Ik heb geen magnetron op m'n kamerquote:
Doe eens niet zo zielig, ik krijg nog medelijden met jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron op m'n kamer![]()
Maar ik ben toch ook wel een beetje zielig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig, ik krijg nog medelijden met je
niet eens een beetje meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook wel een beetje zielig?![]()
Ik voel dat ik aan het afglijden ben van een dip richting een depressiequote:
Anti Depressie Maatregelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik voel dat ik aan het afglijden ben van een dip richting een depressie![]()
Geen winterdepressie maar een zomer dipquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik voel dat ik aan het afglijden ben van een dip richting een depressie![]()
quote:
Dat is echt iets wat mij geen moer kan schelen. Ben echt geen sportliefhebber.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Vino is waarschijnlijk betrapt op doping![]()
welke sport?quote:
Geen liefhebber, maar wel sporten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat mij geen moer kan schelen. Ben echt geen sportliefhebber.
Maar ik ga vanavond wel sporten.![]()
Gewoon fitnessen. (Cardio, geen kracht-.)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Soempie het volgende:
welke sport?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen liefhebber, maar wel sporten?
Toch geen fitness he?![]()
Ik mis bij fitness altijd het wedstrijdelement, heb het een half jaar gedaan, maar op het laatst waren er nog 2 dingen die we deden was wie het snelste een kilometer kon roeien en wie er als eerste van de loopband afviel als je hem al sneller en al steiler liet gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Toch wel. Ik sport zelf wel gewoon. Maar ik vind het niet leuk om naar te kijken. Sporten zoals wielrennen, F1 en darten etc. in ieder geval niet. De mannensporten zeg maar.
Ja, maar dat is makkelijk te winnen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
en wie er als eerste van de loopband afviel als je hem al sneller en al steiler liet gaan![]()
Alletwee gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een hekel aan sporten. Vind alleen volleybal en badminton wel leuk om eens te doen, maar als ik dat elke week zou doen had ik t ook gauw bekeken denk ik
Die wedstrijd wil je dus ook niet winnenquote:
Daar kun je toch ook voor trainen, en ik vind het juist ook erg gezellig om bij een vereniging te sporten en om met je hele team ook buiten de sport van alles te doenquote:Maar om het als 'echte sport' te doen (dus bij een vereniging), daarvoor vind ik mezelf echt niet goed genoeg, en dan is de lol er ook heel snel van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |