piepende banden mag, slippende banden niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef GateWayX het volgende:
De truuck is juist om snel weg te rijden zonder piepende banden. Hoe meer wheelspin hoe langzamer je weg bent.
Lijkt me wel. Om de banden goed te laten piepen moet de koppeling toch wel aangegrepen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:22 schreef Meddo het volgende:
is dat niet het rubber van de banden?
gokje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef B_BOY het volgende:
is de koppeling banden ruiken duidelijk anders. maar ik heb 't ook gewoon als ik vol gas wegrijd terwijl ik de koppeling in een keer helemaal oplaat komen (voet van de koppeling af) hoe kan de koppeling dan toch zo snel blijven slippen.
dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef GateWayX het volgende:
De truuck is juist om snel weg te rijden zonder piepende banden. Hoe meer wheelspin hoe langzamer je weg bent.
Wehehe. Er is ook een leuk filmpje van iemand met een bmw (goh) die heel stoer een burnout maakt en dan naast z'n auto gaat staan terwijl hij nog aan het burnen is. Helaas voor hem draait zijn auto op dat moment en ligt hij vervolgens onder z'n eigen knakenbak terwijl dat apparaat doorspintquote:
Waarom probeer je zo belachelijk te rijden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef B_BOY het volgende:
is de koppeling banden ruiken duidelijk anders. maar ik heb 't ook gewoon als ik vol gas wegrijd terwijl ik de koppeling in een keer helemaal oplaat komen (voet van de koppeling af) hoe kan de koppeling dan toch zo snel blijven slippen.
TS post volgende week vast nog wel een update.quote:
Zijn hun die gene die em aftrappenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Cyaa het volgende:
[..]
no wonder, er rijden alleen maar bejaarden in![]()
leuk dat je omschrijft als scooterjosti dat vind ik wel heel fijn moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:37 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo belachelijk te rijden?Dat is echt sneu, zeker als je daarbij de Corolla van je ouders vernielt. Dat kost gewoon weer extra geld en is nergens goed voor. Daarnaast heb je het ook niet zo geleerd tijdens de rijlessen die je recentelijk afgesloten hebt, aangezien je uit '88 komt. Dus waarom willens en wetens de koppeling slopen als je zelf al aangeeft hem overduidelijk te ruiken. En volgas je koppeling laten opkomen is leuk als je aan dragracen doet, niet op de openbare weg.
Scooterjosti's.
in een ander topic las ik dat je wel al 2 maanden je rijbewijs hebt.... nu heb je dus niet meer net je rijbewijs?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
leuk dat je omschrijft als scooterjosti dat vind ik wel heel fijn moet ik zeggen
heb nooit een scooter gehad maarja.
owja en ik ben echt niet doelbewust die auto aan ut slopen, maar ik vroeg het me gewoon af. toen ik net me rijbewijs had vond ik ut keistoer namelijk. en een paar dagen trug reed ik in iemand anders zijn auto (ouders van een vriendin van me) en toen ik wegreed bij het stoplicht gebeurde het me ook weer. ik wilde redelijk wat gas geven omdat ik verwacht dat hij anders zou afslaan.
en toen gaf ik iets teveel gas met als gevolg piepende bandjes en volgens mij een ruikende koppeling.
Sowieso doet de TS iets structureel fouts, aangezien het de 2e auto is waarbij het gebeurt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Youp het volgende:
[..]
in een ander topic las ik dat je wel al 2 maanden je rijbewijs hebt.... nu heb je dus niet meer net je rijbewijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |