heb ik op CD!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:19 schreef teigan het volgende:
is dat op tv ofzo?
Ik ben op youtube aan het zoeken... Heb nu apocalyptica opstaan met Faraway Vol. 2
Feli!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yep. Maandag ook al even. Toen was ik even in Groningen, want PSM heeft zijn bachelor gehaald![]()
Nu de bevestiging van de examencommissie nog even afwachten
Paal zn daklozenauto is zwaar okquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jij mag wel! Als je me dan een lift geeft in dat ding zonder dak van je.
jaaaaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, we gaan een ritje maken.. Zal ik snoepjes en cola en reisspelletjes meenemen?
voor we het dorp uit zijn natuurlijk alquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zodat we al voor 9 uur misselijk zijn?
Je weet dat het plaatsnaambordje NAAST onze oprit staat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor we het dorp uit zijn natuurlijk al
Dat moet je aan Lijznega zlef vragen ben ik bangquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en mag ik op die Citroens gaan zitten?
Woon jij in Predikant?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet dat het plaatsnaambordje NAAST onze oprit staat?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jij mag wel! Als je me dan een lift geeft in dat ding zonder dak van je.
Dat kan dichterbij hè.quote:
Ja hoi, ik heb beloofd de elfstendentocht nog eens met Tineke te doen, achteraan sluiten jij!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je'n keer met mooi weer zin hebt om te touren in het noorden geef je maar een schop, grote kans dat ik dan al ergens rondrij
Daar zijn wel mooiere foto's vanquote:
Oeh, tof man.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je'n keer met mooi weer zin hebt om te touren in het noorden geef je maar een schop, grote kans dat ik dan al ergens rondrij
Doe jij de Elfstedentocht, doe ik de Borgentochtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb beloofd de elfstendentocht nog eens met Tineke te doen, achteraan sluiten jij!
Geef ik je wel op MSNquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, tof man..
. Wat is je nummer?
.
Wat is de Borgentocht?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Doe jij de Elfstedentocht, doe ik de Borgentocht
Da's alleen wel een lange rit...
Idd...quote:
Soort elfstedentocht door het Groningse platteland langs wannabe-kasteeltjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |