je pc heeft toch wel een audiouitgang?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I know
Maar ja, je moet je er maar bij neerleggen denk ik. Meerderheid beslist. Ik kan ook alleen thuis luisteren, zit op het werk op een netwerk.
Jazeker, maar ik kan niets downloadenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
je pc heeft toch wel een audiouitgang?
quote:
Goed gedaan WA,quote:
hap hap hapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Arrogante zak!
Hou jij je effe lekker bij je eigen zaakjes....
Ik beslis zelf wat ik op mijn werk doe
Erg hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef qonmann het volgende:
Goed gedaan WA,![]()
(en dan ging het punt ook nog naar iemand anders)
Kan wel zijn, maar het is nu wel leuk geweest hoor. Toch??quote:
Een geintje tussen door moet kunnen, dit staat los van jou vraagstellingen. Of je moet een verband zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het is nu wel leuk geweest hoor. Toch??
Precies... Hoe lang kun je over iets belachelijks doorgaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eens. Nokken nou en gewoon gezellig verder spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is een constante stroom van steken onder water naar mijn persoontje. Nou ja, als jij daar lol in hebt vind ik het prima hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Een geintje tussen door moet kunnen, dit staat los van jou vraagstellingen. Of je moet een verband zien..
geen woord van gelogenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Nokken nou en gewoon gezellig verder spelen.![]()
Kap nou es klein kindquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Een geintje tussen door moet kunnen, dit staat los van jou vraagstellingen. Of je moet een verband zien..
is nooit mijn bedoeling geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is een constante stroom van steken onder water naar mijn persoontje. Nou ja, als jij daar lol in hebt vind ik het prima hoor
Ja hoor, de hele saharaquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Een truffel???
Whehehe, was een hele goeie hint!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
ElizabethR +1
Tussenstand deeltje 908:
Plasterk 1
Homdeck 1
ElizabethR 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |