Mukkes is wel leuk! woon er toch vlakbij!quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Waar wil je poolen? Mukkes, Big Ben?
Het interesseert me vrij weinig wat jij al dan niet denkt te ruikenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik ruik een kloon
[..]
ik voel me aangesproke![]()
![]()
carequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig wat jij al dan niet denkt te ruiken![]()
De sfeer is niet wezenlijk anders dan hier hoor:quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Aangezien een heleboel DGK'ers de SC tot voor kort ook 's nachts nog uitermate gezellig vonden, zou het toch wel eens aan die voorraad pubers met vakantie en tijd te veel kunnen liggen dat de sfeer hier veranderd is.
De SC wordt op dit moment verneukt, het was niet alleen tegen jou, maar als jij je weer eens van je beste kant moet laten zien door een grote bek open te trekken dan moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik moch ook oprotten van hem.
dus het gevoel is wederzijds.![]()
Met het verschil dat dat allemaal vaste DGK (en DGK SC) users zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
De sfeer is niet wezenlijk anders dan hier hoor:
[SC#40] Und So Weiter...
Ach, misschien wordt je al te oud voor de SC [afbeelding]
![]()
incest gedragquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Met het verschil dat dat allemaal vaste DGK (en DGK SC) users zijn![]()
Daar ben je tenminste nog welkom als 'allochtoon'quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, daar hebben ze bij andere subfora geen last van hè![]()
Hier net zo goed, maar als er elders ineens een invasie is dan gaan mensen zich er ook aan ergeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daar ben je tenminste nog welkom als 'allochtoon'![]()
Dat heeft er geen fuck mee te makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daar ben je tenminste nog welkom als 'allochtoon'![]()
Volgens mij bedoelde hij een niet gebruikelijke user van dat subforum... ik neem tenminste aan dat het verder niet op afkomst (nationaliteit) gebaseerd was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat heeft er geen fuck mee te maken.
Dat is dan meestal omdat die 'buitenstaanders' niks posten wat met het betreffende subforum te maken heeft. De SC reeks hier heeft echter nooit enige kwaliteit danwel verwantschap gehad met DGK dus gaat dat niet op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier net zo goed, maar als er elders ineens een invasie is dan gaan mensen zich er ook aan ergeren.
Oh wacht, ik begrijp 'emquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij een niet gebruikelijke user van dat subforum... ik neem tenminste aan dat het verder niet op afkomst (nationaliteit) gebaseerd was.
huiliequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:19 schreef Edwinuss het volgende:
Anders zijn jullie allemaal even aanstellers..
Oei, pijnlijk...quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:22 schreef Edwinuss het volgende:
bedoel slapen, sorry..
Omdat??quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:19 schreef Edwinuss het volgende:
Anders zijn jullie allemaal even aanstellers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |