' Men' vindt dat het wel kan, zo af en toe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen geluiden meer te doen omdat een boel van ons dan niet mee kunnen doen??????????
en heb ik een audiovraag gesteld met the number of the beastquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Neleos het volgende:
Vanmiddag dat album Number Of The Beast nog gedraaid.
Mwoa, dat zijn juist de leukste vragen, zo nu en dan moet wel kunnen vind ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen geluiden meer te doen omdat een boel van ons dan niet mee kunnen doen??????????
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
tja ..Plasterk vind van wel in elk gevalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
' Men' vindt dat het wel kan, zo af en toe.
Pfffffff.... Het is vooral erg lullig voor diegenen die mee willen spelen maar dat dan niet kunnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
' Men' vindt dat het wel kan, zo af en toe.
Haha, School's Out van Alice Cooper dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef Plasterk het volgende:
jullie zijn te druk bezig met Iron Maiden
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Plasterk het volgende:
druk anders even een koptelefoon in je audiouitgang
I knowquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Pfffffff.... Het is vooral erg lullig voor diegenen die mee willen spelen maar dat dan niet kunnen![]()
Op m'n werk???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Plasterk het volgende:
druk anders even een koptelefoon in je audiouitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |