Ik koop voorlopig geen auto omdat ik dan niet in een hele kleine auto wil gaan rijden, maar gewoon een beetje lollig middenklassertje. Alleen die kosten in verzekering alleen al 700 euro per jaar, als je daar nog 300 voor wegenbelasting bij optelt ben je 1000 euro lichter en dan heb je nog geen auto en nog geen meter geredenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Phew...ik werd even bang
Ik hou ook wel van zulke bakken. Maar dan iets ronder. Liever Chevy's of Buicks.
Ja, autorijden is duurquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig geen auto omdat ik dan niet in een hele kleine auto wil gaan rijden, maar gewoon een beetje lollig middenklassertje. Alleen die kosten in verzekering alleen al 700 euro per jaar, als je daar nog 300 voor wegenbelasting bij optelt ben je 1000 euro lichter en dan heb je nog geen auto en nog geen meter gereden
Niet. Maar gelest in een Opel Vectra. Reed heerlijk als lesautoquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Hoeveel lessen, hoe vaak afgereden? Hoe duur? Wat voor auto?
Hoe oud was je toen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen bij Defensie gehaald. B en C. Elk een cursus van 2 weken. Beide in 1 keer geslaagd.
Heeft me dus geen cent gekost maar juist extra geld gekregen omdat de cursussen buiten mijn eigen vliegbasis werden gegeven.![]()
Rij jij zonder rijbewijs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Niet. Maar gelest in een Opel Vectra. Reed heerlijk als lesauto
B was ik 19, en C (vrachtwagen) 20quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
C is met aanhanger of een bus?
Ongeveer 40 lessen, 2 examens gehad, totaalprijs was 1600 euro ongeveer, en ik heb les gehad in 3 verschillende auto's bij 2 rijscholen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald?
Hoeveel lessen, hoe vaak afgereden? Hoe duur? Wat voor auto?
C is een vrachtwagen, E is aanhanger. Wat je ook per categorie voertuig moet halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
C is met aanhanger of een bus?
Nee, ik rij nietquote:
Doeiquote:
gister was heteen uur of 4 nu gaan we wat vroeger platquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet er niet gefeest worden op CZ?
Hoe dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:10 schreef wyccie het volgende:
Autorijden is niks voor mij, denk ik.
Ik twijfel al te veel bij oversteken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe dat?
Dat leer je vanzelf wel af. Beetje zelfvertrouwen kweken achter het stuur.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik twijfel al te veel bij oversteken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even wat YouTubelinkjes laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |