Klopt. De styliste heeft nu kleding uitgezocht die een stuk beter bij haar passen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
Mooi topje heeft Lieke aan.
Dat is de bos van FdW en Demins,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
WTF ik krijg net een bos witte rozen aan de deur![]()
![]()
Afzender, liefs de FEBO![]()
Oh, dat doen ze bij alle vaste klantenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Heb ik ook geregeld i.o.v. Deminsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Schiet mij maar in de feestverlichting.. Ze heeft het toch al verteld, vertelde ze net maar ze verteld nu weer watquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Dennis dacht dat Nadia het lef niet zou hebben om te vertellen wat er gebeurd is, Nadia zegt dat ze dat wel gedaan heeft, maar dat ze het "zachtjes" gebracht heeft.
Later voelde zich zo rot dat ze Amanda uiteindelijk alles verteld heeft.
Iemand dit meegekregen?? Lijkt me sterk dat Amanda niet alsnog zou gaan flippen als ze zou horen dat het meer dan 1 keer was die "niets voorstelde"
Volgens mij heeft ze niet meer gedaan dan het "zachtjes brengen"
Okee............laat ik vanvond eens eerlijk zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens, van wie ben jij een kloon ?
Ik heb haar vandaag meerdere keren horen zeggen dat Brian haar niet vaker heeft gekust, maar dat ze het gevoel had dat hij meer voor haar voelde en dat zij dacht dat hij de intentie had om haar te zoenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Dennis dacht dat Nadia het lef niet zou hebben om te vertellen wat er gebeurd is, Nadia zegt dat ze dat wel gedaan heeft, maar dat ze het "zachtjes" gebracht heeft.
Later voelde zich zo rot dat ze Amanda uiteindelijk alles verteld heeft.
Iemand dit meegekregen?? Lijkt me sterk dat Amanda niet alsnog zou gaan flippen als ze zou horen dat het meer dan 1 keer was die "niets voorstelde"
Volgens mij heeft ze niet meer gedaan dan het "zachtjes brengen"
Nadia liegt de boel zo aan elkaar dat het me niets verbaast als ze zelf ook niet meer weet wat ze nou precies aan wie verteld heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiet mij maar in de feestverlichting.. Ze heeft het toch al verteld, vertelde ze net maar ze verteld nu weer wat
anders dus ik kan je helaas niet vertellen wat ze nou precies verteld.![]()
Steeeeeeeeeeds hetzelfde, met een klein twistje.... ligt er aan met wie ze praat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef petraa het volgende:
Ik word strontziek van die verhalen!!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee............laat ik vanvond eens eerlijk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |