dit soort films móét ik in de bios zienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef Adelante het volgende:
ik heb de hele slechte videocam versie gezien met half beeld... desalniettemin leuke film
Bij ons 9 euro, had gereserveerd, maar er zaten maar 10 mensen in de bios.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ja toffe film hoeveel hebben jullie voor het kaartje betaalt? Heb het gevoel dat ik afgezet ben, 10.50 koste het, gereserveerd en had superslechte stoelen.
nee hoor, thuis op home cinema set gaat ook prima, mits goede kwaliteit beeld...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dit soort films móét ik in de bios zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geef ik de film 4 sterren/ 8 als eindcijfer![]()
Lees mijn laatste post maar eens..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:03 schreef Patch het volgende:
klopt, iedereen praat over Rickman, Oldman en andere mooie acteerprestaties.
Maar als er iemand ondergewaardeerd word dan is het wel die kerel die Filch / Vilder speelt.
![]()
![]()
![]()
Voorbeeld van perfecte casting![]()
mijn post was een reactie op jouw post...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Lees mijn laatste post maar eens..![]()
zorry hoor, maar ik vind deze echt niet de beste. Hij was zo onsamenhangend als de netequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:52 schreef Luutgaert het volgende:
Beste Harry Potter film tot nu toe.Goed dat deze film niet één en al actie is zoals Goblet of Fire, die vond ik wat tegenvallen na Prisoner of Azkaban.
Dat idee heb ik ook. De film op zich was erg vermakelijk, maar moeten we nu zo veel tijd besteden aan Luna en haar schoenen die kwijt zijn in plaats van een duidelijke uitleg te geven over Grimmauld Place of de Order? Ik begrijp wel dat ze niet alles kunnen verfilmen, maar ze focussen af en toe op de verkeerde dingen imho.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:51 schreef PeRi het volgende:
IVandaag gezien, vond 'm toch weer wat tegenvallen. Laatste drie films vind ik sowieso minder, neem dan wat meer speeltijd of schrap hele scènes want het begin - het eerste uur - is altijd zo sloom als de pest en de rest wordt afgeraffeld. Het kan zoveel beter.
Oeh, das wel stoere poster. Had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geweldige film!
Die Luna is wel knap ja
[afbeelding]
Ik heb hem nu als wallpaperquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:36 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Oeh, das wel stoere poster. Had ik nog niet gezien.
Ik ga volgende week zaterdag (eindelijk).quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:49 schreef Sannydance het volgende:
Gezien!!![]()
Na film vier hield ik mijn hart vast, maar ik meot zeggen dat dit met 100% meeviel. Ik miste geen vreselijk belangrijke dingen in deze film..
één ding: hoe hebben ze het in 's hemelsnaam voor elkaar gekregen om Umbridge in de film nog erger te maken dan in het boek... wat een ********.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just because you can doesn't mean you should
Omber was idd erg goed gespeeld!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Umbridge was goedgod wat heb ik een hekel aan dat mens
en Luna vond ik ook waanzinnig goed gecast
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef MissLeDuq het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
dat ook ja, maar de belangrijkste dingen zaten er gelukkig wel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vertelden ze pas op het laatst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
dat snapte ik uiteindelijk ookduurde alleen ff
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef MissLeDuq het volgende:
Datgeen wat ik nu gequote heb vond ik heel raar. Daar ging die hele scéne om, en dan laten ze de ene persoon weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de rest opnoemt zijn vooral kleine subplotjes. Je kunt gewoon echt niet elke scéne uit het boek in de film proppen. Alleen wat belangrijk is voor het verhaal hoort in de film.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om alles verfilmd te zien hoor. En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
Ik hoop dan ook dat er leuke weggeknipte scénes op de dvd komen te staan. P
[ Bericht 5% gewijzigd door Steve op 19-08-2007 16:44:36 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[/spoiler]
Datgeen wat ik nu gequote heb vond ik heel raar. Daar ging die hele scéne om, en dan laten ze de ene persoon weg...
Wat de rest opnoemt zijn vooral kleine subplotjes. Je kunt gewoon echt niet elke scéne uit het boek in de film proppen. Alleen wat belangrijk is voor het verhaal hoort in de film.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om alles verfilmd te zien hoor. En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het zelf toch beter gevonden als ze iets meer in de film hadden verwerkt van de kleine dingen die later in het verhaal belangrijk blijken (zoals dat stuk met Snape). Relatief gezien is het een korte film voor het dikste boek uit de serie...
Maar zoals ik al aangaf: Ik vond de film op zichzelf staand zeker goed! Umbridge en Bellatrix (jammer van de kleine rol) waren echt geweldig
Just because you can doesn't mean you should
Waarschijnlijk aan het eind van dit jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand wanneer de dvd uitkomt?
Dan zal er vast wel veel een extra bij komen, bijv. een poster of een game ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is dus nog wel een tijdje.. Maar dan weet ik wel al wat ik op mijn geschenkenlijstje ga zetten voor oudejaar![]()
de dvd komt op 14 november dit jaar uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand wanneer de dvd uitkomt?
Ah OK, dat wordt een vroeg Sinterklaas kadotje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef biermeister het volgende:
[..]
de dvd komt op 14 november dit jaar uit
er is 45 minuten aan scenes uit de film geknipt. geen idee waarom... zullen wel op de dvd komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
Dit zijn een aantal geknipte scenes:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
er is 45 minuten aan scenes uit de film geknipt. geen idee waarom... zullen wel op de dvd komen.
EN kunnen we die ook ergens bekijken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal geknipte scenes:
"Trelawny eating" (02:31:17)
"Neville speaks up for Harry" (00:13:08)
"Steady cam around" (00:26:02)
"Umbridge questions Trelawny" (02:46:18)
"Malfoy, Crabbe and Goyle bully a student" (00:17:21)
"Filch blows on Umbridge's hair" (00:21:06)
"Harry, Hermione and Umbridge - extended" (01:47:14)
"Harry enters" (00:37:22)
"Harry and Ron packing" (01:07:23)
Nee, die komen alleen op de DVD.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
EN kunnen we die ook ergens bekijken?
Serieus?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, die komen alleen op de DVD.
Misschien zal in de loop van het jaar wel 1 of meerdere scenes uitlekken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Niet dat ik hem niet zal kopen, maar zo nu wat extra materiaal zou de tijd wel makkelijker overbruggen
Die scénes komen volgens de British Board of Film Classification op de dvd. Nog even wachten dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
EN kunnen we die ook ergens bekijken?
edit: oeps, verkeerde topic.quote:Actor Jim Broadbent: I am Horace Slughorn
HBP Film
Posted by: Sue
September 17, 2007, 11:36 AM
In an exclusive interview with our friend Garth Franklin of Dark Horizons, actor Jim Broadbent confirms that he has been cast in the role of new Potions master Horace Slughorn for the upcoming Harry Potter and the Half-Blood Prince Film.
The actor, who says he has read the Harry Potter books, confirms he will play the pivotal character in the sixth Harry Potter film which is in rehearsals this week and is set to begin filming shortly. The actor, best known for his roles in Moulin Rouge, Bridget Jones and his Academy Award winning role in “Iris” says the following:
Who are you?
Broadbent: Who am I? He’s called Horace Slughorn. He’s a retired teacher of magic who’s drawn back out of retirement because he’s got some secrets they need in the battle against the Deatheaters and he’s quite star struck as a teacher and he’s drawn back into the fold because he likes to notch up celebrity students, and he’s drawn back by Harry.
Question: Is he a comic character?
Broadbent: He is quite a comic character, yes. I haven’t started yet. I’ve had endless costume fittings and makeup and …
Question: What kind of costumes?
Broadbent: Tweedy sort of things with a bit of padding. He’s an older man, I’m aging up again.
Bron: TLC
Die prijs ook he..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:02 schreef Koningin het volgende:
De dvd kan al gereserveerd worden bij Bol.com voor ¤ 22,99
quote:
Ik heb hem zojuist bij Blokker gekocht voor 11 euroquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:34 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Bij de Blokker is de 2-DVD morgen en overmorgen te koop voor ¤ 14,99.
Let wel: alleen geldig op woensdag 14 en donderdag 15 november.
Hoe dan voor 11 euro?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist bij Blokker gekocht voor 11 euro
Gewoon, op de toonbank gelegd en 11 euro betaaldquote:
Nee hoor, 2 disc, met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
De 1 disk versie lijkt mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, op de bon staat ook nog 14,99quote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon, op de toonbank gelegd en 11 euro betaald
Hing een bord buiten dat ie voor 11 euro was en dat laat ik me geen 2e keer zeggen natuurlijk!
[..]
Nee hoor, 2 disc, met alles erop en eraan.
[ afbeelding ]
Is idd grappig.. voor een paar seconden. Maar wel stom dat ze die nasynchronisaties hebben gemaakt.. film is voor 12 jaar en ouder. Dan ga je toch niet naar de Nederlandse stemmen luisteren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoorde net een stukje van Hagrid op z'n Belgisch. Wat een heerlijk accent daar.Erg geinig gedaan.
Tja, voor de PS3 maken ze games voor 17+ die nog nagesynchroniseerd wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is idd grappig.. voor een paar seconden. Maar wel stom dat ze die nasynchronisaties hebben gemaakt.. film is voor 12 jaar en ouder. Dan ga je toch niet naar de Nederlandse stemmen luisteren?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |