Ja net een week geleden weer gedaan... allemaal glim!quote:
Ja graag. Ik wacht al 2,5 jaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Juup© het volgende:
Beetje zonnebloemolie op een doekje en poetsen maar
quote:
en gezond,lees de verpakking.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:46 schreef ibaneX het volgende:
[ afbeelding ]
Loctite super clean
Werkt mooi
mijn zoon ook een keer na een eitje te hebben gebakken. Ff met commadant poetsen (en blijven poetsen tot het weg is).quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ga het eens proberen. Onze schoonmaakster mag er niet meer aankomen, want die had een schuursponsje gebruikt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:35 schreef jobvh69 het volgende:
Als ik jullie een tip mag geven voor het schoonmaken van RVS.
Kennen jullie het merk JEMAKO? Mijn vrouw is daar zelfstandig distributiepartner van en verkoopt veel aan huis. Tegenwoordig hebben veel mensen RVS en JEMAKO heeft daar de juiste middelen voor. Kijk eens hier voor meer informatie.
Er zijn al veel mensen zeer enthousiast over deze produkten en ze zijn ook nog eens ECO-Plus (meer milieuvriendelijk), toch niet onbelangrijk.
tis spam omdat ze het zelf verkopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Er wordt toch juist gevraagd om producten die RVS schoonmaken. Noemt er iemand een product, is het ineens spam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |