Door rood rijden op het damsterdiep....quote:
Oh, heb je wel even naar me gezwaaid op z'n minst?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef teigan het volgende:
[..]
Door rood rijden op het damsterdiep....
Oh nee, dan ben ik er inderdaad niet. Maar wel kut voor je joh, is het een hoge?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef teigan het volgende:
je was er vast neit, het was op een vrijdag- of zaterdagavond..
oeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef teigan het volgende:
[..]
Door rood rijden op het damsterdiep....
130 euro...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh nee, dan ben ik er inderdaad niet. Maar wel kut voor je joh, is het een hoge?
quote:
Damn dat ik toen niet in de buurt was. Zal aan het eind van de vakantie eens even vragen wat er aan de hand was. Een nestor behoort het te weten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
heej politie in de selwerd 1 flat..
Hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:56 schreef Dangel het volgende:
Waar is Peterselieman?
Yep. Maandag ook al even. Toen was ik even in Groningen, want PSM heeft zijn bachelor gehaaldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, psm is terug.
Met mij wel. Leven gaat zijn gangetje. Was wel toe aan vakantie trouwens.quote:
Ik ga dus echt niet meer toeteren en zwaaien als ik jou zie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik woon echt in een kutdorp hier joh. Ik ben hier nu weer anderhalve week, en tot nu toe is er ELKE dag minstens één keer, tijdens m'n fietsritje van en naar m'n werk, naar me getoeterd of gezwaaid (of beide) door een wanhopige man of zo. Echt.
Oh fuck ik toeter en zwaiai ook vaak naar mooie vrouwenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik woon echt in een kutdorp hier joh. Ik ben hier nu weer anderhalve week, en tot nu toe is er ELKE dag minstens één keer, tijdens m'n fietsritje van en naar m'n werk, naar me getoeterd of gezwaaid (of beide) door een wanhopige man of zo. Echt.
wtf :|quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef teigan het volgende:
[..]
130 euro...
hoog dus..
Ik kijk nu dus echt wel 100 keer of het wel echt groen is..
Oh jij mag wel! Als je me dan een lift geeft in dat ding zonder dak van je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet meer toeteren en zwaaien als ik jou zie!
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |