olgt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
v
de productie is bezig in het huis, waaronder ene sven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef Adothehague het volgende:
Waarom mag dennis het kantoor niet uit?
Ja Dennix.... nu...knalluh....je kan het...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
de vorige scene wordt nogmaals herhaald om ons in de stemming te brengen.........
zeg Dennix mijn hond moet piesen graag actie NU
Volgens Jaap staan er mensen van de productie buiten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Darklight het volgende:
Waarom was er een lock?
Snap er ook niks van , het mag? niet van achter?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef Adothehague het volgende:
Waarom mag dennis het kantoor niet uit?
leer je hond dan om in de tuin of op de kattebak te piesen. Problem solved.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
de vorige scene wordt nogmaals herhaald om ons in de stemming te brengen.........
zeg Dennix mijn hond moet piesen graag actie NU
Geen woord gelogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef Adothehague het volgende:
Dennis vind zichzelf een stumperd.
geen last vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
De streams van hidiho lopen telkens vast..of is dat alleen bij mij?
Dat is Brain die slaaptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
De inwerktijd is voorbij en de werking treedt in. Hij slaapt als een roosje!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien wachten ze tot de pammetjes hun werk doen, hij slaapt al bijna.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien wachten ze tot de pammetjes hun werk doen, hij slaapt al bijna.
Vreemd genoeg zijn er van alle 4 geen beelden..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef milk-shake het volgende:
ze hebben het weer over het aantal zoenen van Nadia ..........jaap en Dennix hebben het over 4 zoenen...........![]()
en Jaap heeft een bloedlul en Lieke heeft een bloedkut.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef Adothehague het volgende:
Dennis heeft een bloedhond zegt hij.
Heeft met je provider te maken, ik had gisteren de hele dag last.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat is de Dennis terror, die heeft nu al effectquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
De inwerktijd is voorbij en de werking treedt in. Hij slaapt als een roosje!![]()
jammer...maar ook al is het niet waar ............stoken met die handel.........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn er van alle 4 geen beelden..![]()
ja, bizar..... Brian weet waarschijnlijk alle dode hoeken van de 200 camerasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn er van alle 4 geen beelden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |