Pronken met een prijs die je NIET hebt gewonnen, hoe triestquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:55 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
MIJN ploeg is de eerstkomende ploeg die een prijs van belang gaat winnen![]()
Je was toen 11????quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Penalty en een vrije trap dan![]()
Hmm.. misschien zou het kunnen dat ik toen 11 was?
(+ het feit natuurlijk dat het een kakkerlakken wedstrijd was)
Waarom verkondig je dan luid dat Feyenood zo slecht speelde, terwijl je toen nog maar 11 was? Dat geeft toch al aan dat je poep lult.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Penalty en een vrije trap dan![]()
Hmm.. misschien zou het kunnen dat ik toen 11 was?
(+ het feit natuurlijk dat het een kakkerlakken wedstrijd was)
Wacht maar gewoon rustig af, we zullen het zien, als AJAX het word zal je terugdenken aan deze dinsdagavond en denk je: die kikker had toch gelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorlopig presteert Ajax al jarenlang geen reet in Europa hoor. Ik weet niet waarom je dit zou denken, maar het is nergens op gebaseerd.
Ik begon niet met de beledigingen. Hou dat in gedachten en lees je post nog eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Och och wat een reactie voor iemand die het "netjes" wil houden
sjonge jonge
kankerlak
Zelfs als Ajax kampioen wordt heb je géén gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wacht maar gewoon rustig af, we zullen het zien, als AJAX het word zal je terugdenken aan deze dinsdagavond en denk je: die kikker had toch gelijk![]()
En AJAX word het ook dus wees maar niet bang lief klein bang kakkerlakje![]()
zo kan je dan wel nog even doorgaan in alle voetbal forums of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pronken met een prijs die je NIET hebt gewonnen, hoe triest.
Heuull nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je was toen 11????
Dan heb je nog geeneen succes van Ajax echt meegemaakt![]()
Je teert op videobeelden![]()
Hij was vier toen Ajax de CL won.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je was toen 11????
Dan heb je nog geeneen succes van Ajax echt meegemaakt![]()
Je teert op videobeelden![]()
Komt waarschijnlijk omdat je sindsdien geestelijk niet meer gegroeid bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Heuull niet
Ik weet nog als de dag van gister dat ik met mijn hele gezin Louis Louis Louis van Gaal zong![]()
Louis......heb je hem nog gezien de laatste tijd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Heuull niet
Ik weet nog als de dag van gister dat ik met mijn hele gezin Louis Louis Louis van Gaal zong![]()
Kinderen zien juist alleen of er goed of slecht voetbal word gespeelt, die letten niet op effectiviteit (pisvee styl0w zeg maar)quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom verkondig je dan luid dat Feyenood zo slecht speelde, terwijl je toen nog maar 11 was? Dat geeft toch al aan dat je poep lult.
.. ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je sindsdien geestelijk niet meer gegroeid bent.
Ajacieden neigen naar zelfoverschatting. Kijk naar de persconferenties van Louis van Gaal. Kijk naar de beschamende commentaren van Henk ten Cate. Kijk naar de racistische uitlatingen van Ajax-spelers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:55 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
"Bij ajax moet het allemaal aankomen waaien"Als je zulke dingen gaat zeggen kap ik hier de discussie af want dat gaat natuurlijk nergens over, dan kan ik net zo goed zeggen dat elke kakkerlak geen lantaarnpaal voorbij komt.
Dat geeft alleen maar aan hoe kinderachtig jij bent. Het Feyenoordshirt is een van de mooiste shirts van Nederland. Ik vind het Ajax-shirt mooier dan het PSV-shirt maar ik vind PSV als club mooier dan Ajax.quote:" Schitterend tenue"Het enige tenue waarvan ik bijna spontaan ga kotsen als ik het zie
Het hand-in-hand is het meest bekende in Nederland. Zelfs tijdens uitwedstrijden wordt het thuispubliek overstemd door de Rotterdamse aanhang. Wat er mooi is aan het roepen van "Joden, Joden, Joden" vraag ik me af. 99% van het publiek is Christelijk/Atheist/Islamtisch. "Als de lente komt" is ook weer typisch een negatief lied. Hand-in-hand gaat tenminste over Feyenoord zelf.quote:Kippenvel is het als plusminus 50.000 mensen Jode Jode Jode Jode zingenOf "Als de lente komt... "(maak het zelf maar af
)
Wat een kerel hequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Louis......heb je hem nog gezien de laatste tijd?
Arrogant he? Ja!!!
Zo was hij toen ook
Hahahahaha, GROOTSTE ONZIN OOIT.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:03 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Kinderen zien juist alleen of er goed of slecht voetbal word gespeelt, die letten niet op effectiviteit (pisvee styl0w zeg maar)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:04 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wat een kerel he![]()
Past ook precies bij Ajax, dat tikje arrogantie omdat je toch wel weet dat je beter bent dan de tegenstander, helemaal als die uit een kuthaven komt
Ik heb die kankerlakken niet gehoord dit seizoen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het hand-in-hand is het meest bekende in Nederland. Zelfs tijdens uitwedstrijden wordt het thuispubliek overstemd door de Rotterdamse aanhang. Wat er mooi is aan het roepen van "Joden, Joden, Joden" vraag ik me af. 99% van het publiek is Christelijk/Atheist/Islamtisch. "Als de lente komt" is ook weer typisch een negatief lied. Hand-in-hand gaat tenminste over Feyenoord zelf.
Hij probeert de discussie een andere wending te geven door PSV zwart te maken.quote:
Omdat je niet luistert.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik heb die kankerlakken niet gehoord dit seizoen hoor![]()
![]()
Het is wel zo hoor, daarom zie je ook dat elk klein kind van deze tijd voor AJAX (in mindere mate ook een beetje die kaasboeren) is, en in europees geval voor barcelona, jaaaa precies die club die goeie banden met AJAX heeftquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, daarom zie je ook dat elk klein kind van deze tijd voor AJAX (in mindere mate ook een beetje die kaasboeren) is, en in europees geval voor barcelona, jaaaa precies die club die goeie banden met AJAX heeft
Muaha dat vind ik echt een grap dat je dat denktquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij probeert de discussie een andere wending te geven door PSV zwart te maken.
Mislukt jongen.....probeer het nog maar eens
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je niet luistert. alleen de superjoden hoorde![]()
Je moet de wedstrijden ook wel daadwerkelijk kijken en niet alleen teletekst checken om vervolgens tegen je 15-jarige vriendjes te gaan lopen opscheppen over wat voor een enorme fan je bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik heb die kankerlakken niet gehoord dit seizoen hoor![]()
![]()
Jij bent een grap.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Muaha dat vind ik echt een grap dat je dat denkt![]()
1. Ik ben 16 nerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moet de wedstrijden ook wel daadwerkelijk kijken en niet alleen teletekst checken om vervolgens tegen je 15-jarige vriendjes te gaan lopen opscheppen over wat voor een enorme fan je bent.
16, whoohoo big difference.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
1. Ik ben 16 nerd![]()
2. Ik zat toevallig lekker in het stadion te kijken hoe ze werden afgedroogd![]()
Waarom kom je in godsnaam dan ineens met psv??quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Muaha dat vind ik echt een grap dat je dat denkt![]()
Och dat was wat jammer, maarja ik kon me altijd nog troosten met de gedachte: "HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM"quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
16, whoohoo big difference.
Hoe vond je die wedstrijd in Tilburg trouwens?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom kom je in godsnaam dan ineens met psv??
Je bent gewoon uitgeluld. Je zit je nu nog in een aantal bochten te wringen alleen om straks te melden dat je moe bent en dat je aat slapen.
Dan ben je, iig voor een paar uur, van je zorgen af.
Slaap lekker jongen. Morgen mag je verder dromen![]()
Zo oogstrelend als tegen FC Kopenhagen zal het nooit worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:14 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ohja, over dat psv gedeelte, ik kon niet zeggen dat het kakkerlakken styl0wz was omdat jullie HELEMAAL geen voetbal spelen![]()
Jullie kregen niet eens de kans om tegen kopenhange te spelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo oogstrelend als tegen FC Kopenhagen zal het nooit worden.
slapen....tv kijken.....hoe dan ook: wegrennen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:13 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
![]()
Ik ben helemaal niet uitgeluld en zal jullie ook niet lukken, maar wat betreft het straks melden dat ik moe ben, als je dat veranderd in straks melden dat ik tv ga kijken heb je inderdaad wel gelijk ja, ik heb nog een leven dus moet morgen ook weer werken![]()
Dankje, komt helemaal goed en maak je vooral maar geen zorgen, die kan je beter bewaren voor je "prachtige" clubjequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
slapen....tv kijken.....hoe dan ook: wegrennen.
Veel plezier met nog een herhaling van CSI.
Je hebt het nu over de 200 Ajax hooligans die stoer deden tegenover 80 Eagles supporters?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Dankje, komt helemaal goed en maak je vooral maar geen zorgen, die kan je beter bewaren voor je "prachtige" clubje![]()
![]()
![]()
En over dat wegrennenOoohh wat zijn jullie stoer, waar waren jullie dan bij go ahead ?
Hij pronkt met hooligans. En nog niet eens omdat hij er zelf tussenliep, nee hij zat gewoon thuis met het broekje op de enkels aan zijn kleine jaap stam te trekken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Dankje, komt helemaal goed en maak je vooral maar geen zorgen, die kan je beter bewaren voor je "prachtige" clubje![]()
![]()
![]()
En over dat wegrennenOoohh wat zijn jullie stoer, waar waren jullie dan bij go ahead ?
Jochie, ik ben supporter. Geen hooligan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:21 schreef Kikker_kermit het volgende:
http://ajax.punt.nl/?id=382213&r=1&tbl_archief=&
Om even een stukje te quote:
"Een week geleden riepen supporters van verschillende clubs op tot een treffen in Deventer. Feyenoord, FC Groningen en Go Ahead Eagles enerzijds en FC Twente en Ajax anderzijds. Uiteindelijke troffen volgens de politie alleen de harde kernen van Ajax en Go Ahead "
Wat zeur je dan![]()
Whahaha wtf is dit dan, wie begint er de hele tijd te pronken met joden lopen weg,quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij pronkt met hooligans. En nog niet eens omdat hij er zelf tussenliep, nee hij zat gewoon thuis met het broekje op de enkels aan zijn kleine jaap stam te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |