Dankje, komt helemaal goed en maak je vooral maar geen zorgen, die kan je beter bewaren voor je "prachtige" clubjequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
slapen....tv kijken.....hoe dan ook: wegrennen.
Veel plezier met nog een herhaling van CSI.
Je hebt het nu over de 200 Ajax hooligans die stoer deden tegenover 80 Eagles supporters?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Dankje, komt helemaal goed en maak je vooral maar geen zorgen, die kan je beter bewaren voor je "prachtige" clubje![]()
![]()
![]()
En over dat wegrennenOoohh wat zijn jullie stoer, waar waren jullie dan bij go ahead ?
Hij pronkt met hooligans. En nog niet eens omdat hij er zelf tussenliep, nee hij zat gewoon thuis met het broekje op de enkels aan zijn kleine jaap stam te trekken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Dankje, komt helemaal goed en maak je vooral maar geen zorgen, die kan je beter bewaren voor je "prachtige" clubje![]()
![]()
![]()
En over dat wegrennenOoohh wat zijn jullie stoer, waar waren jullie dan bij go ahead ?
Jochie, ik ben supporter. Geen hooligan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:21 schreef Kikker_kermit het volgende:
http://ajax.punt.nl/?id=382213&r=1&tbl_archief=&
Om even een stukje te quote:
"Een week geleden riepen supporters van verschillende clubs op tot een treffen in Deventer. Feyenoord, FC Groningen en Go Ahead Eagles enerzijds en FC Twente en Ajax anderzijds. Uiteindelijke troffen volgens de politie alleen de harde kernen van Ajax en Go Ahead "
Wat zeur je dan![]()
Whahaha wtf is dit dan, wie begint er de hele tijd te pronken met joden lopen weg,quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij pronkt met hooligans. En nog niet eens omdat hij er zelf tussenliep, nee hij zat gewoon thuis met het broekje op de enkels aan zijn kleine jaap stam te trekken.
Dan moeten ze maar eens wat harder gaan werken:quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil met Ajax. Feyenoord moet het hebben van het hard werken gevoel.
Daar heb ik het over supporters. Nooit over hooligansquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:22 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Whahaha wtf is dit dan, wie begint er de hele tijd te pronken met joden lopen weg,
ben ik toch niet ofwel?
Ezels![]()
Ik wel dan? JIJ DOET DAT. En nu aangevallen voelen? Kom nou, paardenpik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:22 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Whahaha wtf is dit dan, wie begint er de hele tijd te pronken met joden lopen weg,
ben ik toch niet ofwel?
Ezels![]()
Je voetbalt toch op een veld?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:21 schreef Kikker_kermit het volgende:
http://ajax.punt.nl/?id=382213&r=1&tbl_archief=&
Om even een stukje te quote:
"Een week geleden riepen supporters van verschillende clubs op tot een treffen in Deventer. Feyenoord, FC Groningen en Go Ahead Eagles enerzijds en FC Twente en Ajax anderzijds. Uiteindelijke troffen volgens de politie alleen de harde kernen van Ajax en Go Ahead "
Wat zeur je dan![]()
Maar ajax heeft niks meer gepresteerd dan Feyenoordquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar eens wat harder gaan werken:
2005-2006 Ajax-Feyenoord 3-0
2005-2006 Feyenoord-Ajax 2-4
2006-2007 Eredivisie 22-10-2006 Feyenoord-Ajax 0-4
2006-2007 Eredivisie 04-02-2007 Ajax-Feyenoord 4-1
8-2
Volgens mij kun jij niet tellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar ajax heeft niks meer gepresteerd dan Feyenoord![]()
Ajax - Feyenoord 2005/06 28-08-2005 1-2 0-1 Eredivisiequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar eens wat harder gaan werken:
2005-2006 Ajax-Feyenoord 3-0
2005-2006 Feyenoord-Ajax 2-4
2006-2007 Eredivisie 22-10-2006 Feyenoord-Ajax 0-4
2006-2007 Eredivisie 04-02-2007 Ajax-Feyenoord 4-1
8-2
Zoek dat lekker even zelf op als je dat al niet weet.quote:
Ze willen Shinji Ono halen dus dat is al 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd hoeveel oud-PSV'ers en oud-Feyenoorders Ajax nog gaat aantrekken.
Ze hebben nog wel meer oud-PSV'ers en oud-Feyenoorders nodig als ze in de top 5 willen eindigen dit jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze willen Shinji Ono halen dus dat is al 1.
Dat hele Amsterdam in het algemeen. Brrr.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef Grimm het volgende:
Kwart finale is daar tegenwoordig al een prijs, dus valt mee
mooiste stadion? 1x in de kuip geweest tussen ajax en utrecht voor de amstel cup wat een kanker stadion is dat, kut zitplaatsen, eten kanker geregeld in de rust al al het eten op voor een amstel cup finalequote:Op woensdag 25 juli 2007 02:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord in je bloed zit. Meer hoef ik niet te zeggen.
Qua geschiedenis haal ik even 1 voorbeeld aan. Er is 1 club die als eeste een Europese prijs won. (de andere voorbeelden laat ik achterwege)
Qua mooi voetbal.....dat verschilt per club per jaar. Er zijn bij alle topclubs mindere jaren. Bij sommige clubs blijven de supporter trouw......bij andere niet!!!
En dan hebben wij idd ook nog eens de mooiste stadion.
What's not to love??
Zeuren over eten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:55 schreef OhEcht het volgende:
[..]
mooiste stadion? 1x in de kuip geweest tussen ajax en utrecht voor de amstel cup wat een kanker stadion is dat, kut zitplaatsen, eten kanker geregeld in de rust al al het eten op voor een amstel cup finale![]()
Geen eten en kanker zitplaatsengeweldig
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |