Zelf heb ik het nummer van de RHCP nooit echt begrepen, maar sinds deze serie begrijp ik wel wat er met het "Fornication" gedeelte bedoeld wordquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht eerst dat de titel van de serie nogal wat Red Hot Chili Peppers invloeden had. Had het verder ook trouwens, Danica? "Dani California" van het Stadium Arcadium album van ze..
Maar goed eenmaal de serie gezien, kun je wel spreken van caliFORNICATION..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:Inderdaad. Zooooooo hard gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Tyler We Trusted
Have A Near Life Expience
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:Ik vloog bijna van m'n stoel af, aah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lach ook dubbel.
Het gesprek tussen Hank en die regisseur was ook geniaal.![]()
quote:It's all well and good to talk about happy endings, but if a person can't deliver, if he keeps screwing up, eventually you'll kinda just have to say fuck you! Or words to that effect
110% mee eens!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:46 schreef McNasty het volgende:
Beste nieuwe serie van dit seizoen, jammer alleen dat het maar 12x30 min. is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:Dat kwam idd enigzins onverwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij weet half nederland niet eens dat Comedy Central hier op de kabel zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Vanaf 12 november ook op Comedy Central hier in Nederland te zien, lees ik net! Dat hebben ze mooi voor de "reguliere" zenders weggekaapt
Tja, maar als ze niet wat doen aan de organisatie bij die zender zal dat weinig uitmaken. Nu zie je vaak nog zelfs dat er tijdens de reclame van die aankondigingen zijn van wat er na de huidige show komt, en dan kloppen die gewoon van geen kant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Vanaf 12 november ook op Comedy Central hier in Nederland te zien, lees ik net! Dat hebben ze mooi voor de "reguliere" zenders weggekaapt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:29 schreef El_jefe07 het volgende:
Chaser's war on everything' Californication spoof ..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=y5DBQiLx_EY
Er was in Australie een beetje controverse over de zender waar het op wordt uitgezonden.. ben benieuwd wat Plasterk ervan vind nu het ook in Nederland op de kabel komt
Wel een aardige serie maar zoals ik eerder schreef hoop ik wel dat er iets meer gebeurt, het is wel een beetje van hetzelfde iedere week.
True. Ik vind het wel een goede aflevering. 't was even wat meer verhaal en minder tieten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wel goed om meer achtergrond van Hank-Karen te zien.
Was inderdaad een goede aflevering en ik verwacht in de volgende aflevering ook wel wat meer te zien van de rest van de familie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Dit was weer een drama aflevering, maar wel goed. Vind het toch jammer dat we Moody's zussen niet gezien hebben. Zo van: hoe is de rest van de familie?
Nah, ze zullen toch niet allemaal zo'n buiten-de-deur-neuk-mentaliteit hebben zoals die Pa van Hankquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Dit was weer een drama aflevering, maar wel goed. Vind het toch jammer dat we Moody's zussen niet gezien hebben. Zo van: hoe is de rest van de familie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |