Alleen als zij omgebouwd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef Neleos het volgende:
Ik weet wel de tweelingzus van Elvis uit Jonge Leu En Oale Groand, Janice. Telt dat ook?
Neuh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent een eh... fan van die serie, Neleos
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef Neleos het volgende:
Neuh...
spieren en skelet vallen samen onder tractus locomotoriusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:48 schreef Plasterk het volgende:
skelet spijsverstering speiren
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef C21H23NO5 het volgende:
Zenuwstelsel
Spijsverteringskanaal
Lymfestelsel
Hallo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
C +1
Punten in deel 907:
qonmann 1
Plasterk 2
TradeMarkie 2
wyccie 2
Iago 2
C21H23NO5 5
hierissiedan 2
Bluezz 1
EricusMaximus 1
Flitspaal 1
Neleos 1
ElizabethR 1
quote:
nog beter valt t onder de klieren!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat valt onder de veneuze bloedsomloop
quote:Het lymfevatenstelsel, ook wel het lymfestelsel, lymfatisch stelsel of lymfatisch systeem genoemd, is is het geheel van organen, vaten en weefsels in het lichaam van gewervelde dieren waarin zich hoofdzakelijk lymfe en lymfocyten bevinden en getransporteerd worden.
Het stelsel maakt onderdeel uit van de veneuze bloedsomloop en fungeert als een drainagesysteem van het lichaam dat begint in de lymfevaten en eindigt in grote aders. Het stelsel is van groot belang bij de afweer in het menselijk lichaam, voorkoming van een auto-immuunrespons, transport van bloedcellen, afbraak en rijping van lymfocyten alsmede het reinigen van het bloed. Het stelsel vervult een immuunafweerfunctie van het lichaam door de aanwezigheid van lymfocyten in lymfeklieren (ook wel lymfeknopen genoemd) die via de lymfe en de grote borstbuis in de bloedsomloop recirculeren.
Jezus wat loop jij weer te zagen vandaag zeg!!quote:
Hallo, meneer lymfe!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
nog beter valt t onder de klieren!!!
Belangrijke systemen van het menselijke lichaamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jezus wat loop jij weer te zagen vandaag zeg!!
IK ZEG DAT HET WEL GOED IS EN IK BESLIS!!!
quote:Menselijke orgaansystemen
Ademhalingssysteem -- Endocrien systeem -- Exocrien systeem -- Hart- en vaatstelsel -- Immuunsysteem -- Lymfestelsel -- Bewegingsapparaat -- Spijsverteringssysteem -- Urogenitaal stelsel -- Voortplantingssysteem -- Zenuwstelsel
En je punt is???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Belangrijke systemen van het menselijke lichaam
* Cardiovasculair systeem: bloedsomloop, hart en bloedvaten
* Spijsverteringssysteem: verwerking van voedsel; bevat mond, maag en darmen
* Endocriene systeem: systeem van klieren die inwendig afscheiden
* Exocriene systeem: systeem van klieren die uitwendig afscheiden
* Immuunsysteem: het verdedigen tegen ziekte-veroorzakers
* Huid, haar en nagels
* Spiersysteem: het bewegen van het lichaam
* Zenuwstelsel: verzamelt, verwerkt en brengt informatie over door middel van zenuwcellen
* Reproductief systeem: de geslachtsorganen
* Ademhalingssysteem: de organen die voor ademhaling worden gebruikt
* Skelet: structurele steun en bescherming door beenderen en kraakbeen en huid
Het gaat er om dat als je een vraag stelt toch ten minste een goed antwoord verwacht en geen halve, tast nml de integriteit van t spel aan. Wat voor waarde heeft een goed antwoord dan nog? Ik geef met mijn biologische kennis als eerste het juiste antwoord. Ik ben niet kinderachtig, maar dit is gewoon onjuist.quote:
Stel nou maar gewoon een vraaahaaaaaaag. Ik heb het punt uitgedeeld en kom er niet op terug.quote:
lees dit ff plasterkquote:
hou toch eens op met zeuren manquote:
Ik geloof dat C21 ook behoorlijk wat biologische/medische kennis heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:58 schreef Plasterk het volgende:
Ik geef met mijn biologische kennis als eerste het juiste antwoord. Ik ben niet kinderachtig, maar dit is gewoon onjuist.
ja!quote:
Ow, fijn dat jij weet wat ik bedoel met een vraag en ik zelf blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:01 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja!
Daar staat orgaansystemen en dat bedoelde vraagsteller niet!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:01 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja!
Daar staat orgaansystemen
daar vallen skelet en spieren onder bewegingsapparaat
en dat bedoelde vraagsteller niet!
En ik zie de bloedsomloop van vraagsteller er niet tussen staan want dat is geen orgaansysteem, onvolledige vraag.
Joi er word alleen niet gespeeld nu en ik word genegeerdquote:
een Egyptische hyrogliefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:04 schreef C21H23NO5 het volgende:
[afbeelding]
Wat?
oog is geen systeem dus niet goed
bijjjjjjjjjjjjjjjjjnaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Oog van Isis??
Ik was het niet hoor, echt nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
Zo zeg, wat is het hier gezellig!? Nog niemand afgemaakt?![]()
medusa is grieks als ik mij niet vergis?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef Neleos het volgende:
Oog van Medusa?
OUI! TRES BIEN!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
Oog van Ra dan??
Zo wordt het oog van Ra ook genoemd jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oog van Horus
Ja, klopt, maar in Turkije kun je van die prullaria kopen die het oog van Medusa moeten voorstellen en dit leek er wel iets op, dus gokte het toch maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
medusa is grieks als ik mij niet vergis?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef Plasterk het volgende:
sorry, ik heb gewoon een hekel aan onvolledige vragen. Zal wel door mn wetenschappelijke achtergrond komen waar precisie een must is.
quote:Slowchat
Omdat er teveel geslowchat werd is er nu een speciaal slowchattopic voor geopend: AKQ SC #211: niveau nul min
Helemaal jaja!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Himalaya?
mag ik een bron van je, no offencequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal jaja!!![]()
WA +1
Punten in deel 907:
qonmann 1
Plasterk 2
TradeMarkie 2
wyccie 2
Iago 2
C21H23NO5 5
hierissiedan 2
Bluezz 1
EricusMaximus 1
Flitspaal 1
Neleos 1
ElizabethR 2
Wickedangel 1
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:19 schreef Plasterk het volgende:
volgens mij valt deze berg nergens onder
Moet je minister zelf maar even vragenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:20 schreef Homdeck het volgende:
volgens plasterk valt ie nergens onder ER. Hoe zit dat?![]()
De songtekst is dan ook wreedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:24 schreef Homdeck het volgende:
the one I love?
This one goes out to the one I lovequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:27 schreef Homdeck het volgende:
ik zal de tekst eens goed beluisteren dan, want het was maar een gok
oeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef Plasterk het volgende:
the cats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |