We hebben een aantal nieuwe leden, ik heb mn miljoen gepulsed omdat mn computer leeg moest. Voor de rest eum, dr is iets vaags aan de gang bij de output van gister(?) bij het team voor ons. Tenminste, ik begrijp het niet echt. En voor de rest is alles gewoon z'n gangetje gegaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef fate het volgende:
Ik ben weer eens terug!
Ben 12 dagen inactief geweest maar vanaf nu zal ik weer wat meer kunnen typen! Wat is er zoal gebeurd de laatste tijd? Lopen we in of uit op ogame eigelijk? Ik ben verbaasd eigelijk dat ik niet zoveel plaatsen ben gezakt!
Oké!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
We hebben een aantal nieuwe leden, ik heb mn miljoen gepulsed omdat mn computer leeg moest. Voor de rest eum, dr is iets vaags aan de gang bij de output van gister(?) bij het team voor ons. Tenminste, ik begrijp het niet echt. En voor de rest is alles gewoon z'n gangetje gegaan.
Waarom doe je niet mee met de megapulse...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef Ravii het volgende:
Me autopulse staat nu op 1234.
hoezo je krijgt rare getallen!
EDIT: heb hem ff op 2345 gezet, anders pulse ik zovaak!
omdat er vele zijn die sparen voor de megapulsequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef fate het volgende:
Ik ben verbaasd eigelijk dat ik niet zoveel plaatsen ben gezakt!
ik ben 11 augustus op vakantie. tot 24..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:23 schreef casper4ever het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee met de megapulse...
Die is gruwelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoi worm.
zal ik dan maar de eerste zijn op deze pagina
[afbeelding]
Jawel heur!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:46 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Die is gruwelijk
Kan je trouwens ook met meerdere accounts ingelogd zijn tegelijker tijd?
want mijn zusjes die zitten dus de HELE dag op al die chat sites en krijgen dus HEEEEEEL wat keys en als ik het nou ff stiekempjes instaleer op hun pc's krijgen we veel keys![]()
Of is dat niet mogelijk![]()
dit, maar dan een andere acount.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jawel heur!
moet je wel instaleren onder een ander profiel!
inloggen bij whatpulse en dan pulse profiles. ofso!
Danke schönquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jawel heur!
moet je wel instaleren onder een ander profiel!
inloggen bij whatpulse en dan pulse profiles. ofso!
Dat zal inderdaad wel één van de redenen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:30 schreef gateway het volgende:
[..]
omdat er vele zijn die sparen voor de megapulse![]()
Je moet voor hun dus wel een aparte account aanmaken he, anders is het cheaten. Maar door dat te doen help je Fok! natuurlijk wel en hun boeit het waarschijnlijk toch helemaal niks als ze het al doorhebben, moet je alleen ff zorgen dat er regelmatig gepulsd gaat wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Danke schön
hanstin gaat voor plek 1 gek
davemaster watch out![]()
ik heb volgens mij ook wel redleijk wat clicks tov mijn keys, ik ben niet zon sneltoets fanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:15 schreef Cieva het volgende:
lol mijn verhouding is redelijk scheef vergeleken met de meeste hier
keys: 36k klicks: 33k
net weer ff 2 dagen actief gepokerd dus dat zal wel helpen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef superworm het volgende:
vandaag: 24.540 keys, 430 clicks. Twee mensen een lánge, lánge email gestuurd. En een vermoeiend msn-gesprek gehad met mijn ex.
waarschijnlijk de mega pulsequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef donroyco het volgende:
Komt er nog iets speciaal in topic numero 100? Iets van een goede FAQ?
Het gaat idd snel met die topics.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:32 schreef MrManiak het volgende:
Nog maar 5 posts en dit ding is weer vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |