nummer gaan gebruiken
Kom wel goe johquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Vanaf wanneer wordt je opgenomen in het ziekenhuis? Lotte is bevallen, stond op excersise in gym en is nu op vakantie, health is nog 15% en gaat met stappen achteruitZe heeft beide kindjes in beheer nu.. man.. wat een schijtzooi
Hmm, als het goed is zit ze al in het ziekenhuis toch? Daar is ze bevallen, maar vanaf 15 (of 10) word je wel opgenomen. En het rusten duurt dan erg lang...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Vanaf wanneer wordt je opgenomen in het ziekenhuis? Lotte is bevallen, stond op excersise in gym en is nu op vakantie, health is nog 15% en gaat met stappen achteruitZe heeft beide kindjes in beheer nu.. man.. wat een schijtzooi
Yeps, maar touren en recorden met iemand die 15% health heeft, heeft geen zin.. beinvloed alles negatief. Ik hoop dat ze snel weer terug is, dan ff rusten rusten rustne en dan opnemen dan tourenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hmm, als het goed is zit ze al in het ziekenhuis toch? Daar is ze bevallen, maar vanaf 15 (of 10) word je wel opgenomen. En het rusten duurt dan erg lang...
quote:Oh Oh... is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Adagio. Written by Elsbeth Boom and dated to 2007-08-09. The melody is mediocre and the lyrics are terrible. The originality of this song is perfect.
Dit is de mijne;quote:
quote:Drifting Apart is a Modern Rock Music for musicians. The tempo is Andante. Written by Elisabeth Adolfsson and dated to 2007-08-15. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
quote:I finished my song Fathertime (instrumental). It turned out perfect.
Fathertime (instrumental) is a Modern Rock Generic. The tempo is Lento. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-08-18. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is incredible.
Betekent dit dat de foto wordt gepubliceerd?quote:OMG! I took a photo of Lawana Beckwith au naturel. This is hot stuff!
Niet per se. Ik heb die melding al regelmatig gehad en nog nooit een foto gepubliceerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Betekent dit dat de foto wordt gepubliceerd?
Kutvriendin van jequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van een MR world Tour, start 11 oktober in Sao Paulo.
Hebben jij en je benad interesse om mee te doen?
In mijn blog staan de bands die tot nu toe meedoen.
Pm me als je meer wilt weten,
Groetjes, DB
xD Daar doen we dus sowiezo aan mee.. en daarvoor nog ff een tour plannen als LOTTE eindelijk eens terug is en dr health omhoog heeft
Uiteraard, The Cowards in da house!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef BlackRebel het volgende:
wehehe.... ja dat is dezelfde tour, leuk dat jullie meedoen... het wordt gezellig
Nu doetiehetwelquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef RemCOW het volgende:
Geen probleem hier?
Kan ik ook een invite krijgen voor die tour ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef BlackRebel het volgende:
wehehe.... ja dat is dezelfde tour, leuk dat jullie meedoen... het wordt gezellig
Dat schijntquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef RemCOW het volgende:
Hm, het heeft geen zin om vaker in een stad te spelen in 1 popo jaar he?
quote:From: G. Crumpton
To: R. Romijn
Date: 2007-08-20
Time: 14:00
child
cn u do quickie with me?
if I can be pregnant promise I wont brush off it and maybe you can get the point for parents
Als dat me irl nou eens overkwamquote:From: D. van Schaaik
To: R. Romijn
Date: 2007-08-20
hello
hello...
sex?
Zullen we het zootje opdoeken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
Geen Company voor mij dan.
Is goedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen we het zootje opdoeken?
haha, je moet voor de grap eens in mijn inbox kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Als dat me irl nou eens overkwam![]()
Ze is terug... ik ga van de week een schema maken voor recorden en een rustig pre-Back to Basics tour schedulequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Sautor het volgende:
Okee, weten we al welke nummers we voor een single gaan gebruiken?
Dan kunnen we namelijk recorden en hem uitbrengen. Als Lotte nou eens terug kwam... Moet ze al haar exp maar in health stoppen anders.
quote:I'm an expert at Basic Modelling and don't need to study that anymore.
quote:Learned the skill Composing Easy Listening. I hope this will help my career.
I read the book composing easy listening.
Album kon geloof ik nog niet, maar meteen als dat kan lijkt het me wel ok om een album uit te brengen. Met die nieuwe nummers kunnen we zo een album volproppenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Releasen we gelijk een album? Of eerst de beste 2 songs als single?
Ik ga iig geen nieuwe nummers meer schrijven de komende tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:05 schreef maniack28 het volgende:
Van de week kunnen we recorden, dan kunnen we ook aan de video beginnen.. doen we daarna een kleine Europese tour ofzo.. en tijdens de tour releasen we de single + albumAls we niet te veel shows doen hebben we ook nog tijd om nieuwe nummers te schrijven
T'is dat ik genoeg geld hebquote:The prices these days are ridiculous. ♥ PURE ROMANCE ♥ [AMS] just set me back 1 000 ¤.
Iemand die dit weet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Cici het volgende:
Ik heb een company, maar geen locales, heb mijn geld er ook alweer uitgehaald.
Maar wil er helemaal vanaf, hoe doe ik dat?
Zoals BR hierboven al zegt. Wil je company wel overnemen, dan vang je er nog nog wat geld voor ook... PM Antonio Bello Figueroa maar even ingame. Vanavond zal hij dan wel antwoorden en alles met je willen regelen als je wilt. (zit nu op m´n werk en kan daar niet op Popo)quote:
http://www234.popomundo.com/Common/CharacterDetails.asp?action=view&CharacterID=26177quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:27 schreef Cici het volgende:
Oh, ik kan je via de search niet vinden....
Mijn naam daar is Junie Fraser, misschien kan jij me vinden.
quote:08/29/2007
VIP & The Company Licence
As of today the option to run a company is no longer included in the VIP membership. Instead, those of you who wish to embellish your Popomundo lives with additional features can choose between two options: The VIP membership which is aimed more at the casual gamer and the core game or the Company Licence for those of you who fancy the idea of running a business.
The Company Licence grants you the right to register and manage companies and company shares just like the old VIP membership did. For all intents and purposes it works the same as before, it's just not included in the VIP membership anymore.
The Company Licence will be sold at 25 US$ per year. We decided to not sell it on a quarterly basis to weed out the less serious entrepreneurs out there. This will greatly reduce the amount of poorly managed companies and locales that clog up our cities.
The VIP membership, without the company licence, will also be sold at 25 US$ per year. (It will also be sold at the regular price on a three months basis like always.)
We realise a lot of you think we should lower the prices a lot more now that we've split the VIP package in two. Let's not forget though that we've NEVER raised the price in the past regardless of how many new features we've added.
Current VIP members will automatically get a Company Licence that expires six months after their VIP membership does. This should give all of you ample time to adapt to this "new" system. We don't want anyone to feel like we're cheating them of their money's worth.
We'll start selling the Company Licence within two weeks from now. At this time we'll also start offering a 12 month VIP/Company Licence combo for the hardcore players out there at the reduced price of 40 US$. Which is still pretty darn cheap for a whole year of the complete Popomundo experience!
Nee, de 'full-package' is dus 40 dollar en vooralsnog loopt mijn VIP nog bijna een jaar, en als ik het zo lees duurt het daarna nog 6 maanden voor ik hiermee te maken krijg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Fuck hun 50 dollar per jaar om een webbased game volledig te spelen.. mijn steun zijn ze kwijt
Eenmalig 40 dollar zoals ik het lees, maar ik vind het erg duur en overbodig. Kunnen ze beter zorgen dat geld minder waard wordt, heb je ingame hetzelfde effect.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Nee, de 'full-package' is dus 40 dollar en vooralsnog loopt mijn VIP nog bijna een jaar, en als ik het zo lees duurt het daarna nog 6 maanden voor ik hiermee te maken krijg.
Nou, dat zien we dan wel weer.
Edit: 11 december 2008 verloopt mijn company license zie ik nu, mwah... tijd zat om erover na te denken
Is al geluktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef Leonos het volgende:
Hoi, hoe voeg ik een tour poster toe bij mijn artist message?
[[url= linkje ]afbeelding[/url]] werkt niet
De link is http://i37.photobucket.com/albums/e91/lawler_09/new1.jpg
Ja, maar dan moet je dus iederer 4 uur verplicht online zijn.. opnemen kan je niet vooruit plannen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen 12 u weer een song recorden! Is het handiger om 4 songs per dag te recorden? Dan zijn we wel de hele dag bezig
Bad karma is a Indie Rock recording of a song written by Robbie Romijn. The track is performed by The Cowards.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:28 schreef Leonos het volgende:
Track: Bee's and birds
Bee's and birds is a Art Rock recording of a song written by Maxwell Grigg. The track is performed by Showroom.
Fame: 10%10%
Popularity : 11%11%11%
Melody: wonderful
Lyrics: sweet
Production: perfect
Performance: wonderful
Producer: Ramon Dalenberg
Studio: Excelsior Recordings
Recorded: 01/09/2007
Best tevreden
Je kan deze stats verhogen door xppunten toe te kennen. Je bent nou een newbie, dus je krijgt per dag 6 xppunten die je kan besteden. Dit duurt 2 weken, daarna krijg je net zoals de rest 1,2 of 3 xppunten elke zondag.quote:Robbie Romijn is a promiscuous person with nice charm and nice looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents.
quote:From: C. Harris
To: E. Boom
Date: 2007-09-02
hii
Hey could you do me a massive favour and buy me DNA Analysis and drop it off at your appartment now... im waiting at your appartment let me know ehn youve dropped it off.
Thanks so much! xox
edit: Waarom presteer ik altijd zo slecht tijdens opnames?quote:Charm: This attribute is good for everyone who likes to mingle and get ahead in life by fraternizing with the other characters. Charm also helps your performance on stage.
Looks: Your looks (or lack thereof) determine how well you're received by fans, critics, and lovers. Sad but true in the real world. Equally sad and true in here.
Intelligence: Your intelligence helps you study, learn new things, and cope with the unknown.
Vocals: Your vocal attribute determines just how good of a singer you are.
Musicality: This attribute makes up the basis for all your creative efforts in the game. You won't do very well as a songwriter without this one.
quote:Artist Member Maximiliaan Zaunbrecher wonderful
Artist Member Elsbeth Boom splendid
Artist Member Robbie Romijn wonderful
Artist Member Lotte Gijzen great
Check! Daar zit ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
Eigen Tribe? Hoe heb je dat gefixt
Anders maken we een eigen FOK!Tribe!
The Cowards en Rebel Justice zitten nu bij de Tribe van Amsterdam.
Om 4 uur gaan we weer recorden trouwens.
waarvan er 1 te lui / lam was om te meeten :pquote:Op maandag 3 september 2007 15:08 schreef Leonos het volgende:
Vast wel
Ik had op het begin ook band probleempjes maar heb nu wel een toffe band bijelkaar gevonden
Tijd zat nog.. een hele maandquote:Op zondag 2 september 2007 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
Fathertime (instrumental) is a Post Rock recording of a song written by Robbie Romijn. The track is performed by The Cowards.
Fame: 0%
Popularity : 0%0%
Melody: perfect
Lyrics: perfect
Production: wonderful
Performance: terrific
Producer: Robbie Romijn
Studio: Excelsior Recordings
Recorded: 2007-09-02
Vanmiddag om 6 uur gaan we weer recorden.
edit
Moeten we dit niet aanpassen?
[afbeelding]
Kreeg een tijd terug ineens een veertje aangeboden en heb daar dus maar gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 3 september 2007 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
Eigen Tribe? Hoe heb je dat gefixt
Ik zou niet weten wat dat toevoegt aan Popomundoquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:06 schreef KicKe het volgende:
En was vandaag niet het zombies-jagen in Buenos Aires??![]()
Ja, die matthijs dus. Ik zeg kom we gaan Maxwell zoeken. Hij: Nee,wat moet je met hemquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:32 schreef kweek89 het volgende:
[..]
waarvan er 1 te lui / lam was om te meeten :p
Om geld te transferren moeten we allebei VIP zijn. Ik ben dat wel en jij bent dat nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:09 schreef Whizzkith het volgende:
Heeft er niemand van jullie een beetje geld dat ik kan gebruiken om een boek te kopen oid?
Ik moet tot vrijdag wachten voor 400 dollar
Dat is dan 11.190 euroquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef Whizzkith het volgende:
Alsof ik een verlanglijstje maak voor kerst
![]()
- Basic Singing (boek)
- Basic String Instruments (boek)
- Play the Electric Guitar (boek)
- Basic Composing (boek)
- Composing Crowdpleasers (boek)
- Basic Lyrics & Poetry (boek)
En als het kan ook een gitaar/microfoon![]()
(1 van al deze dingen is al genoeg)
Bedankt!![]()
Ik neem binnenkort ook een VIP-ding trouwens
Hmmzz, wat meer interacten dusquote:You don't know the person well enough to give away such nice gifts.
Er zijn 2 updates per dag, en met 5 updates heb je 1 ster bij je skill. Bij mij dan, ik heb perfect IQ. Mss duurt dat langer bij jou.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef Whizzkith het volgende:
Zo, heb nu al wat boeken binnen.. Bedankt!
Hoelang duurt het voordat zo'n boek uit is?
Nou, als leraar/teacher kun je boven de 5* komen, als leerling kun je alleen de skill zelf verkrijgen (ipv het boek te kopen). Als leerling kun je wel bij heel veel leraren tegelijk lessen, dus veel skills tegelijk halen (wat weer geld scheelt natuurlijk).quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er zijn 2 updates per dag, en met 5 updates heb je 1 ster bij je skill. Bij mij dan, ik heb perfect IQ. Mss duurt dat langer bij jou.
Je kan maximaal 5 sterren halen, ook wel meer eik maar dat is als je apprentice ben, dus leerling van iemand. Dan kan je 6/7 sterren halen voor een skill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |