Hij kan dus ook nog operatief geholpen worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
We hebben allemaal zo onze eigenaardigheden![]()
Ik krijg in Google alleen stukjes van topics uit VF. Vooral over Floripas trouwens. Maar mijn interesse is altijd achteraf gewekt, pathetische lul die ik benquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij was er inderdaad ook een van de sneuste hoogtepunten.
Het is echt zo'n beetje de sneuste troep die je kan verzinnen. Een stel teleurgestelde homo's en/ of nerds die het nodig vonden om troep die zelfs te laag was voor fok ergens te spuien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik krijg in Google alleen stukjes van topics uit VF. Vooral over Floripas trouwens. Maar mijn interesse is altijd achteraf gewekt, pathetische lul die ik ben.
Ze schijnen in Libië veel capaciteit te hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij kan dus ook nog operatief geholpen worden.
Als je wat meer van de afaire zou weten zou je daar geen grapjes over makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze schijnen in Libië veel capaciteit te hebben![]()
Jij bent echt de Evert Santegoeds van POL aan het worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
Als je wat meer van de afaire zou weten zou je daar geen grapjes over maken.
Wat een eer. Straks nog met Hamsun en daarna moet 'ie weer even bij WFH kijken welke andere kleurrijke boeven er ook alweer waren in die tijd.quote:
Tuurlijk joh, b.i.o.t. probeerde het ook vol te houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ryan vergeleek me met Céline. Voor VF was ik helaas net te laat
.
Ik dacht aan Frits Abrahams maar daar moet je de NRC voor lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent echt de Evert Santegoeds van POL aan het worden.
Kun jij niet terug naar Drente? Ga op een riek zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef gelly het volgende:
Kan dat geouwehoer over die vete en "dat andere forum" niet ook daar plaatsvinden ? Wat een geneuzel. Grow up.
Dat is wel weer zo!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben Ryan wel bijna het gesticht in gekletst.
Nu weet ik ook wie jij bent. Je bent een laffe kloon van KirmizyBeyazquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik grote blij, grote blij!
Ik deed dat Bulgaren/palestijnenvolk na, waarvan niemand de vraag stelt wat ze nu precies met die 400 kinderen te maken hadden. Het ging de EU vooral om samenwerking met Libie. Who fuckin' cares about the kids?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nu weet ik ook wie jij bent. Je bent een laffe kloon van KirmizyBeyazIk merk het aan je schrijfstijl en je grote mate van eigenliefde.
En ga nu slapen voordat je vader je in slaap slaat. [afbeelding]
Ghadaffi zit zich rot te lachen in z'n bedoeïnentent. Eerst eens zien hoeveel geld ze hier tegenaan gesmeten hebben. Daarnaast was dit een mooie gelegenheid voor Barosso om de morele superioriteit van de EU aan te tonen en sympathie te winnen in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik deed dat Bulgaren/palestijnenvolk na, waarvan niemand de vraag stelt wat ze nu precies met die 400 kinderen te maken hadden. Het ging de EU vooral om samenwerking met Libie. Who fuckin' cares about the kids?
En nu wenst dat kutvolk natuurlijk in NL te wonen.
Grappig dat Ghadaffi zichzelf nog steeds geen promotie heeft gegeven. Hij was en is nog steeds Kolonel Moamar Ghadaffi.quote:
b.i.o.t. dat ben ik?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, b.i.o.t. probeerde het ook vol te houden.![]()
Op tijd stoppen met roken en drinken, helpt al veel. Het werk is niet meer zo zwaar dan een generatie of twee geleden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef Gabry het volgende:
Nieuws van vorige week, maar ik ben me even aan het inlezen.
In Italië gaan ze in 2008 de leeftijd waarop je met pensioen mag verhogen tot 58 jaar. Daarna mag je van het laatste restje van je leven genieten. Uiteindelijk zal het mogelijk verhoogd worden tot 61 jaar.
Als wij straks moeten werken tot ons 70e, als je zo oud wordt, dan kun je na je carriere vrijwel niets meer.
Het is niet de vraag of het werk tot die leeftijd gedaan kan worden, maar of het gewenst is om zulke maatregelen te nemen om de vergrijzing tegen te gaan. Ik vind de prijs die wij mogelijk moeten gaan betalen erg hoog.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Op tijd stoppen met roken en drinken, helpt al veel. Het werk is niet meer zo zwaar dan een generatie of twee geleden.
Langer doorwerken, met een relatief langere gemiddelde opleidingstijd is ook wel logisch. Ik heb het nu niet over stratenmakers.
Daarvoor en vergelijkbare banen zou een uitzonderingsregel in het leven geroepen moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |