Jij grapjas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat is een stuk bekender dan waar je eerst woonde.
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euhm, was jij daarbij met die bijl?
ik kan DGK Streams kijken zonder geluid en met bagger kwaliteit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef Paris_Texas het volgende:
Hallo kinders??
Wie kijkt er hier DGK?? En waarom wordt de DGK SC als nachtbagger gebruikt??
Moraalridderquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef Paris_Texas het volgende:
Hallo kinders??
Over het algemeen van mensen die verder ook in dat subforum postenquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik kan DGK Streams kijken zonder gelijk en met bagger kwaliteit.
kut licentie.
anyways. dit is de SC, SC's staan altijd vol met bagger![]()
Ik. Maar ik denk niet dat je het mij vraagt. Zij gaan op de AT af denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef Paris_Texas het volgende:
Hallo kinders??
Ik heb in COS gepost.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Over het algemeen van mensen die verder ook in dat subforum posten
Mwah, het begint 's nachts zo ongeveer standaard te worden, maar goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik. Maar ik denk niet dat je het mij vraagt. Zij gaan op de AT af denk ik.
Geef mij ook maar een wijf die vet hard geneukt word door een gast.quote:
kunnen we dan combineren met me date.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef Edwinuss het volgende:
Maar Thera! Wanneer gaan we poolen!!?
Aangezien zoveel DGK'ers blijk geven geen leven te hebben als je naar hun posttijden kijkt wordt dit vanzelf een verzamelplaats voor de baggeraars. Jullie hebben het 'probleem' zelf veroorzaakt, dan moet je ook op de blaren zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Over het algemeen van mensen die verder ook in dat subforum posten
zeg maar tegen hem dat op kan tiefen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:03 schreef TherAngelina het volgende:
=IaN= zegt:
Zeg even in de SC dat ze allemaal op moeten rotten.
Moest ik even doorgeven.
Grapjas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:03 schreef Ravii het volgende:
[..]
kunnen we dan combineren met me date.
dan kan jij na het poolen optiefe.![]()
Zo, hij hebt wel een hele grote mond voor iemand die hier net een paar dagen post hèquote:
Aangezien een heleboel DGK'ers de SC tot voor kort ook 's nachts nog uitermate gezellig vonden, zou het toch wel eens aan die voorraad pubers met vakantie en tijd te veel kunnen liggen dat de sfeer hier veranderd is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Aangezien zoveel DGK'ers blijk geven geen leven te hebben als je naar hun posttijden kijkt wordt dit vanzelf een verzamelplaats voor de baggeraars. Jullie hebben het 'probleem' zelf veroorzaakt, dan moet je ook op de blaren zitten.
Waar wil je poolen? Mukkes, Big Ben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef Edwinuss het volgende:
Maar Thera! Wanneer gaan we poolen!!?
ik ruik een kloonquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zo, hij hebt wel een hele grote mond voor iemand die hier net een paar dagen post hè![]()
ik voel me aangesprokequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Aangezien een heleboel DGK'ers de SC tot voor kort ook 's nachts nog uitermate gezellig vonden, zou het toch wel eens aan die voorraad pubers met vakantie en tijd te veel kunnen liggen dat de sfeer hier veranderd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |