Ik heb geen douche, ik leef in een kartonnen doos. Weet je nog?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef remlof het volgende:
Hoort die niet op de muur van je douche geplakt te zitten, hmmm?
Nee, die mag je zelf openen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
geen mastrubatietopic?
Ow, ik dacht dat je zei "heb" ipv "leef in"quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb geen douche, ik leef in een kartonnen doos. Weet je nog?
Wat een kutopmerking, remlof. By the way, aait Nosh je nu over je behaarde borst?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je zei "heb" ipv "leef in"
Nee ondeugend net, virtueelquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking, remlof. By the way, aait Nosh je nu over je behaarde borst?
Wát een player!quote:
Lindsay Lohan doet niet moeilijk over een ontbloot stukje huid.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef Gambrono het volgende:
wie wil haar tieten posten?
Taalnazi die je bent. Kleine Che!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef MrHoodigan het volgende:
Mastubeer jij?
héh?
Wat studeer jij? gehehe![]()
Krijg nou wat, bij mij ook !quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Croupouque het volgende:
Hihi, als je je ogen samenknijpt en een beetje loenst lijkt dat ding in je plaatje net een piemel.
Verhip!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Croupouque het volgende:
Hihi, als je je ogen samenknijpt en een beetje loenst lijkt dat ding in je plaatje net een piemel.
Hihi, nee joh, gekkie. Dan lijkt het meer op een wat verkleurde banaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Croupouque het volgende:
Damn ik zie het niet, ik zie nu Lindsay Lohan naakt en gebukt met haar mond open.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Croupouque het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef Chowi het volgende:
Wat minder typen en wat meer masturberen, allemaal! Kom! Jullie kunnen het best wel! Al is het je eerste keer; niet bang zijn. Hij bijt heus niet..
Een beetje voorspel met dirty talk hóórt er gewoon bij. Daarom hebben we ook twee handen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef Chowi het volgende:
Wat minder typen en wat meer masturberen, allemaal! Kom! Jullie kunnen het best wel! Al is het je eerste keer; niet bang zijn. Hij bijt heus niet..
Jij wel dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lindsay Lohan doet niet moeilijk over een ontbloot stukje huid.
[afbeelding]
In sommige gevallen niet. *winkwink.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |