quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef AQuila360 het volgende:
Haha gelukt Two Worlds in de TT daar zat ik al een tijdje op te azen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef BMH het volgende:
Ja laten we nog een mediocre game gaan hypen. Dat deden we nog niet genoeg in de xbox threads....
Aah. Dan is iedereen alweer uitgekeken op Two Worlds?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kom maar terug bij deeltje 243 dan!
En weer wachten op een gamequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef BMH het volgende:
Ja laten we nog een mediocre game gaan hypen. Dat deden we nog niet genoeg in de xbox threads....
Dan is die nog niet uit ben ik bangquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Aah. Dan is iedereen alweer uitgekeken op Two Worlds?
Dat was niet de vraagquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan is die nog niet uit ben ik bang![]()
laten we devil may cry 4 gaan hypenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef BMH het volgende:
Loofbos en draken!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:37 schreef AQuila360 het volgende:
Iedereen hier is er al bij voorbaat op uitgekeken alleen ik niet![]()
* Ceased2Be ook niet![]()
Tuurlijk niet. Zoveel (web)winkels maken zo vaak rare fouten en verzinnen zo vaak release data.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:10 schreef DJ_ het volgende:
Resident Evil 5 ¤ 59,99
Let op! Dit product is een Pre-Order, de verwachte releasedatum is 15-11-2007
Mits uw betaling op tijd binnen is zal uw bestelling op de releasedatum worden thuisbezorgd.
Pre-Orders kunnen helaas niet onder rembours worden verzonden.
btw klopt dat ? o.O
Klaar met DR?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En weer wachten op een game
Ik ben trouwens klaar met Dead Rising, ik heb de game uitgespeeld (op Overtime na, dat suckt) en heb de helft van de achievements. Tijd voor een andere game, maar welke is de vraag
Ws wordt het PS2
ja ik denk het wel , ik vermaak me nog prima met forza2quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:22 schreef piet_pelle het volgende:
Ben ik trouwens de enige die alleen nog maar Bomberman speelt?
De meeste mensen wachten even af met een arcade game kopen. Vaak omdat ze nog geen punten hebben of dat ze eerst willen weten of het wel wat is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:22 schreef piet_pelle het volgende:
Ben ik trouwens de enige die alleen nog maar Bomberman speelt?
Op trailers en screens ziet het er idd niet zo heel speciaal uit, Maar dat is het wel en vooral de sfeer schijnt goed te zijn en al lijkt het gewoon een shooter dat is het zeker niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:01 schreef DJ_ het volgende:
weet nog steeds niet of ik me wel zo druk zou moeten maken om bioshock of niet , het lijkt me niet zo heel erg bijzonder
ahh want die indruk had ik er dus wel van dat het een shooter was , en ik ben niet zo gek op shootersquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op trailers en screens ziet het er idd niet zo heel speciaal uit, Maar dat is het wel en vooral de sfeer schijnt goed te zijn en al lijkt het gewoon een shooter dat is het zeker niet.
Dat viel me ook een beetje tegen in die trailer ja het leek gewoon brainless schieten. Maar je kunt het ook anders spelen lijkt me. Maar het is vooral de sfeer die goed is en denk het verhaal ook wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahh want die indruk had ik er dus wel van dat het een shooter was , en ik ben niet zo gek op shooters
halo vind dan wel weer tof en perfectdark ook nog wel
maar al die standaard shooters met zo'n crap verhaal of helemaal geen vind ik dus helemaal niks
Bioshock wordt echt goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:47 schreef Rossdale het volgende:
lijkt je, denk je. Dus je weet het nietLoop het dan niet zo op te hemelen
Ze zijn al bekend van scans, nu dus eindelijk echte screensquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ziet er goed uit, maar zijn dat wel nieuwe screens? Bij de laatste twee heb ik een déjà vu.
is er iets bekend over een demo ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat viel me ook een beetje tegen in die trailer ja het leek gewoon brainless schieten. Maar je kunt het ook anders spelen lijkt me. Maar het is vooral de sfeer die goed is en denk het verhaal ook wel.
Toch de onderwater wereld ontdekken dat is altijd wel vet![]()
Ik zie jou eigelijk als de nieuwe jorienvdherik, die is hier nooit meer en er moet toch een vervanger voor zijn....quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
Het kan wel tof worden die nieuwe Splinter Cell maar hangt een beetje af hoe die mensen massa reageert op wat je doet. En dat schijnt nu nog niet echt te werken.
Screens zijn wel mooi![]()
Ja, lekker online bestellen. Krijg je hem 1/2/3 dagen later dan dat je hem in de winkels ziet liggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:08 schreef DJ_ het volgende:
http://www.nedgame.com/ heeft de pre oroder voor assasin's creed , en ook voor mass effect
goeie winkel heb er zelf vaak besteld en naar binnen gelopen ( zit er een vlak bij mij in de buurt )
nee , je krijgt hem de dag van de release binnen , winkels krijgen de games altijd een paar dagen van te voren binnen , en dan sturen ze hem gelijk opquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, lekker online bestellen. Krijg je hem 1/2/3 dagen later dan dat je hem in de winkels ziet liggen
Die ervaring hebben de meeste hier niet hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , je krijgt hem de dag van de release binnen , winkels krijgen de games altijd een paar dagen van te voren binnen , en dan sturen ze hem gelijk op
In theorie ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , je krijgt hem de dag van de release binnen , winkels krijgen de games altijd een paar dagen van te voren binnen , en dan sturen ze hem gelijk op
verkeerde webwinkels danquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die ervaring hebben de meeste hier niet hoor.
Veel winkels leggen het spel ook al meteen in de winkel als ze hem binnen hebben, dus dan heb je hem nog steeds eerder als je hem gewoon in de winkel haaltquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
met wind waker toen der tijd op de gamecube had ik hem zelfs een dag eerder .
moet je wel vooruit betalen natuurlijk CC of iDeal , rembrours verzenden werkt niet met pre orders
heb het zelf nog nooit gezien in nederland , hier in amerika wel maar die winkelsquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Veel winkels leggen het spel ook al meteen in de winkel als ze hem binnen hebben, dus dan heb je hem nog steeds eerder als je hem gewoon in de winkel haalt
Verzamelingsgewijs zal ik hem wel weer kopen, maar ik denk dat ik overtuigd moet worden van de vernieuwde gameplay.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell: Conviction
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
+ Omdat ze weten dat na 2 weken toch geen hond die games meer online speelt. Naast enkele geempjes in Uno, Worms en Marble Blast Ultra is er toch nooit wat te vinden :quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De meeste mensen wachten even af met een arcade game kopen. Vaak omdat ze nog geen punten hebben of dat ze eerst willen weten of het wel wat is.
Klopt geen reet vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:42 schreef Darow het volgende:
hmmz er komt genoeg aan komende maanden.
als ik het goed heb:
24-08-2007 Bioshock
16-09-2007 Halo 3
26-10-2007 Grand Theft Auto 4
15-11-2007 Mass Effect
15-11-2007 Assassin's Creed
15-11-2007 Resident Evil 5
Damn die laatste dag wordt wel druk.
Weet toevallig iemand wat Bioshock bij de bart smit gaat kosten? Heb een folder gekregen waarin staat dat ik 10 euro korting krijg als ik hem pre-order, maar wil wel de prijs natuurlijk weten.
Bioshock heeft ie WEL goed.quote:
Alsof Tom Clancey IETS met de games te maken heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Is Tom Clancy door z'n verhalen heen ofzo? GRAW had nog een redelijke lengte, RB6:V was al aan de korte kant, maar GRAW2 is echt veel te kort. Vraag me af wat RB6:V-2 gaat worden, dat je alleen nog ff die dam af moet lopen... [The End]?
Heeft iemand trouwens zin om GRAW-2 te co-op'en?
Hij maakt die games in zijn eentje hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof Tom Clancey IETS met de games te maken heeft
Je kunt wel vast van alles binnen halen aan demo's dat is wel leuk alvast voor morgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:32 schreef swasfy het volgende:
Nou, om 18:20 is dan toch m'n Xbox afgeleverd (nieuw gekocht had er nog geen), maar heb hier dus de hele middag op zitten wachten.
Gevolg: ik heb geen omzettertje kunnen kopen voor geluidsaansluiting waardoor ik m'n boxen niet kan aansluiten, nog langs de Mediamarkt geweest maar die hadden alles behalve dat.![]()
Naja, in ieder geval is die er nu en mag ik morgen wel er van beginnen te genieten
Tom Clancy hangt zijn naam eraan omdat de fictieve instanties uit zijn koker komen en hij ook zijn oog over de details van bewapening, uitrusting en uitwerking liet/laat vallen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef Rossdale het volgende:
Het is puur omdat de game settings gebaseerd zijn op Tom Clancy's boeken. Plus dat zo'n bekende naam natuurlijk wat meer aandacht geeft aan de game.
Ik heb alleen de demo gedaan van Dirt maar die vond ik wel erg tof. Vooral dat gedeelte op het afsfalt tegen elkaar. Zitten dat soort racen er veel in? Vond dat met die buggy's ofzo niet echt leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:23 schreef Black-Hole het volgende:
Met Dirt vermaak ik me nog steeds, zelfs meer dan Forza al was Dirt meer een impuls aankoop. Denk ook niet dat ik de aangekondigde DC van Forza zal aanschaffen.
Het is enorm wisselend al zal je toch het meest rally's rijden. Zo heb je naast de normale rally's dus de buggy's, 1vs1 op asfalt/tracks, gewone races op circuits, truckraces, mountain climbs en races op verschillende voertuigen op verschillende soorten ondergrond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de demo gedaan van Dirt maar die vond ik wel erg tof. Vooral dat gedeelte op het afsfalt tegen elkaar. Zitten dat soort racen er veel in? Vond dat met die buggy's ofzo niet echt leuk.
Je kunt het beste trouwens met meer man coopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Is Tom Clancy door z'n verhalen heen ofzo? GRAW had nog een redelijke lengte, RB6:V was al aan de korte kant, maar GRAW2 is echt veel te kort. Vraag me af wat RB6:V-2 gaat worden, dat je alleen nog ff die dam af moet lopen... [The End]?
Heeft iemand trouwens zin om GRAW-2 te co-op'en?
Weer een demo die me niks boeits. Wanneer komt er nou een demo van GTA IV, Bioshock, Mass Effect, Assasins Creed of Halo 3?quote:
Ik dacht dat ze een nieuwe engine zouden gebruiken voor GTA4?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer alleen dat ze dus schrijven dat de game op dit moment nog erg lelijk is qua graphics..veel framedrops & pop ups etc...
Doen ze ook. Spel loopt volgens Kikizo.com al VELE malen beter dan een paar weken terug.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:42 schreef ach het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een nieuwe engine zouden gebruiken voor GTA4?
GODVERquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus ook werken, eten en neukenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GODVER
Hier zet ik alles voor opzij.
JA!!!!quote:
Bij mij is het ook zo donkerquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoort dat zo donker? Of staat het beeld gewoon veel te donker
.
ohh dat dacht ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
En dan heb ik het trouwens niet over hun huidskleur!!
Lichtinval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoort dat zo donker? Of staat het beeld gewoon veel te donker
.
Doet me denken aan die aflevering van The Simpson waarin iedereen in Springfield in een zombie is verandert. Bart en Lisa worden achtervolgt door Flanders en Homer schiet hem neer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
En dan heb ik het trouwens niet over hun huidskleur!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |