olgt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
v
de productie is bezig in het huis, waaronder ene sven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef Adothehague het volgende:
Waarom mag dennis het kantoor niet uit?
Ja Dennix.... nu...knalluh....je kan het...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
de vorige scene wordt nogmaals herhaald om ons in de stemming te brengen.........
zeg Dennix mijn hond moet piesen graag actie NU
Volgens Jaap staan er mensen van de productie buiten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Darklight het volgende:
Waarom was er een lock?
Snap er ook niks van , het mag? niet van achter?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef Adothehague het volgende:
Waarom mag dennis het kantoor niet uit?
leer je hond dan om in de tuin of op de kattebak te piesen. Problem solved.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef ericahysterica het volgende:
de vorige scene wordt nogmaals herhaald om ons in de stemming te brengen.........
zeg Dennix mijn hond moet piesen graag actie NU
Geen woord gelogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef Adothehague het volgende:
Dennis vind zichzelf een stumperd.
geen last vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
De streams van hidiho lopen telkens vast..of is dat alleen bij mij?
Dat is Brain die slaaptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
De inwerktijd is voorbij en de werking treedt in. Hij slaapt als een roosje!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien wachten ze tot de pammetjes hun werk doen, hij slaapt al bijna.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien wachten ze tot de pammetjes hun werk doen, hij slaapt al bijna.
Vreemd genoeg zijn er van alle 4 geen beelden..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef milk-shake het volgende:
ze hebben het weer over het aantal zoenen van Nadia ..........jaap en Dennix hebben het over 4 zoenen...........![]()
en Jaap heeft een bloedlul en Lieke heeft een bloedkut.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef Adothehague het volgende:
Dennis heeft een bloedhond zegt hij.
Heeft met je provider te maken, ik had gisteren de hele dag last.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat is de Dennis terror, die heeft nu al effectquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
De inwerktijd is voorbij en de werking treedt in. Hij slaapt als een roosje!![]()
jammer...maar ook al is het niet waar ............stoken met die handel.........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn er van alle 4 geen beelden..![]()
ja, bizar..... Brian weet waarschijnlijk alle dode hoeken van de 200 camerasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn er van alle 4 geen beelden..![]()
daarom is ze niet slank ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef ericahysterica het volgende:
en natasia zit weer te stoken en te vreten, dat kan ze altijd goed combineren
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo... dat is een stijging van 33% tov gisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef milk-shake het volgende:
ze hebben het weer over het aantal zoenen van Nadia ..........jaap en Dennix hebben het over 4 zoenen...........![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is de Dennis terror, die heeft nu al effect
Het stond zelf op zijn inschrijfformulier, hij is sexverslaafd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Nix lijkt op al die gasten op de chat die zeggen dat ze een grote lul hebben en me kapotgaan neuken..en puntje bij paaltje sta ik daar weer alleen voor het winkelcentrum te wachten op een date die niet komt opdraven
(geintje)
Wat had Dennis dan over Amanda gezegd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef ScofieldM het volgende:
Leuk als Brian dan even de stoere uitspraken over Amanda van nixje naar voren brengt zometeen is ie gelijk uitgeluld en hij weet ook niet wat Amanda, Nadia en Brian vanmiddag allemaal hebben besproken.
De FEBO laat hem zichzelf dus belachelijk maken zometeen en wederom op z'n bek gaan![]()
400%quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo... dat is een stijging van 33% tov gisteren![]()
Aan het eind van de week zijn het er zeker 15
Sex filmpjes misschien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het stond zelf op zijn inschrijfformulier, hij is sexverslaafd.![]()
Dan gaat Nadia zometeen dus nixje ook afvallen want zowel zij als Brian hebben tegen Amanda gezegt dat het die ene keer is voorgekomen en dat het niet eens een zoen was en Nadia wil niet nog eens ruzie met Amandaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo... dat is een stijging van 33% tov gisteren![]()
Aan het eind van de week zijn het er zeker 15
Ehm nee, gisteren was al bekend dat het er 3 waren... Nadia heeft alleen tegen Amanda gezegd dat het 1 keer gebeurdequote:
Het pissen hoeven ze niet op de streams.. de 'terror' willen ze mss wel.. en dat gaat niet met die lui in het huis?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Mag Dennix Brian niet aanpakken omdat hij ligt te slapen? Hij mag wel naar het toilet, wat een BS verhaal.
Of juist welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Brian weet niet wat voor terror er boven zijn hoofd hangt.
[afbeelding]
Bijdehandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, gisteren was al bekend dat het er 3 waren... Nadia heeft alleen tegen Amanda gezegd dat het 1 keer gebeurde
Dus slechts 33% stijging![]()
Het mooie is dat ze het dus zelfs kunnen ontkennen als het 3 keer gebeurd is en Dennis gaat lopen roepen dat het 4 keer gebeurd is...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dan gaat Nadia zometeen dus nixje ook afvallen want zowel zij als Brian hebben tegen Amanda gezegt dat het die ene keer is voorgekomen en dat het niet eens een zoen was en Nadia wil niet nog eens ruzie met Amanda
Geslaagd voor het pabo examen rekenenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze het dus zelfs kunnen ontkennen als het 3 keer gebeurd is en Dennis gaat lopen roepen dat het 4 keer gebeurd is...
Lijkt me een gevalletje fout optellen ofzo... het was 3 keer, die ene keer is inmiddels bekend en nou die 3 keer nog... en 3 plus 1 is 4
Maar Dennis moet dat tegen Amanda zeggen dus moet hij daar wezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef ScofieldM het volgende:
Nix hoort dat Brian op kantoor zit te spelen en loopt toch maar weer naar buiten
brrrrrrrrrr terror
Volgens mij is dat de zoon van de Tokkiesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:51 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik wil nu wel zeggen wie dat is schrik niet.............ScofieldM
hehehe ok ik was nog steeds bij die ene kus lolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, gisteren was al bekend dat het er 3 waren... Nadia heeft alleen tegen Amanda gezegd dat het 1 keer gebeurde
Dus slechts 33% stijging![]()
Probeer deze: http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Alsof Amanda hem gelooft na de uitspraken die hij over haar heeft gedaan achter haar rugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Dennis moet dat tegen Amanda zeggen dus moet hij daar wezen.
Ach ja... misschien helpt het wel dat ik gewend ben de administratie voor een paar DGA's te doenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Nix lijkt op al die gasten op de chat die zeggen dat ze een grote lul hebben en me kapotgaan neuken..en puntje bij paaltje sta ik daar weer alleen voor het winkelcentrum te wachten op een date die niet komt opdraven
(geintje)
Ik heb al drie schapen geslachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Zullen we met z'n allen BIDDEN of Nix in actie komt?
Ik voel geen enkele sympathie voor Brian maar hij mag Dennix flink inmaken als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:57 schreef KoenDD het volgende:
Is het raar dat ik nu ineens een bepaalde sympathie voor Brian krijg?
Dat allemaal door Doennix
Morgen weer yesterdays newsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:57 schreef the_judge het volgende:
GAAT HIJ NOG WAT DOEN VOORDAT DE STEKKER ERUIT GAAT
ZELFS OP TELETEKST MAAKT MEN NU RECLAME VOOR DGK
Teletekst is dan ook de enige plek waar je nog PRO DGK dingen vindtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:57 schreef the_judge het volgende:
GAAT HIJ NOG WAT DOEN VOORDAT DE STEKKER ERUIT GAAT
ZELFS OP TELETEKST MAAKT MEN NU RECLAME VOOR DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |