quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat ik op me werk zit en ik niets te doen heb
en ik krijg veel betaald om niets te doen op het moment en om nou opvallend te gaan lopen gamen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef kamustra het volgende:
tetris is echt wel goed voor je keys, net weer 5000 erbij![]()
in wat voor tijdbestek?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef kamustra het volgende:
tetris is echt wel goed voor je keys, net weer 5000 erbij![]()
gemiddeld 6.25k per dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:17 schreef joopsim het volgende:
zo ook maar weer eens een pulse van 100K de deur uit doen
duidelijk te zien dat ik vakantie heb... 16dagen er over gedaan pfff zo schiet het natuurlijk nooit op
maar ja alle beetjes helpen
en na de vakantie zal het wel weer hard gaan met de keys(hoop ik
)
ach ja zitten ook 10dagen bij waar ik niks gedaan heb op de pc dusquote:
ahquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:39 schreef joopsim het volgende:
[..]
ach ja zitten ook 10dagen bij waar ik niks gedaan heb op de pc dusvalt nog wel iets mee....maar ik heb betere tijden gehad
![]()
nou, ik werk 60 uur per week en ik heb nóg een gemiddelde van 20k. doe wat meer je best jij!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:39 schreef joopsim het volgende:
[..]
ach ja zitten ook 10dagen bij waar ik niks gedaan heb op de pc dusvalt nog wel iets mee....maar ik heb betere tijden gehad
![]()
Niet iets in dat straatje wat op Vista zit?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:57 schreef MrManiak het volgende:
Dat Pinball 3D dat bij Windows ingebakken zit is ook wel tof
Ik ben nog niet aan de Vista... Wat is het belangrijkste verschil tusen Vista en XP... (serieus antwoord, niet zeggen; "alleen de lay-out"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet iets in dat straatje wat op Vista zit?![]()
Voor mij toch wel de lay-out, heel anders.. .maar daarnaast ook de indeling, die is wat beter geworden.. Daarnaast vind ik het ook gebruikersvriendelijk, overal staat een (lange) uitleg waar het voor dient..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de Vista... Wat is het belangrijkste verschil tusen Vista en XP... (serieus antwoord, niet zeggen; "alleen de lay-out")
Tof dat je je aangemeld hebt: welkomquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa ik heb me ook aangemeld. Ik kende het al wel
Jammer dat de megapuls één dag voor ik terugkom van vakantie is...
de naamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de Vista... Wat is het belangrijkste verschil tusen Vista en XP... (serieus antwoord, niet zeggen; "alleen de lay-out")
kan je uitzettenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef kamustra het volgende:
Je krijgt nu nog meer irratante meldingen !!
Als dat niet leuk is ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |