quote:What's in your heeead?
Once a year we'll be feasting on your fresh braaains in one of your filthy cities. Pray those wicked VIP will stop us with their boom sticks or suffer the consequences! Read More »
Listen to the old lady and ask your politicians for help.
0 sterren gehaaldquote:A wonderful groupie named Miranda wanted to do the wild thing with me and I couldn't resist the temptation.
I joined X-MEN Band on stage! The audience thought it was decent.
Grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Wynter het volgende:
Uhm, zombies, en er is een nieuwe feestdag "Day of the Dead" je kan je shotgun kopen bij een Arms Dealer (zit er een in amsterdam) . Op de "Day of the Dead" komen zombies in een stad in Popomundo, dan kunnen VIPs daar heen om zombies neer te knallen, zal wel een moodboost+achievement aanvast zitten.
Ik heb trouwens al weer een article gepublished. Wel allemaal de krant lezen he morgen! (Amsterdam)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef maniack28 het volgende:
Ow ennuh.. u vraagt wij draaien, we hebben een nieuwe single:
Smile is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-08-14. The melody is mind melting and the lyrics are earth shaking. The originality of this song is incredible.
Floorfiller 5* en seed en 100% healthquote:
Weetikutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ah k. Ik leer wel een andere songtype als ik klaar ben met liedjes schrijven. Na hde song waar ik nu mee bezig ben ga ik t leren. Wat voor type zal ik doen?
Je kunt beter singles uitbrengen die nog weinig fame/popularity hebben en die nog niet binnen 2 weken op hun weg terug zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weetikut
Ik ben ff uitvinden of we single moeten uitbrengen terwijl hij secret is of niet daarna plan ik en dan kunnen we aan de slag
Ik kies wel wat uit dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weetikut
Ik ben ff uitvinden of we single moeten uitbrengen terwijl hij secret is of niet daarna plan ik en dan kunnen we aan de slag
We kunnen iig de boost loslatenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weetikut
Nee, dan zou ik de 3e geheim houden en 1/2 als single releasen. Maar dan boost ik wel en dan gaan we eerst ff paar daagjes recorden... Lotte is denk ik op vakantie en haar health = 21% met gymmen dus dat gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Sautor het volgende:
Of we kunnen een van de twee geheimhouden, en mocht ons repertoire weer beginnen in te zakken, dat nummer gaan gebruiken
Kom wel goe johquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Vanaf wanneer wordt je opgenomen in het ziekenhuis? Lotte is bevallen, stond op excersise in gym en is nu op vakantie, health is nog 15% en gaat met stappen achteruitZe heeft beide kindjes in beheer nu.. man.. wat een schijtzooi
Hmm, als het goed is zit ze al in het ziekenhuis toch? Daar is ze bevallen, maar vanaf 15 (of 10) word je wel opgenomen. En het rusten duurt dan erg lang...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Vanaf wanneer wordt je opgenomen in het ziekenhuis? Lotte is bevallen, stond op excersise in gym en is nu op vakantie, health is nog 15% en gaat met stappen achteruitZe heeft beide kindjes in beheer nu.. man.. wat een schijtzooi
Yeps, maar touren en recorden met iemand die 15% health heeft, heeft geen zin.. beinvloed alles negatief. Ik hoop dat ze snel weer terug is, dan ff rusten rusten rustne en dan opnemen dan tourenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hmm, als het goed is zit ze al in het ziekenhuis toch? Daar is ze bevallen, maar vanaf 15 (of 10) word je wel opgenomen. En het rusten duurt dan erg lang...
quote:Oh Oh... is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Adagio. Written by Elsbeth Boom and dated to 2007-08-09. The melody is mediocre and the lyrics are terrible. The originality of this song is perfect.
Dit is de mijne;quote:
quote:Drifting Apart is a Modern Rock Music for musicians. The tempo is Andante. Written by Elisabeth Adolfsson and dated to 2007-08-15. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
quote:I finished my song Fathertime (instrumental). It turned out perfect.
Fathertime (instrumental) is a Modern Rock Generic. The tempo is Lento. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-08-18. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is incredible.
Betekent dit dat de foto wordt gepubliceerd?quote:OMG! I took a photo of Lawana Beckwith au naturel. This is hot stuff!
Niet per se. Ik heb die melding al regelmatig gehad en nog nooit een foto gepubliceerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Betekent dit dat de foto wordt gepubliceerd?
Kutvriendin van jequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van een MR world Tour, start 11 oktober in Sao Paulo.
Hebben jij en je benad interesse om mee te doen?
In mijn blog staan de bands die tot nu toe meedoen.
Pm me als je meer wilt weten,
Groetjes, DB
xD Daar doen we dus sowiezo aan mee.. en daarvoor nog ff een tour plannen als LOTTE eindelijk eens terug is en dr health omhoog heeft
Uiteraard, The Cowards in da house!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef BlackRebel het volgende:
wehehe.... ja dat is dezelfde tour, leuk dat jullie meedoen... het wordt gezellig
Nu doetiehetwelquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef RemCOW het volgende:
Geen probleem hier?
Kan ik ook een invite krijgen voor die tour ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef BlackRebel het volgende:
wehehe.... ja dat is dezelfde tour, leuk dat jullie meedoen... het wordt gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |