Ik heb geen douche, ik leef in een kartonnen doos. Weet je nog?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef remlof het volgende:
Hoort die niet op de muur van je douche geplakt te zitten, hmmm?
Nee, die mag je zelf openen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
geen mastrubatietopic?
Ow, ik dacht dat je zei "heb" ipv "leef in"quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb geen douche, ik leef in een kartonnen doos. Weet je nog?
Wat een kutopmerking, remlof. By the way, aait Nosh je nu over je behaarde borst?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je zei "heb" ipv "leef in"
Nee ondeugend net, virtueelquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking, remlof. By the way, aait Nosh je nu over je behaarde borst?
Wát een player!quote:
Lindsay Lohan doet niet moeilijk over een ontbloot stukje huid.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef Gambrono het volgende:
wie wil haar tieten posten?
Taalnazi die je bent. Kleine Che!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef MrHoodigan het volgende:
Mastubeer jij?
héh?
Wat studeer jij? gehehe![]()
Krijg nou wat, bij mij ook !quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Croupouque het volgende:
Hihi, als je je ogen samenknijpt en een beetje loenst lijkt dat ding in je plaatje net een piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |