Eerlijk duurt het langst volgens Nadiaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee............laat ik vanvond eens eerlijk zijn![]()
Week of 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerlijk duurt het langst volgens Nadia![]()
Nada heeft het over intenties , dat woord snapt Amanda natuurlijk niet, al zegt ze van wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia liegt de boel zo aan elkaar dat het me niets verbaast als ze zelf ook niet meer weet wat ze nou precies aan wie verteld heeft
joke accounts .. zo leuk altijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee hoor ! Net binnen !! Ik zit nog in de COSSEN van vandaag, maar hoor
dat SuperDennis al flink op gang is.
EN DE NACHT MOET NOG BEGINNEN![]()
En je kwam aandacht tekort ofzo ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]Ik ben de kloon van StefanPeeters....
Zou ze weten hoe ze dat moet spellen ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerlijk duurt het langst volgens Nadia![]()
Nee ik kom geen aandacht tekort maar ik moet toch een uitlaatklep hebben voor mijn bewondering voor Dennis?quote:
Terug naar MSN jij, jij moet nu druk bezig zijn met brainwashen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou ze weten hoe ze dat moet spellen ?
Hell has no fury like Dennis' thorn....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef milk-shake het volgende:
nou dat was verschrikkelijke terror vanavond van Dennix las ik ..............ff bijkomen.
Al die tutjurkjes staan haar niet..daarin lijkt ze net een bouwvakster. Ook die blauwe oogschaduw staat haar voor geen meter. Ze moet de focus van haar ogen afhalen want die staan te dicht bij elkaar en als je er oogschaduw opdoet dan lijkt het nog erger. Ze moet lippenstift opdoen. Ze zag er 2 keer heel geil uit: tijdens het bootcamp en toen ze de striptease voor Jaap deed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt. De styliste heeft nu kleding uitgezocht die een stuk beter bij haar passen.
Ik neem liever een borrelquote:
Ze is zich aan het inlezen op FOKquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Terug naar MSN jij, jij moet nu druk bezig zijn met brainwashen!![]()
Shit..nou verraad ik mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik kom geen aandacht tekort maar ik moet toch een uitlaatklep hebben voor mijn bewondering voor Dennis?![]()
Kijk, dat is humorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik kom geen aandacht tekort maar ik moet toch een uitlaatklep hebben voor mijn bewondering voor Dennis?![]()
Verkeerde kloonaccount??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |