quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Panic_A het volgende:
Jammer van de heineken, maar je hebt gelijk. En je vergeet Jupiler, Desperado en Murphy's irish red.
En daar moet je een topic over openen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Fiskus het volgende:
grolsch![]()
amstel![]()
bavaria![]()
daarentegen:
dommelsch![]()
heineken![]()
warsteiner![]()
hertog jan![]()
klacht: lees boven![]()
Allemaal laffe zoet troepquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Fiskus het volgende:
grolsch![]()
amstel![]()
bavaria![]()
daarentegen:
dommelsch![]()
heineken![]()
warsteiner![]()
hertog jan![]()
ts, lijkt wel een marokkaan die een bierkeuze doet in een café waar ie eigenlijk niet mag komen...quote:
ik ben het hier eigenlijk best mee eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Panic_A het volgende:
Jammer van de heineken, maar je hebt gelijk.
We hadden het toch over pils, niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef MahirBurekovic het volgende:
Piet drinkt t liefst een Erdinger. Een echte man, die Piet.
U bent gezakt voor het bier examen. U gaat niet door naar de Finales in respectievelijk Belgie en Tsjechie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Fiskus het volgende:
grolsch![]()
amstel![]()
bavaria![]()
daarentegen:
dommelsch![]()
heineken![]()
warsteiner![]()
hertog jan![]()
klacht: lees boven![]()
Jij vind heineken ook zoet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Allemaal laffe zoet troep
Pils hoort bitter te zijn.
heineken is het enige bier dat ik keihard door kan zuipen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
U bent gezakt voor het bier examen. U gaat niet door naar de Finales in respectievelijk Belgie en Tsjechie.
Heineken...behalve dat ze goede marketings medewerkers hebben zouden ze er goed aan doen eens een goede brouwer te zoeken.
is het ook als je het met een bittere pilsner vergelijkt.quote:
wat is ajvar budvar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hadden het toch over pils, niet?
Nee, in Beieren kunnen ze geen behoorlijk bier maken, goed pils vind ik Jever, Urquel, Ajvar budvar, zelfs Bitburger is beter dan het lijstje van TS.
Liever nog drink een goed Altbier, Schlussel of Uerige ofzo
ik vind het redelijk bitter ter vergelijking met anderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is het ook als je het met een bittere pilsner vergelijkt.
en dat terwijl ik niet zo van zoet hou![]()
Je bedoelt neem ik aan gewoon Budvar (Budweiser)? Ik snap niet waar ajvar op slaat, in ieder geval.quote:
Still much to learn Daniel-Sanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heineken is het enige bier dat ik keihard door kan zuipen.
wax in, wax out.quote:
Stond in praag altijd op de glazen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan gewoon Budvar (Budweiser)? Ik snap niet waar ajvar op slaat, in ieder geval.
Misschien heette dat café ajvar. Nee waarschijnlijk waren het gewoon lege ajvar potjes!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stond in praag altijd op de glazen.
Maar het is idd de originele Budweis (niet die laffe troep uit de states)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Misschien heette dat café ajvar.
HOU OP!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Hahahahahha Dommelsch en Heineken lekker vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|